Kome biste ostavili svoj Facebook profil posle smrti?
Društvene mreže, 13.02.2015, 08:00 AM

Ne verujemo da ste se ikada zapitali šta će biti sa vašim Facebook profilom onda kada ne budete među živima, ali Facebook, za one koje to brine, ima odgovor i na to pitanje.
Facebook će uskoro omogućiti korisnicima društvene mreže da odrede svog naslednika, nekog ko će upravljati profilom kada korisnik više ne bude među živima.
“Facebook je mesto koje delimo i na kome se povezujemo sa prijateljima i porodicom. Za mnoge od nas, on je takođe mesto za pamćenje i poštovanje onih koje smo izgubili. Kada neko umre, njegov nalog postaje spomenik njegovog života, prijateljstava i iskustava”, kažu iz kompanije najavljujući novu opciju nazvanu "Legacy Contact".
Ova opcija će omogućiti korisnima da odrede svog naslednika koji će moći da napiše objavu koja će se prikazivati na vrhu stranice pokojnikovog profila. To može biti poslednja poruka ili obaveštenje o sahrani. Digitalni naslednik će čak moći da odobrava zahteve za prijateljstva koje posle smrti korisnika budu poslali članovi porodice i prijatelji, kao i da promeni profilnu i naslovnu fotografiju.
Svom nasledniku korisnik može dati dozvolu da preuzme arhivu njegovih fotografija, objava i informacija sa profila.
Ono što naslednik neće moći da uradi je da se prijavljuje u ime pokojnika ili da ima pristup njegovim privatnim porukama.
Svog Facebook naslednika korisnik društvene mreže moći će da odredi tako što će u okviru podešavanja bezbednosti odabrati opciju Legacy Contact koja se nalazi na dnu stranice i za naslednika odrediti nekog od prijatelja ili članova porodice. Osoba koju korisnik odabere za svog naslednika dobiće obaveštenje od korisnika o tome.
Korisnicima je ostavljena i mogućnost da njihov profil bude trajno obrisan nakon smrti.
Do sada, u sluičaju smrti korisnika, prijatelji i porodica korisnika mogli su da zatraže pretvaranje Facebook profila u “memorijalni” profil kojim niko nije mogao upravljati. Ovakvi profili se više ne pojavljuju u predlozima za “ljude koje možda poznajete”, oglasima ili podsetnicima za rođendane. Niko ne može da se prijavi na pokojnikov nalog, a u zavisnosti od podešavanja privatnosti naloga, prijatelji mogu deliti sećanja na profilu korisnika, dok je sadržaj koji je pokojnik delio ostaje na Facebooku, vidljiv samo onima sa kojima ga je delio. Eventualno, porodica može da zatraži da nalog bude trajno obrisan sa Facebooka.
Nova opcija Legacy Content za sada je dostupna samo korisnicima u SAD, a uskoro bi trebalo da bude dostupna i korisnicima u celom svetu.

Izdvojeno
Lažna „Meta Verified“ ekstenzija na Facebooku krade naloge

Istraživači Bitdefendera upozoravaju kreatore sadržaja i vlasnike preduzeća na novu kampanju na platformi Meta (Facebook), gde zlonamerni oglasi n... Dalje
Zbog porasta prevara LinkedIn uvodi strože provere za regrutere, rukovodioce i kompanije

LinkedIn je najavio novi set mera usmerenih na proveru identiteta korisnika i kompanija, sa ciljem da profesionalno umrežavanje učini sigurnijim. Ko... Dalje
Grokking: Kako prevaranti zloupotrebljavaju X-ov AI Grok za širenje malicioznih linkova
.jpg)
Istraživači iz Guardio Labsa otkrili su novu tehniku zloupotrebe Groka, AI asistenta na društvenoj mreži X (Twitter). Napadači koriste Grok da za... Dalje
Hakeri šire opasni malver preko SVG slika na Facebook-u

Većina ljudi je upoznata sa standardnim formatima slika poput JPG ili PNG. To su obične slike, bez skrivenih funkcija. SVG, ili skalabilna vektorsk... Dalje
Telegram krenuo u obračun sa prevarantima na plaformi koji ucenjuju korisnike
.jpg)
Pavel Durov, direktor i osnivač Telegrama, izjavio je da je ove nedelje platforma krenula u obračun sa prevarantima nakon što je kompanija primila ... Dalje
Pratite nas
Nagrade