Korisnicima Facebooka dostupna nova opcija koja omogućava brisanje poslatih poruka

Društvene mreže, 15.11.2018, 12:30 PM

Korisnicima Facebooka dostupna nova opcija koja omogućava brisanje poslatih poruka

Pre sedam meseci, mediji su objavili da je Facebook tajno povlačio poruke koje je slao direktor kompanije Mark Zakerberg. Tada je to u javnosti shvaćeno kao narušavanje poverenja korisnika i zloupotreba moći kompanije, s obzirom da ostali korisnici društvene mreže nisu imali mogućnost da povuku svoje poruke. Kompanija je tek kasnije priznala da su radili na novoj opciji.

Sada će po prvi put korisnici Facebook Messengera dobiti moć da urade isto - da iz inboksa primaoca povuku poruke koje su poslali. Poruke mogu biti obrisane samo u prvih 10 minuta nakon što su isporučene, tako da možete ispraviti grešku ili ukloniti nešto što ste slučajno poslali, ali nećete moći da menjate istoriju poslatih poruka. Kada kliknete na opciju "Ukloni za sve" to će ostaviti trag na mestu poslate poruke pa će primalac poruke znati da ste je obrisali.

Kako bi sprečio nasilnike da zloupotrebljavaju ovu funkciju, Facebook će zadržati kopiju obrisanih poruka još neko vreme na svojim serverima, pa ako ih prijavite, kompanija ih može pregledati kako bi utvrdila da li je bilo kršenja pravila društvene mreže koja se odnose na uznemiravanje.

Novu opciju najpre će dobiti korisnici u Poljskoj, Boliviji, Kolumbiji i Litvaniji, u aplikaciji Messenger za iOS i Android. Plan je da nova opcija što pre bude dostupna i korisnicima u ostatku sveta. U međuvremenu, radi se i na više drugih srodnih funkcija, što uključuje i mogućnost podešavanja datuma isteka određenih poruka ili čitavog razgovora.

"U korist ove opcije je išlo to što korisnici žele da imaju veću kontrolu - ako pogrešite, možete to ispraviti. Postoji mnogo legitimnih slučajeva korišćenja koje smo želeli da omogućim ", rekao je za Techcrunch direktor Messengera Sten Čudnovski, dodajući da se Facebook, sa druge strane, mora pobrinuti da spreči da nova opcija bude zloupotrebljavana za uznemiravanje. “Moramo se uveriti da vam ljudi ne šalju loše poruke, a zatim ih uklanjaju, jer ako ih prijavite a poruke nisu tamo, ne možemo ništa da učinimo."


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook tužio firmu iz Hong Konga zbog hakovanja stotina hiljada naloga

Facebook tužio firmu iz Hong Konga zbog hakovanja stotina hiljada naloga

Facebook je pokrenuo još jednu tužbu, ovog puta protiv marketing kompanije iz Hong Konga i dvojice kineskih državljana zbog navodnog zloupotrebe nj... Dalje

Instagram će od novih korisnika tražiti datum rođenja

Instagram će od novih korisnika tražiti datum rođenja

Instagram je najavio je da će ubuduće tražiti datum rođenja od svih novih korisnika, što će kompaniji omogućiti da proširi publiku za reklame ... Dalje

Facebook testira alat koji omogućava korisnicima da prebacuju svoje fotografije i video snimke na Google

Facebook testira alat koji omogućava korisnicima da prebacuju svoje fotografije i video snimke na Google

Facebook je najavio novu funkciju koja će korisnicima omogućiti da direktno i bezbedno prebacuju svoje Facebook fotografije i video snimke na Goog... Dalje

Radnici izraelske firme koja proizvodi špijunski softver za WhatsApp tužili Facebook

Radnici izraelske firme koja proizvodi špijunski softver za WhatsApp tužili Facebook

Osmoro zaposlenih izraelske firme NSO Group, uglavnom poznate po špijunskom softveru koji prodaje vladama, tužilo je Facebook prošle nedelje zbog t... Dalje

Dan posle najave, Twitter privremeno odustao od planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika

Dan posle najave, Twitter privremeno odustao od planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika

Twitter je saopštio da privremeno odustaje od svojih planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika nakon što su korisnici izrazili zabrinutost da c... Dalje