Korisnicima Facebooka dostupna nova opcija koja omogućava brisanje poslatih poruka

Društvene mreže, 15.11.2018, 12:30 PM

Korisnicima Facebooka dostupna nova opcija koja omogućava brisanje poslatih poruka

Pre sedam meseci, mediji su objavili da je Facebook tajno povlačio poruke koje je slao direktor kompanije Mark Zakerberg. Tada je to u javnosti shvaćeno kao narušavanje poverenja korisnika i zloupotreba moći kompanije, s obzirom da ostali korisnici društvene mreže nisu imali mogućnost da povuku svoje poruke. Kompanija je tek kasnije priznala da su radili na novoj opciji.

Sada će po prvi put korisnici Facebook Messengera dobiti moć da urade isto - da iz inboksa primaoca povuku poruke koje su poslali. Poruke mogu biti obrisane samo u prvih 10 minuta nakon što su isporučene, tako da možete ispraviti grešku ili ukloniti nešto što ste slučajno poslali, ali nećete moći da menjate istoriju poslatih poruka. Kada kliknete na opciju "Ukloni za sve" to će ostaviti trag na mestu poslate poruke pa će primalac poruke znati da ste je obrisali.

Kako bi sprečio nasilnike da zloupotrebljavaju ovu funkciju, Facebook će zadržati kopiju obrisanih poruka još neko vreme na svojim serverima, pa ako ih prijavite, kompanija ih može pregledati kako bi utvrdila da li je bilo kršenja pravila društvene mreže koja se odnose na uznemiravanje.

Novu opciju najpre će dobiti korisnici u Poljskoj, Boliviji, Kolumbiji i Litvaniji, u aplikaciji Messenger za iOS i Android. Plan je da nova opcija što pre bude dostupna i korisnicima u ostatku sveta. U međuvremenu, radi se i na više drugih srodnih funkcija, što uključuje i mogućnost podešavanja datuma isteka određenih poruka ili čitavog razgovora.

"U korist ove opcije je išlo to što korisnici žele da imaju veću kontrolu - ako pogrešite, možete to ispraviti. Postoji mnogo legitimnih slučajeva korišćenja koje smo želeli da omogućim ", rekao je za Techcrunch direktor Messengera Sten Čudnovski, dodajući da se Facebook, sa druge strane, mora pobrinuti da spreči da nova opcija bude zloupotrebljavana za uznemiravanje. “Moramo se uveriti da vam ljudi ne šalju loše poruke, a zatim ih uklanjaju, jer ako ih prijavite a poruke nisu tamo, ne možemo ništa da učinimo."


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje