Meta uvodi Centar za naloge za sva vaša podešavanja za Instagram, Facebook i Messenger

Društvene mreže, 20.01.2023, 11:00 AM

Meta uvodi Centar za naloge za sva vaša podešavanja za Instagram, Facebook i Messenger

Meta je objavila da uvodi novi Centar za naloge stavljajući tako podešavanja Instagram, Facebook i Messenger naloga na jedno mesto. Novi Centar za naloge će vam omogućiti da upravljate svojim preferencama na svim vašim Meta nalozima (Facebook, Messenger, Instagram) sa jednog mesta.

Preuređeni Centar za naloge nalaziće se u meniju podešavanja na Facebooku, Instagramu i Messengeru, što znači da možete da prilagodite podešavanja Facebook naloga sa Instagrama, ali i obrnuto. Ovo se takođe odnosi i na Metine samostalne naloge koje je kompanija počela da dozvoljava vlasnicima Meta Questa koji od prošle godine mogu da ih koriste umesto Facebook naloga.

Neka od podešavanja koja možete da promenite u novom Centru za naloge uključuju lične podatke, lozinke, bezbednost, podešavanja oglasa i plaćanja, kao i dozvole koje ste dali svakoj aplikaciji, tako da će ljudima koji koriste više Metinih aplikacija biti lakše da upravljaju podešavanjima.

Meta neće podrazumevano staviti sve vaše naloge u Centar za naloge, tako da ćete morati da ih dodate sami. Meta napominje da takođe u bilo kom trenutku možete da uklonite naloge koje ste dodali.

Iako možete da koristite novi Centar za naloge za prilagođavanje postavki oglasa na Facebooku, Instagramu i Messengeru, Meta kaže da će ova podešavanja morati da ostanu ista u svakoj aplikaciji. Drugim rečima, različita podešavanja oglasa možete da zadržite samo ako koristite Centar za naloge posebno za svaku aplikaciju. Ako u Centar naloga unesete drugi nalog koji ima drugačija podešavanja oglasa, Meta će „podesiti ova podešavanja tako da se podudaraju sa svim vašim nalozima“.

Ove promene najavljene su juče i postepeno će se primenjivati na sve korisnike Facebooka, Messengera i Instagrama u „narednim mesecima“. Ovo je deo Metinog plana da svoje aplikacije učini povezanijim od prvog uvođenja Centra za naloge 2020. godine. Dok ga je Meta prvobitno koristila da objedini informacije za prijavu i plaćanje na Facebooku i Instagramu, prošle godine je omogućila lako prebacivanje između Instagram i Facebook naloga. Meta kaže da planira centralizaciju i drugih podešavanja u budućnosti.

Pored ovoga, Meta je najavila i ažuriranje nekih od podešavanja oglasa, iako detalji nisu baš najjasniji.

Pored unosa podešavanja oglasa u Centar za naloge, kompanija je najavila poboljšanje nekih od kontrola podešavanja oglasa koje mogu pomoći ljudima da razumeju i upravljaju svojim doživljajem oglasa u okviru Metinih tehnologija.

Kompanija je najavila ažuriranje Podataka o aktivnosti korisnika koji se sada nazivaju Informacije o aktivnostima, da bi pomogla ljudima da lako razumeju kako se njihova aktivnost poslata sa drugih veb sajtova i aplikacija koristi za pokretanje oglasa koje vide. Meta je obećala da će olakšati ljudima da razumeju opcije kada je u pitanju gledanje oglasa koje kompanija prikazuje u drugim aplikacijama i na veb sajtovima. Meta kaže da su oni svesni toga da ljudi žele više kontrole nad oglasima koje vide, zbog čega istražuju nove načine da ljudima omoguće da vide više oglasa o stvarima koje ih zanimaju, pored postojeće opcije da vide manje oglasa o stvarima koje ih ne zanimaju.

Naslovna fotografija: Meta


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje

Meta upozorila na proizvođače špijunskog softvera kojii sa lažnih profila varaju korisnike njenih platformi

Meta upozorila na proizvođače špijunskog softvera kojii sa lažnih profila varaju korisnike njenih platformi

Meta Platforms je saopštio da je preduzeo niz koraka da smanji zlonamerne aktivnosti osam različitih firmi sa sedištem u Italiji, Španiji i Ujedin... Dalje