Meta uvodi Centar za naloge za sva vaša podešavanja za Instagram, Facebook i Messenger
Društvene mreže, 20.01.2023, 11:00 AM
Meta je objavila da uvodi novi Centar za naloge stavljajući tako podešavanja Instagram, Facebook i Messenger naloga na jedno mesto. Novi Centar za naloge će vam omogućiti da upravljate svojim preferencama na svim vašim Meta nalozima (Facebook, Messenger, Instagram) sa jednog mesta.
Preuređeni Centar za naloge nalaziće se u meniju podešavanja na Facebooku, Instagramu i Messengeru, što znači da možete da prilagodite podešavanja Facebook naloga sa Instagrama, ali i obrnuto. Ovo se takođe odnosi i na Metine samostalne naloge koje je kompanija počela da dozvoljava vlasnicima Meta Questa koji od prošle godine mogu da ih koriste umesto Facebook naloga.
Neka od podešavanja koja možete da promenite u novom Centru za naloge uključuju lične podatke, lozinke, bezbednost, podešavanja oglasa i plaćanja, kao i dozvole koje ste dali svakoj aplikaciji, tako da će ljudima koji koriste više Metinih aplikacija biti lakše da upravljaju podešavanjima.
Meta neće podrazumevano staviti sve vaše naloge u Centar za naloge, tako da ćete morati da ih dodate sami. Meta napominje da takođe u bilo kom trenutku možete da uklonite naloge koje ste dodali.
Iako možete da koristite novi Centar za naloge za prilagođavanje postavki oglasa na Facebooku, Instagramu i Messengeru, Meta kaže da će ova podešavanja morati da ostanu ista u svakoj aplikaciji. Drugim rečima, različita podešavanja oglasa možete da zadržite samo ako koristite Centar za naloge posebno za svaku aplikaciju. Ako u Centar naloga unesete drugi nalog koji ima drugačija podešavanja oglasa, Meta će „podesiti ova podešavanja tako da se podudaraju sa svim vašim nalozima“.
Ove promene najavljene su juče i postepeno će se primenjivati na sve korisnike Facebooka, Messengera i Instagrama u „narednim mesecima“. Ovo je deo Metinog plana da svoje aplikacije učini povezanijim od prvog uvođenja Centra za naloge 2020. godine. Dok ga je Meta prvobitno koristila da objedini informacije za prijavu i plaćanje na Facebooku i Instagramu, prošle godine je omogućila lako prebacivanje između Instagram i Facebook naloga. Meta kaže da planira centralizaciju i drugih podešavanja u budućnosti.
Pored ovoga, Meta je najavila i ažuriranje nekih od podešavanja oglasa, iako detalji nisu baš najjasniji.
Pored unosa podešavanja oglasa u Centar za naloge, kompanija je najavila poboljšanje nekih od kontrola podešavanja oglasa koje mogu pomoći ljudima da razumeju i upravljaju svojim doživljajem oglasa u okviru Metinih tehnologija.
Kompanija je najavila ažuriranje Podataka o aktivnosti korisnika koji se sada nazivaju Informacije o aktivnostima, da bi pomogla ljudima da lako razumeju kako se njihova aktivnost poslata sa drugih veb sajtova i aplikacija koristi za pokretanje oglasa koje vide. Meta je obećala da će olakšati ljudima da razumeju opcije kada je u pitanju gledanje oglasa koje kompanija prikazuje u drugim aplikacijama i na veb sajtovima. Meta kaže da su oni svesni toga da ljudi žele više kontrole nad oglasima koje vide, zbog čega istražuju nove načine da ljudima omoguće da vide više oglasa o stvarima koje ih zanimaju, pored postojeće opcije da vide manje oglasa o stvarima koje ih ne zanimaju.
Naslovna fotografija: Meta
Izdvojeno
Sajber kriminalci ljuti zbog promena na Telegramu, najavljuju napuštanje platforme
Hapšenje vlasnika Telegrama Pavela Durova krajem avgusta izazvalo je promene politike platforme koje omogućavaju da se podaci predaju vlastima kada... Dalje
Meta kažnjena sa 91 miliona evra zbog čuvanja lozinki miliona korisnika Facebooka i Instagrama u čitljivom formatu
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu sa 91 milion evra zbog čuvanja lozinki stotina miliona korisnika u otvorenom tekstu. To je ... Dalje
Instagram uvodi promene za maloletne korisnike
Instagram je najavio da će napraviti velike promene u načinu na koji tinejdžeri koriste platformu, tvrdeći da će nove mere mladima dati više ... Dalje
X tužen za kršenje zakona zbog korišćenja podataka korisnika za obuku AI bez njihove dozvole
Evropski neprofitna organizacija za zaštitu privatnosti NOYB (None of Your Business) podnela je devet žalbi protiv X-a (Twitter) u kojima navodi da ... Dalje
Meta i Google su imali tajni dogovor o reklamama koje bi se prikazivale deci na YouTubeu
Meta i Google su planirali (a navodno i sproveli) sada otkazanu tajnu kampanju na YouTubeu u okviru koje su tinejdžerima namerno prikazivane reklame ... Dalje
Pratite nas
Nagrade