Meta uvodi Centar za naloge za sva vaša podešavanja za Instagram, Facebook i Messenger

Društvene mreže, 20.01.2023, 11:00 AM

Meta uvodi Centar za naloge za sva vaša podešavanja za Instagram, Facebook i Messenger

Meta je objavila da uvodi novi Centar za naloge stavljajući tako podešavanja Instagram, Facebook i Messenger naloga na jedno mesto. Novi Centar za naloge će vam omogućiti da upravljate svojim preferencama na svim vašim Meta nalozima (Facebook, Messenger, Instagram) sa jednog mesta.

Preuređeni Centar za naloge nalaziće se u meniju podešavanja na Facebooku, Instagramu i Messengeru, što znači da možete da prilagodite podešavanja Facebook naloga sa Instagrama, ali i obrnuto. Ovo se takođe odnosi i na Metine samostalne naloge koje je kompanija počela da dozvoljava vlasnicima Meta Questa koji od prošle godine mogu da ih koriste umesto Facebook naloga.

Neka od podešavanja koja možete da promenite u novom Centru za naloge uključuju lične podatke, lozinke, bezbednost, podešavanja oglasa i plaćanja, kao i dozvole koje ste dali svakoj aplikaciji, tako da će ljudima koji koriste više Metinih aplikacija biti lakše da upravljaju podešavanjima.

Meta neće podrazumevano staviti sve vaše naloge u Centar za naloge, tako da ćete morati da ih dodate sami. Meta napominje da takođe u bilo kom trenutku možete da uklonite naloge koje ste dodali.

Iako možete da koristite novi Centar za naloge za prilagođavanje postavki oglasa na Facebooku, Instagramu i Messengeru, Meta kaže da će ova podešavanja morati da ostanu ista u svakoj aplikaciji. Drugim rečima, različita podešavanja oglasa možete da zadržite samo ako koristite Centar za naloge posebno za svaku aplikaciju. Ako u Centar naloga unesete drugi nalog koji ima drugačija podešavanja oglasa, Meta će „podesiti ova podešavanja tako da se podudaraju sa svim vašim nalozima“.

Ove promene najavljene su juče i postepeno će se primenjivati na sve korisnike Facebooka, Messengera i Instagrama u „narednim mesecima“. Ovo je deo Metinog plana da svoje aplikacije učini povezanijim od prvog uvođenja Centra za naloge 2020. godine. Dok ga je Meta prvobitno koristila da objedini informacije za prijavu i plaćanje na Facebooku i Instagramu, prošle godine je omogućila lako prebacivanje između Instagram i Facebook naloga. Meta kaže da planira centralizaciju i drugih podešavanja u budućnosti.

Pored ovoga, Meta je najavila i ažuriranje nekih od podešavanja oglasa, iako detalji nisu baš najjasniji.

Pored unosa podešavanja oglasa u Centar za naloge, kompanija je najavila poboljšanje nekih od kontrola podešavanja oglasa koje mogu pomoći ljudima da razumeju i upravljaju svojim doživljajem oglasa u okviru Metinih tehnologija.

Kompanija je najavila ažuriranje Podataka o aktivnosti korisnika koji se sada nazivaju Informacije o aktivnostima, da bi pomogla ljudima da lako razumeju kako se njihova aktivnost poslata sa drugih veb sajtova i aplikacija koristi za pokretanje oglasa koje vide. Meta je obećala da će olakšati ljudima da razumeju opcije kada je u pitanju gledanje oglasa koje kompanija prikazuje u drugim aplikacijama i na veb sajtovima. Meta kaže da su oni svesni toga da ljudi žele više kontrole nad oglasima koje vide, zbog čega istražuju nove načine da ljudima omoguće da vide više oglasa o stvarima koje ih zanimaju, pored postojeće opcije da vide manje oglasa o stvarima koje ih ne zanimaju.

Naslovna fotografija: Meta


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese

Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese

Istraživači iz kompanije Check Point otkrili su veliku fišing kampanju u kojoj napadači šalju lažne pozivnice koje izgledaju kao da dolaze direk... Dalje

X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra

X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra

Korisnici X-a koji za dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) koriste sigurnosne ključeve moraju ih ponovo registrovati do 10. novembra 2025. Kompanija X ... Dalje

YouTube Ghost Network: 3.000 lažnih tutorijala šire malvere preko hakovanih YouTube kanala

YouTube Ghost Network: 3.000 lažnih tutorijala šire malvere preko hakovanih YouTube kanala

Mreža YouTube naloga, nazvana YouTube Ghost Network, koristi popularnost platforme za širenje malvera kroz tutorijale za piratske programe i varalic... Dalje

Meta uvodi nove opcije za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a

Meta uvodi nove opcije za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a

Kompanija Meta predstavila je nove alate za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a od prevara. Cilj je da se spreče situacije u kojima prevarant... Dalje

Lažni TikTok tutorijali kradu lozinke

Lažni TikTok tutorijali kradu lozinke

Sajber kriminalci koriste TikTok video-uputstva koja izgledaju kao vodiči za besplatnu aktivaciju popularnih programa i servisa, kao što su Windows,... Dalje