Meta uvodi pretplatu za Facebook i Instagram
Društvene mreže, 21.02.2023, 10:33 AM

Slično Twitteru, Meta uvodi pretplatu za korisnike Facebooka i Instagrama koji žele da povećaju svoju vidljivost na mreži i da povećaju bezbednost svojih naloga.
Meta Verified je opisan kao „novi paket pretplate koji uključuje verifikaciju naloga sa zaštitom od lažnog predstavljanja, povećanu vidljivost i pristup podršci“.
Korisnici mogu da kupe mesečnu pretplatu za 11,99 dolara na vebu ili 14,99 dolara za iOS i Android.
Izvršni direktor kompanije Meta, Mark Zakerberg, rekao je da oni ovim žele da „povećaju autentičnost i bezbednost svih svojih usluga“.
Pretplata, koja se pokreće kao pilot program, uključuje bedž koji potvrđuje verodostojnost korisničkog naloga sa proaktivnom zaštitom od lažnog predstavljanja, pristupom podršci za nalog, povećanom vidljivošću i dosegom i ekskluzivnim funkcijama.
Pretplata će najpre biti dostupna korisnicima u Australiji i na Novom Zelandu. Meta je rekla da planira da isti model ponudi i u ostatku sveta kada sve bude kako treba.
Značajna prednost pretplate je bolja korisnička podrška, koja omogućava pretplatnicima da razgovaraju sa stvarnom osobom o problemima koje imaju sa nalogom.
Pretplatnici moraju da imaju najmanje 18 godina i da ispunjavaju neke minimalne zahteve aktivnosti, kao što je prethodna istorija objavljivanja.
Od onih koji žele da plate pretplatu se traži da dostave državni identifikacioni dokument koji odgovara imenu profila i fotografiji Facebook ili Instagram naloga za koji se prijavljuju.
Meta Verified će podržavati samo pravo ime osobe na njenom profilu. Kada je profil verifikovan, jedini način da promenite ime profila, korisničko ime, datum rođenja ili fotografiju na profilu je pokretanje novog procesa prijave za verifikaciju.
Meta je rekla i da ovaj model pretplate nije namenjen kompanijama.

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade