Meta uvodi pretplatu za Facebook i Instagram
Društvene mreže, 21.02.2023, 10:33 AM
Slično Twitteru, Meta uvodi pretplatu za korisnike Facebooka i Instagrama koji žele da povećaju svoju vidljivost na mreži i da povećaju bezbednost svojih naloga.
Meta Verified je opisan kao „novi paket pretplate koji uključuje verifikaciju naloga sa zaštitom od lažnog predstavljanja, povećanu vidljivost i pristup podršci“.
Korisnici mogu da kupe mesečnu pretplatu za 11,99 dolara na vebu ili 14,99 dolara za iOS i Android.
Izvršni direktor kompanije Meta, Mark Zakerberg, rekao je da oni ovim žele da „povećaju autentičnost i bezbednost svih svojih usluga“.
Pretplata, koja se pokreće kao pilot program, uključuje bedž koji potvrđuje verodostojnost korisničkog naloga sa proaktivnom zaštitom od lažnog predstavljanja, pristupom podršci za nalog, povećanom vidljivošću i dosegom i ekskluzivnim funkcijama.
Pretplata će najpre biti dostupna korisnicima u Australiji i na Novom Zelandu. Meta je rekla da planira da isti model ponudi i u ostatku sveta kada sve bude kako treba.
Značajna prednost pretplate je bolja korisnička podrška, koja omogućava pretplatnicima da razgovaraju sa stvarnom osobom o problemima koje imaju sa nalogom.
Pretplatnici moraju da imaju najmanje 18 godina i da ispunjavaju neke minimalne zahteve aktivnosti, kao što je prethodna istorija objavljivanja.
Od onih koji žele da plate pretplatu se traži da dostave državni identifikacioni dokument koji odgovara imenu profila i fotografiji Facebook ili Instagram naloga za koji se prijavljuju.
Meta Verified će podržavati samo pravo ime osobe na njenom profilu. Kada je profil verifikovan, jedini način da promenite ime profila, korisničko ime, datum rođenja ili fotografiju na profilu je pokretanje novog procesa prijave za verifikaciju.
Meta je rekla i da ovaj model pretplate nije namenjen kompanijama.
Izdvojeno
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Pratite nas
Nagrade