Moraćete da otkrijete Instagramu datum rođenja inače nećete moći da koristite aplikaciju

Društvene mreže, 31.08.2021, 10:00 AM

Moraćete da otkrijete Instagramu datum rođenja inače nećete moći da koristite aplikaciju

Instagram će uskoro početi da traži od korisnika datum rođenja da bi mogli da nastave da koriste aplikaciju. Instagram je počeo da zahteva datum rođenja od novih korisnika još 2019. godine, ali ako imate stariji nalog, moguće je da Instagram ne zna kada vam je rođendan.

Prema saopštenju za medije, Instagram će vas pitati za rođendan kada otvorite aplikaciju, ako taj podatak već niste dodali. Pitanje ćete moći ćete da zanemarite, ali samo do određenog trenutka, posle čega ćete morati da unesete taj podatak ako želite da nastavite da koristite aplikaciju.

“Ova informacija nam je neophodna za nove funkcije koje razvijamo radi zaštite mladih ljudi”, kaže kompanija.

Kompanija je rekla da će, ako korisnik posle više obaveštenja ne unese datum rođenja, zatražiti taj podatak pre nego što prikaže objavu koja je označena kao osetljiva. Takav sadržaj se zamagljuje a korisnici moraju da kliknu na “See Photo” ako žele da vide sadržaj sa takvom oznakom. Od korisnika koji nisu dali kompaniji datum rođenja, Instagram će početi da traži taj podatak da bi mogli da vide osetljiv sadržaj.

Kompanija kaže da je ovaj zahtev deo nastojanja da platforma bude sigurnija za mlade. U maju je kompanija zvanično objavila da radi na verziji Instagrama za decu mlađu od 13 godina, što znači da platforma mora da zna godinu rođenja korisnika. Takođe se radilo na drugim zaštitama mlađih korisnika, da na primer odrasli ne mogu da šalju poruke korisnicima mlađim od 18 godina koji ih ne prate i da su nalozi novih korisnika mlađih od 16 godina podrazumevano privatni. Instagram kaže da se datum rođenja koristi i za moderiranje oglasa. Na primer, korisnici mlađi od 21 neće dobijati oglase za alkoholna pića.

Kompanija kaže da će u budućnosti koristiti veštačku inteligenciju (AI) za otkrivanje starosti korisnika kako bi razotkrila one koji lažu o svojim godinama. U julu je Facebook objavio članak na svom blogu o ovoj tehnologiji pomoću koje kompanija, između ostalog, analizira komentare na rođendanske objave. Kako je objasnio Instagram, ako neko mlađi od 13 ili 18 godina bude naveo da ima više godina, a AI kaže drugačije, uzrast korisnika će biti utvrđen pomoću menija sa opcijama za proveru starosti, mada kompanija nije navela kako će to izgledati.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje