Nema više ''nevidljivih'': Facebook ukida opciju koja je omogućavala da budete nevidljivi u pretrazi
Društvene mreže, 11.10.2013, 09:25 AM

Ako ste do sad bili nevidljivi u Facebook-ovoj pretrazi za sve one koji su vas tražili po imenu, uskoro to više neće biti moguće. Facebook je još prošle godine uklonio ovu opciju iz podešavanja naloga onim korisnicima koji je nisu koristili, a uskoro to podešavanje neće biti dostupno ni onima koji ga trenutno koriste.
Samo 10% korisnika društvene mreže koja ima više od milijardu korisnika koristi ovu opciju, kažu iz Facebook-a. Oni koji je još uvek koriste videće obaveštenje o tome da se ova opcija ukida.
Iz kompanije kažu da su se odlučili na ovaj potez zbog toga što ova opcija više nije od koristi u onoj meri u kojoj je bila ranije. Osim toga, opcija nije ni funkcionisala kako je zamišljeno. Ljudi su ipak mogli da pronađu one koji su koristili ovu opciju recimo tako što bi kliknuli na njihova imena u objavama u News Feed-u, ili na Timeline-u zajedničkih prijatelja.
S obzirom na to, Facebook je rešio da stavi akcenat na alate koji omogućavaju korisnicima bolju kontrolu nad sadržajem koji objavljuju na sajtu. „Najbolji način da kontrolišete ono što ljudi mogu da pronađu o vama jeste da birate publiku za pojedinačne stvari koje delite“, kažu iz kompanije.
Facebook nudi mnogo načina na koji možete kontrolisati ko može videti sadržaj koji objavljujete sa svog profila, iako se mnogi korisnici žale da su ovi alati još uvek veoma komplikovani. Iz Facebook-a kažu da će i dalje podsećati korisnike koji dele sadržaje javno da te objave mogu videti svi, uključujućii i ljude koje ne poznajete.
Korisnici mogu ograničiti publiku za sadržaj koji objavljuju u odeljku Timeline and Tagging podešavanja naloga, kao i u odeljku Privacy Settings and Tools. Korisnici takođe mogu odlučiti ko može videti svaku pojedinačnu objavu.
Pored toga, korisnicima je na raspolaganju i Activity Log koji im omogućava izmenu podešavanja za ranije objavljen sadržaj.
Naravno, tu je i mogućnost da upotrebite malo stare dobre komunikacije sa ljudima, i da zatražite od prijatelja i drugih da uklone sadržaj koji se tiče vas a koga ne želite na sajtu.

Izdvojeno
Zloupotreba veštačke inteligencije u prevarama na TikToku
.jpg)
TikTok se pokazao kao plodno tlo za finansijske prevare, posebno prevare koje uključuju kriptovalute, upozorava kompanija Avast. Širok domet platfor... Dalje
TikTok u bezbednosti zaostaje za konkurentskim platformama

Istraživanje koje je sprovela kompanija Cerby otkrilo je da, kada je reč o bezbednosti, TikTok značajno zaostaje za konkurentskim platformama, kao ... Dalje
Malver NodeStealer ponovo otima naloge korisnika Facebooka, mamac za žrtve su provokativne fotografije

Istraživači iz kompanije Bitdefender upozoravaju da sajber kriminalci koriste Facebook oglase za širenje malvera i otimanje korisničkih naloga na ... Dalje
EU će zabraniti ciljano oglašavanje na Facebooku i Instagramu

Evropski odbor za zaštitu podataka produžio je privremenu zabranu ciljanog oglašavanja na Facebooku i Instagramu, koju je u julu uvela Norveška ag... Dalje
Facebook i Instagram tuženi zbog svesnog nanošenja štete mentalnom zdravlju dece

Desetine američkih država tužile su Meta Platforms, navodeći da kompanija u čijem su vlasništvu Facebook i Instagram, svesno obmanjuje javnost o... Dalje
Pratite nas
Nagrade