Nema više ''nevidljivih'': Facebook ukida opciju koja je omogućavala da budete nevidljivi u pretrazi

Društvene mreže, 11.10.2013, 09:25 AM

Nema više ''nevidljivih'': Facebook ukida opciju koja je omogućavala da budete nevidljivi u pretrazi

Ako ste do sad bili nevidljivi u Facebook-ovoj pretrazi za sve one koji su vas tražili po imenu, uskoro to više neće biti moguće. Facebook je još prošle godine uklonio ovu opciju iz podešavanja naloga onim korisnicima koji je nisu koristili, a uskoro to podešavanje neće biti dostupno ni onima koji ga trenutno koriste.

Samo 10% korisnika društvene mreže koja ima više od milijardu korisnika koristi ovu opciju, kažu iz Facebook-a. Oni koji je još uvek koriste videće obaveštenje o tome da se ova opcija ukida.

Iz kompanije kažu da su se odlučili na ovaj potez zbog toga što ova opcija više nije od koristi u onoj meri u kojoj je bila ranije. Osim toga, opcija nije ni funkcionisala kako je zamišljeno. Ljudi su ipak mogli da pronađu one koji su koristili ovu opciju recimo tako što bi kliknuli na njihova imena u objavama u News Feed-u, ili na Timeline-u zajedničkih prijatelja.

S obzirom na to, Facebook je rešio da stavi akcenat na alate koji omogućavaju korisnicima bolju kontrolu nad sadržajem koji objavljuju na sajtu. „Najbolji način da kontrolišete ono što ljudi mogu da pronađu o vama jeste da birate publiku za pojedinačne stvari koje delite“, kažu iz kompanije.

Facebook nudi mnogo načina na koji možete kontrolisati ko može videti sadržaj koji objavljujete sa svog profila, iako se mnogi korisnici žale da su ovi alati još uvek veoma komplikovani. Iz Facebook-a kažu da će i dalje podsećati korisnike koji dele sadržaje javno da te objave mogu videti svi, uključujućii i ljude koje ne poznajete.

Korisnici mogu ograničiti publiku za sadržaj koji objavljuju u odeljku Timeline and Tagging podešavanja naloga, kao i u odeljku Privacy Settings and Tools. Korisnici takođe mogu odlučiti ko može videti svaku pojedinačnu objavu.

Pored toga, korisnicima je na raspolaganju i Activity Log koji im omogućava izmenu podešavanja za ranije objavljen sadržaj.

Naravno, tu je i mogućnost da upotrebite malo stare dobre komunikacije sa ljudima, i da zatražite od prijatelja i drugih da uklone sadržaj koji se tiče vas a koga ne želite na sajtu.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje