Posle dva incidenta sa hakovanjem naloga kompanija, Twitter apelovao na korisnike da biraju jake lozinke
Društvene mreže, 20.02.2013, 11:06 AM

Twitter je apelovao na svoje korisnike da budu mudriji prilikom izbora lozinke, a poziv korisnicima je upućen posle hakovanja korporativnih naloga Burger King-a i Jeep-a.
Nalozi ovih kompanija hakovani su u ponedeljak i utorak, a kontrola nad njima je vraćena, ali tek pošto su hakeri stigli da objave tvitove o izmišljenoj prodaji Burger King-a kompaniji Mc Donald's kao i neprilične fotografije.
U saopštenju na kompanijskom blogu koje je objavljeno u utorak nisu spomenuti ovi konkretni incidenti ali je kompanija podsetila korisnike još jednom da loše izabrane lozinke mogu rezultirati hakovanjem naloga. I to ne samoTwitter naloga već i naloga na internetu uopšteno govoreći.
Direktor informatičke sigurnosti u kompaniji Twitter, Bob Lord, podsetio je korisnike da treba da koriste lozinke od najmanje 10 karaktera koje uključuju mala i velika slova, brojeve i simbole. Za svaki web sajt pojedinačno treba koristiti jedinstvenu lozinku, a korisnička imena i lozinke ne treba odavati trećim licima, posebno ne onima koji obećavaju korisnicima nove folovere ili profit. Korisnici treba da budu oprezni i kada klikću na linkove u direktnim porukama kao i da lozinku za Twitter nalog unesu u polje za lozinku samo onda kada su sigurni da su na sajtu Twitter.com a ne na fišing sajtu koji dizajnom podseća na Twitter-ov sajt.
Na kraju, preuzimanje zakrpa, nadogradnja softvera i instalirani antivirusni program su obavezni, podsećaju iz Twitter-a.
Iz kompanije su odbacili mogućnost da postoji veza između hakerskog napada tokom kojeg je kompromitovano 250000 korisničkih imena i lozinki i o kome je Twitter obavestio javnost 1. februara i hakovanja naloga Burger King-a i Jeep-a.

Izdvojeno
Lažna „Meta Verified“ ekstenzija na Facebooku krade naloge

Istraživači Bitdefendera upozoravaju kreatore sadržaja i vlasnike preduzeća na novu kampanju na platformi Meta (Facebook), gde zlonamerni oglasi n... Dalje
Zbog porasta prevara LinkedIn uvodi strože provere za regrutere, rukovodioce i kompanije

LinkedIn je najavio novi set mera usmerenih na proveru identiteta korisnika i kompanija, sa ciljem da profesionalno umrežavanje učini sigurnijim. Ko... Dalje
Grokking: Kako prevaranti zloupotrebljavaju X-ov AI Grok za širenje malicioznih linkova
.jpg)
Istraživači iz Guardio Labsa otkrili su novu tehniku zloupotrebe Groka, AI asistenta na društvenoj mreži X (Twitter). Napadači koriste Grok da za... Dalje
Hakeri šire opasni malver preko SVG slika na Facebook-u

Većina ljudi je upoznata sa standardnim formatima slika poput JPG ili PNG. To su obične slike, bez skrivenih funkcija. SVG, ili skalabilna vektorsk... Dalje
Telegram krenuo u obračun sa prevarantima na plaformi koji ucenjuju korisnike
.jpg)
Pavel Durov, direktor i osnivač Telegrama, izjavio je da je ove nedelje platforma krenula u obračun sa prevarantima nakon što je kompanija primila ... Dalje
Pratite nas
Nagrade