Posle dva incidenta sa hakovanjem naloga kompanija, Twitter apelovao na korisnike da biraju jake lozinke
Društvene mreže, 20.02.2013, 11:06 AM

Twitter je apelovao na svoje korisnike da budu mudriji prilikom izbora lozinke, a poziv korisnicima je upućen posle hakovanja korporativnih naloga Burger King-a i Jeep-a.
Nalozi ovih kompanija hakovani su u ponedeljak i utorak, a kontrola nad njima je vraćena, ali tek pošto su hakeri stigli da objave tvitove o izmišljenoj prodaji Burger King-a kompaniji Mc Donald's kao i neprilične fotografije.
U saopštenju na kompanijskom blogu koje je objavljeno u utorak nisu spomenuti ovi konkretni incidenti ali je kompanija podsetila korisnike još jednom da loše izabrane lozinke mogu rezultirati hakovanjem naloga. I to ne samoTwitter naloga već i naloga na internetu uopšteno govoreći.
Direktor informatičke sigurnosti u kompaniji Twitter, Bob Lord, podsetio je korisnike da treba da koriste lozinke od najmanje 10 karaktera koje uključuju mala i velika slova, brojeve i simbole. Za svaki web sajt pojedinačno treba koristiti jedinstvenu lozinku, a korisnička imena i lozinke ne treba odavati trećim licima, posebno ne onima koji obećavaju korisnicima nove folovere ili profit. Korisnici treba da budu oprezni i kada klikću na linkove u direktnim porukama kao i da lozinku za Twitter nalog unesu u polje za lozinku samo onda kada su sigurni da su na sajtu Twitter.com a ne na fišing sajtu koji dizajnom podseća na Twitter-ov sajt.
Na kraju, preuzimanje zakrpa, nadogradnja softvera i instalirani antivirusni program su obavezni, podsećaju iz Twitter-a.
Iz kompanije su odbacili mogućnost da postoji veza između hakerskog napada tokom kojeg je kompromitovano 250000 korisničkih imena i lozinki i o kome je Twitter obavestio javnost 1. februara i hakovanja naloga Burger King-a i Jeep-a.

Izdvojeno
Prevaranti otimaju Facebook naloge pomoću lažnih upozorenja o kršenju autorskih prava
.jpg)
Check Point Research (CPR) je upozorio na novu phishing kampanju, koja je počela otprilike 20. decembra 2024., a koja je prvenstveno fokusirana na ko... Dalje
Korisnici tuže LinkedIn zbog obučavanja AI modela njihovim privatnim porukama bez pristanka korisnika

Korisnici LinkedIn Premium iz SAD tužili su platformu zato što je navodno delila njihove privatne poruke bez njihovog pristanka kako bi obučila mod... Dalje
Zbog lažnih slika Breda Pita koje je generisala veštačka inteligencija, žena ostala bez skoro milion evra

Za En, Francuskinju u svojim pedesetim, 2023. je počela neobično. Dizajnerka enterijera, koja nije imala iskustva sa društvenim mrežama, otvorila ... Dalje
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine

Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima

Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Pratite nas
Nagrade