Posle dva incidenta sa hakovanjem naloga kompanija, Twitter apelovao na korisnike da biraju jake lozinke

Društvene mreže, 20.02.2013, 11:06 AM

Posle dva incidenta sa hakovanjem naloga kompanija, Twitter apelovao na korisnike da biraju jake lozinke

Twitter je apelovao na svoje korisnike da budu mudriji prilikom izbora lozinke, a poziv korisnicima je upućen posle hakovanja korporativnih naloga Burger King-a i Jeep-a.

Nalozi ovih kompanija hakovani su u ponedeljak i utorak, a kontrola nad njima je vraćena, ali tek pošto su hakeri stigli da objave tvitove o izmišljenoj prodaji Burger King-a kompaniji Mc Donald's kao i neprilične fotografije.

U saopštenju na kompanijskom blogu koje je objavljeno u utorak nisu spomenuti ovi konkretni incidenti ali je kompanija podsetila korisnike još jednom da loše izabrane lozinke mogu rezultirati hakovanjem naloga. I to ne samoTwitter naloga već i naloga na internetu uopšteno govoreći.

Direktor informatičke sigurnosti u kompaniji Twitter, Bob Lord, podsetio je korisnike da treba da koriste lozinke od najmanje 10 karaktera koje uključuju mala i velika slova, brojeve i simbole. Za svaki web sajt pojedinačno treba koristiti jedinstvenu lozinku, a korisnička imena i lozinke ne treba odavati trećim licima, posebno ne onima koji obećavaju korisnicima nove folovere ili profit. Korisnici treba da budu oprezni i kada klikću na linkove u direktnim porukama kao i da lozinku za Twitter nalog unesu u polje za lozinku samo onda kada su sigurni da su na sajtu Twitter.com a ne na fišing sajtu koji dizajnom podseća na Twitter-ov sajt.

Na kraju, preuzimanje zakrpa, nadogradnja softvera i instalirani antivirusni program su obavezni, podsećaju iz Twitter-a.

Iz kompanije su odbacili mogućnost da postoji veza između hakerskog napada tokom kojeg je kompromitovano 250000 korisničkih imena i lozinki i o kome je Twitter obavestio javnost 1. februara i hakovanja naloga Burger King-a i Jeep-a.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje

Hakeri prodaju podatke 1,2 milijarde korisnika Facebook-a

Hakeri prodaju podatke 1,2 milijarde korisnika Facebook-a

Ogromna baza podataka o 1,2 milijarde korisničkih naloga ukradena je sa Facebook-a zloupotrebom jednog od Facebook API-ja. Ukradene podatke je na jed... Dalje