Twitter: Zloupotreba reklamnih tweet-ova je neizbežna

Društvene mreže, 15.04.2010, 00:25 AM

Suosnivač Twittera Biz Stone najavio je u utorak da će ovaj micro-blogging servis prodavati reklamni prostor izabranim kompanijama preko novoosnovanog Promoted Tweet programa. Ovakvom idejom najzad se odgovara na pitanje kako Twitter namerava da ostvaruje profit, ali istovremeno, ona predstavlja i nove izazove za bezbednost.

Probna faza će uključivati velike kompanije kao što su Best Buy, Bravo, Red Bull, Sony Pictures, Starbucks i Virgin America. Kako se ova ideja bude razvijala rašće i interesi. Neće proći mnogo vremena pre nego što se online apoteke, botnet operateri i prodavci lažnih antivirusnih rešenja odluče da za svoj račun krivotvore Twitter oglase.

Prva faza ovog plana će funkcionisati na sličan način kao i “sponsored links” na Google-u, te će korisnici prilikom pretraživanja Twitter-a videti reklamne tweet-ove. Vremenom će se ova ideja razviti tako da će reklamni tweetovi dospevati do svih.

Moguće je da su sajber-kriminalci čak spremni da plaćaju isporuku linkova koji vode ka njihovim sajtovima, s obzirom da im plaćanje ne predstavlja problem jer se vrši prethodno ukradenim kreditnim karticama. „Uostalom, ako oni koriste obične tweet-ove kako bi spam-ovali i distribuirali štetne programe, zašto to ne bi činili i sa reklamnim tweetovima?“, pita se Luis Corrons, tehnički direktor PandaLabs.

Opširnije na:
http://www.theregister.co.uk/2010/04/14/promoted_tweet_security_fears/


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok pokrenuo kampanju protiv zabrane aplikacije

TikTok pokrenuo kampanju protiv zabrane aplikacije

Uoči svog dugo očekivanog susreta sa američkim zakonodavcima na Kapitol Hilu u četvrtak, izvršni direktor TikToka Šou Zi Ču objavio je na TikTo... Dalje

Twitter danas ukida SMS dvofaktornu autentifikaciju za većinu korisnika, ovo su alternative za njih

Twitter danas ukida SMS dvofaktornu autentifikaciju za većinu korisnika, ovo su alternative za njih

Počev od danas, 20. marta, dvofaktorna autentifikacija (2FA) bazirana na SMS porukama biće dostupna samo korisnicima Twittera koji plaćaju Blue pre... Dalje

TikTok pokreće novi projekat koji treba da uveri evropske zakonodavce da su podaci korisnika bezbedni

TikTok pokreće novi projekat koji treba da uveri evropske zakonodavce da su podaci korisnika bezbedni

Zbog sve većih pritisaka i zabrinutosti američkih i evropskih vlasti zbog mogućeg deljenja korisničkih podataka sa kineskom vladom, TikTok uvodi n... Dalje

SAD sve bliže potpunoj zabrani TikToka

SAD sve bliže potpunoj zabrani TikToka

Zakon koji je ove nedelje predstavljen u američkom Kongresu omogućio bi Beloj kući da zabrani TikTok i druge strane tehnologije u celoj zemlji a s... Dalje

Posle devet godina Messenger se vraća u Facebook mobilnu aplikaciju

Posle devet godina Messenger se vraća u Facebook mobilnu aplikaciju

Prošlo je mnogo vremena otkako je Messenger odvojen od Facebook mobilne aplikacije. Skoro devet godina kasnije, Meta je spremna da ih ponovo spoji. &... Dalje