Twitter izmenio proces resetovanja lozinke i najavio blokiranje sumnjivih prijavljivanja na naloge

Društvene mreže, 09.05.2014, 09:15 AM

Twitter izmenio proces resetovanja lozinke i najavio blokiranje sumnjivih prijavljivanja na naloge

Twitter je juče saopštio da je unapredio proces promene lozinke da bi olakšao pristup nalogu u slučaju kada korisnik zaboravi lozinku.

Novi proces resetovanja lozinke omogućava korisniku da odabere email adresu ili broj telefona koji će biti povezani sa nalogom i na koje će Twitter poslati obaveštenje o resetovanju lozinke.

Korisnici Twittera često naiđu na problem prilikom resetovanja lozinke kada promene broj telefona, ili su na putu pa nemaju pristup uređajima koje obično koriste ili kada im je stara email adresa povezana sa Twitter nalogom. Sada če korisnici imati mogućnost izbora. Osim toga, Twitter će olakšati resetovanje lozinke na iOS i Android uređajima a korisnicima će biti ponuđeni i saveti koji treba da im pomognu da poboljšaju bezbednost svojih naloga.

Mnogi korisnici koriste istu lozinku za pristup različitim sajtovima. Mnogi nisu svesni, a oni koji jesu svesno ignorišu rizike takve prakse. Kompromitovanje jednog naloga kome se pristupa sa istom lozinkom kojom se pristupa na primer i Twitter nalogu omogućava napadačima pristup Twitter nalogu. Da bi se sprečio takav razvoj događaja, Twitter će analizirati pokušaje prijavljivanja na naloge, uzimajući u obzir informacije o lokaciji, uređaju koji se koristi prilikom pristupanja nalogu i istoriju prijavljivanja, i na taj način identifikovati sumnjive aktivnosti.

Ako se pokušaj prijavljivanja na nalog Twitteru učini sumnjivim, korisniku će biti postavljeno pitanje o nalogu, neko na koje odgovor može znati samo vlasnik naloga, da bi se zaštitila bezbednost naloga i proverio identitet onoga koji se prijavljuje na nalog.

Twitter će u takvim slučajevima poslati email sa obaveštenjem o neobičnoj aktivnosti tako da korisnik može reagovati i promeniti lozinku.

Iako za ovakve promene koje su bile neophodne nikada nije kasno, pitanje je zašto su korisnici Twittera toliko dugo čekali na njih.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje