Twitter priznao da je prikazivao više reklama korisnicima sa manjim brojem pratilaca

Društvene mreže, 28.10.2019, 09:00 AM

Twitter priznao da je prikazivao više reklama korisnicima sa manjim brojem pratilaca

Twitter je priznao da je ranije platforma prikazivala više reklama korisnicima sa manje pratilaca. Ideja je bila da se popularnim korisnicima omogući bolji doživljaj, i da se podstaknu da ostanu na platformi.

„Istorijski gledano, korisnici sa velikim brojem pratilaca videli su manje oglasa“, izjavio je portparol Twittera. „Nedavno smo promenili pristup prikazivanju reklama svima koji koriste Twitter i kao rezultat toga, neki će primetiti porast broja reklama koje vide“.

Neki korisnici Twittera već su primetili ovu promenu. Već nedeljama popularni korisnici Twittera žale se kako vide više reklama na platformi. Sada su korisnici ravnopravni a popularniji korisnici koji sada više vide reklama, konačno mogu da vide kako je to biti “plebs” na Twitteru.

Ovo priznanje dolazi posle otkrića kako je kompanija loše rukovala podacima korisnika. Twitter obično traži dozvolu korisnika za deljenje informacija o uređaju koji koriste, Wi-Fi vezi, operativnom sistemu, mobilnom operateru, kao i o tome da li je uređaj nov, što može da znači da je korisnik u potrazi za novim aplikacijama. Ali Twitter je priznao da podešavanje nije radilo kako se očekivalo i da su informacije išle u ruke oglašivača kada to nije trebalo da se dešava.

Sada je taj problem rešen, što je dobro za korisnike, ali loše za kompaniju jer oglašivači žele da prikazuju reklame korisnicima za koje je veća verovatnoća da će potrošti novac na njihove proizvode.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Posle intervencije irske Komisije za zaštitu podataka, Facebook odložio pokretanje usluge za traženje partnera u Evropi

Posle intervencije irske Komisije za zaštitu podataka, Facebook odložio pokretanje usluge za traženje partnera u Evropi

Facebook je odložio pokretanje svoje usluge za traženje partnera Facebook Dating u Evropi, nakon što su početkom nedelje kompaniju posetili služb... Dalje

Hakovani Facebookovi Instagram i Twitter nalozi

Hakovani Facebookovi Instagram i Twitter nalozi

Facebook je potvrdio da su u petak popodne hakovani zvanični Twitter nalozi kompanije za Facebook i Messenger, kao i Facebookov nalog na Instagramu. ... Dalje

Organizacije za zaštitu dece pozivaju Facebook da zaustavi svoje planove o enkripciji

Organizacije za zaštitu dece pozivaju Facebook da zaustavi svoje planove o enkripciji

Više od 120 organizacija iz celog sveta potpisalo je otvoreno pismo u kojima su pozvale Facebooka da zaustavi planove o implementaciji jake enkripcij... Dalje

Twitter ispravio bag koji su napadači koristili za povezivanje telefonskih brojeva sa nalozima korisnika

Twitter ispravio bag koji su napadači koristili za povezivanje telefonskih brojeva sa nalozima korisnika

Twitter je saopštio da je otkrio i rešio problem koji su nepoznati napadači iskoristili za povezivanje određenih brojeva telefona sa odgovarajuć... Dalje

Facebook postigao nagodbu od 550 miliona dolara u sporu sa korisnicima zbog prikupljanja biometrijskih podataka

Facebook postigao nagodbu od 550 miliona dolara u sporu sa korisnicima zbog prikupljanja biometrijskih podataka

Facebook je juče saopštio da je postigao nagodbu vrednu 550 miliona dolara sa svojim korisnicima iz Ilinoisa koji su tužili kompaniju. Tužba je po... Dalje