Twitter priznao da je prikazivao više reklama korisnicima sa manjim brojem pratilaca

Društvene mreže, 28.10.2019, 09:00 AM

Twitter priznao da je prikazivao više reklama korisnicima sa manjim brojem pratilaca

Twitter je priznao da je ranije platforma prikazivala više reklama korisnicima sa manje pratilaca. Ideja je bila da se popularnim korisnicima omogući bolji doživljaj, i da se podstaknu da ostanu na platformi.

„Istorijski gledano, korisnici sa velikim brojem pratilaca videli su manje oglasa“, izjavio je portparol Twittera. „Nedavno smo promenili pristup prikazivanju reklama svima koji koriste Twitter i kao rezultat toga, neki će primetiti porast broja reklama koje vide“.

Neki korisnici Twittera već su primetili ovu promenu. Već nedeljama popularni korisnici Twittera žale se kako vide više reklama na platformi. Sada su korisnici ravnopravni a popularniji korisnici koji sada više vide reklama, konačno mogu da vide kako je to biti “plebs” na Twitteru.

Ovo priznanje dolazi posle otkrića kako je kompanija loše rukovala podacima korisnika. Twitter obično traži dozvolu korisnika za deljenje informacija o uređaju koji koriste, Wi-Fi vezi, operativnom sistemu, mobilnom operateru, kao i o tome da li je uređaj nov, što može da znači da je korisnik u potrazi za novim aplikacijama. Ali Twitter je priznao da podešavanje nije radilo kako se očekivalo i da su informacije išle u ruke oglašivača kada to nije trebalo da se dešava.

Sada je taj problem rešen, što je dobro za korisnike, ali loše za kompaniju jer oglašivači žele da prikazuju reklame korisnicima za koje je veća verovatnoća da će potrošti novac na njihove proizvode.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Nezaštićena baza podataka otkrila 100000 hakovanih Facebook naloga i globalnu prevaru na društvenoj mreži

Nezaštićena baza podataka otkrila 100000 hakovanih Facebook naloga i globalnu prevaru na društvenoj mreži

Sajber kriminalci ostavili su nezaštićenom bazu podataka ElasticSearch koja je otkrila globalno masovno hakovanje Facebook naloga koji su korišćen... Dalje

Lažni Twitter nalog Ilona Maska organizovao kripto-prevaru

Lažni Twitter nalog Ilona Maska organizovao kripto-prevaru

Verifikovani lažni nalog „Elon Musk“ primećen je ove nedelje među onima koji su odgovarali na tvitove Donalda Trampa. U odgovoru na tvi... Dalje

Haker pogodio lozinku Trampovog Twitter naloga, Twitter i Bela kuća ga demantuju

Haker pogodio lozinku Trampovog Twitter naloga, Twitter i Bela kuća ga demantuju

Holandski istraživač Viktor Gevers otkrio je da je uspeo da se prijavi na Twitter nalog predsednika Sjedinjenih Država Donalda Trampa nakon što je... Dalje

Zbog ekstenzija za Chrome koje su izvlačile podatke korisnika Facebook tužio dve kompanije

Zbog ekstenzija za Chrome koje su izvlačile podatke korisnika Facebook tužio dve kompanije

Facebook je podneo tužbu protiv dve kompanije zbog stvaranja i distribucije zlonamernih ekstenzija za Google Chrome koji su bez odobrenja prikupljali... Dalje

Kako su kineski kriminalci ukrali od korisnika Facebooka 4 miliona dolara

Kako su kineski kriminalci ukrali od korisnika Facebooka 4 miliona dolara

Na konferenciji o bezbednosti Virus Bulletin 2020, članovi Facebookovog tima zaduženog za bezbednost društvene mreže otkrili su detalje o kriminal... Dalje