Twitter priznao da je prikazivao više reklama korisnicima sa manjim brojem pratilaca

Društvene mreže, 28.10.2019, 09:00 AM

Twitter priznao da je prikazivao više reklama korisnicima sa manjim brojem pratilaca

Twitter je priznao da je ranije platforma prikazivala više reklama korisnicima sa manje pratilaca. Ideja je bila da se popularnim korisnicima omogući bolji doživljaj, i da se podstaknu da ostanu na platformi.

„Istorijski gledano, korisnici sa velikim brojem pratilaca videli su manje oglasa“, izjavio je portparol Twittera. „Nedavno smo promenili pristup prikazivanju reklama svima koji koriste Twitter i kao rezultat toga, neki će primetiti porast broja reklama koje vide“.

Neki korisnici Twittera već su primetili ovu promenu. Već nedeljama popularni korisnici Twittera žale se kako vide više reklama na platformi. Sada su korisnici ravnopravni a popularniji korisnici koji sada više vide reklama, konačno mogu da vide kako je to biti “plebs” na Twitteru.

Ovo priznanje dolazi posle otkrića kako je kompanija loše rukovala podacima korisnika. Twitter obično traži dozvolu korisnika za deljenje informacija o uređaju koji koriste, Wi-Fi vezi, operativnom sistemu, mobilnom operateru, kao i o tome da li je uređaj nov, što može da znači da je korisnik u potrazi za novim aplikacijama. Ali Twitter je priznao da podešavanje nije radilo kako se očekivalo i da su informacije išle u ruke oglašivača kada to nije trebalo da se dešava.

Sada je taj problem rešen, što je dobro za korisnike, ali loše za kompaniju jer oglašivači žele da prikazuju reklame korisnicima za koje je veća verovatnoća da će potrošti novac na njihove proizvode.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok uvodi ograničenja za najmlađe korisnike

TikTok uvodi ograničenja za najmlađe korisnike

Deca na TikToku suočiće se sa novim, “revolucionarnim” ograničenjima, rekla je kompanija najavljujući stroga pravila za mlađe od 16 g... Dalje

Facebook izmenio opciju ''Pristup vašim informacijama'', evo kako ona sada izgleda

Facebook izmenio opciju ''Pristup vašim informacijama'', evo kako ona sada izgleda

Facebook je 2018. godine predstavio svoj alat "Pristup vašim informacijama", omogućavajući korisnicima da na jednom mestu vide koje podatke je dr... Dalje

Facebook bag otkriva identitet administratora grupa

Facebook bag otkriva identitet administratora grupa

Za grešku koju je prijavio Facebooku, istraživač Shubham Bhamare nagrađen je sa 5000 dolara. Kompanija ga je preko svog namenskog programa za bago... Dalje

Hakeri pomoću oglasa ukrali korisnička imena i lozinke više od pola miliona korisnika Facebooka

Hakeri pomoću oglasa ukrali korisnička imena i lozinke više od pola miliona korisnika Facebooka

Još jednom su sajber kriminalci zloupotrebili Facebook oglase u velikoj krađi podataka za prijavljivanje. Istraživači iz ThreatNixa otkrili su fi... Dalje

Facebook bag otkrio e-mail adrese i druge privatne podatke korisnika Instagrama

Facebook bag otkrio e-mail adrese i druge privatne podatke korisnika Instagrama

Nepalski istraživač Sagat Pakrel otkrio je grešku zbog koje su privatni podaci korisnika Instagrama bili otkriveni, uključujući njihove e-mail a... Dalje