Twitter priznao da je prikazivao više reklama korisnicima sa manjim brojem pratilaca
Društvene mreže, 28.10.2019, 09:00 AM
Twitter je priznao da je ranije platforma prikazivala više reklama korisnicima sa manje pratilaca. Ideja je bila da se popularnim korisnicima omogući bolji doživljaj, i da se podstaknu da ostanu na platformi.
„Istorijski gledano, korisnici sa velikim brojem pratilaca videli su manje oglasa“, izjavio je portparol Twittera. „Nedavno smo promenili pristup prikazivanju reklama svima koji koriste Twitter i kao rezultat toga, neki će primetiti porast broja reklama koje vide“.
Neki korisnici Twittera već su primetili ovu promenu. Već nedeljama popularni korisnici Twittera žale se kako vide više reklama na platformi. Sada su korisnici ravnopravni a popularniji korisnici koji sada više vide reklama, konačno mogu da vide kako je to biti “plebs” na Twitteru.
Ovo priznanje dolazi posle otkrića kako je kompanija loše rukovala podacima korisnika. Twitter obično traži dozvolu korisnika za deljenje informacija o uređaju koji koriste, Wi-Fi vezi, operativnom sistemu, mobilnom operateru, kao i o tome da li je uređaj nov, što može da znači da je korisnik u potrazi za novim aplikacijama. Ali Twitter je priznao da podešavanje nije radilo kako se očekivalo i da su informacije išle u ruke oglašivača kada to nije trebalo da se dešava.
Sada je taj problem rešen, što je dobro za korisnike, ali loše za kompaniju jer oglašivači žele da prikazuju reklame korisnicima za koje je veća verovatnoća da će potrošti novac na njihove proizvode.
Izdvojeno
X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra
Korisnici X-a koji za dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) koriste sigurnosne ključeve moraju ih ponovo registrovati do 10. novembra 2025. Kompanija X ... Dalje
YouTube Ghost Network: 3.000 lažnih tutorijala šire malvere preko hakovanih YouTube kanala
Mreža YouTube naloga, nazvana YouTube Ghost Network, koristi popularnost platforme za širenje malvera kroz tutorijale za piratske programe i varalic... Dalje
Meta uvodi nove opcije za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a
Kompanija Meta predstavila je nove alate za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a od prevara. Cilj je da se spreče situacije u kojima prevarant... Dalje
Lažni TikTok tutorijali kradu lozinke
Sajber kriminalci koriste TikTok video-uputstva koja izgledaju kao vodiči za besplatnu aktivaciju popularnih programa i servisa, kao što su Windows,... Dalje
Ozbiljan propust: Instagram beleške namenjene bliskim prijateljima postale vidljive svima
Korisnici Instagrama poslednjih dana masovno prijavljuju kritičan bezbednosni propust zbog kojeg ljudi van njihove liste „Bliski prijatelji&ldq... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





