Twitter uvodi oznake za bot naloge

Društvene mreže, 13.09.2021, 09:30 AM

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi ljudi mogli da razlikuju automatizovane naloge od naloga koje vode ljudi.

Kompanija je navela primere „dobrih botova“, kao što su nalozi koji vam mogu pomoći da zakažete vakcinaciju ili nalozi koji upozoravaju na prirodne i druge katastrofe.

„Kada znate da su ovi nalozi automatizovani, bolje razumete njihovu svrhu kada komunicirate sa njima“, rekla je kompanija.

U početku, tokom test faze, mali broj programera će biti pozvan da primeni oznake na svoje naloge, a do kraja godine, nova funkcija biće dostupna svim programerima. Za naloge u testu koji su aktivirali oznake, oznaka „Automatizovano“ će se pojaviti na stranicama profila i na samim tvitovima.

Oznake, međutim, neće biti obavezne.

Kompanija će nastaviti da uklanja neautentične naloge za koje smatra da krše pravila platforme.

Botovi su često povezani sa dezinformacijama na platformi i predstavljaju veliki problem za kompaniju.

Studija Univerziteta Karnegi Melon prošle godine pokazala je da skoro polovina naloga na Twitteru koji objavljuju informacije na platformi o pandemiji korona virusa su verovatno automatizovani nalozi.

Twitter je uklonio desetine miliona sumnjivih bot naloga poslednjih godina.

Ipak, Twitter smatra da neki automatizovani nalozi imaju pozitivan uticaj na platformu.

Jedan takav nalog koji je istaknut kao “dobar bot” objavljuje uživo tvitove svaki put kada dođe do zemljotresa u San Francisku.

Twitter smatra da će oznake povećati legitimnost takvih naloga i izgraditi poverenje i transparentnost kod njihove publike.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Instagram testira novi metod verifikacije starosti korisnika skeniranjem lica

Instagram testira novi metod verifikacije starosti korisnika skeniranjem lica

Instagram testira nove opcije za verifikaciju starosti korisnika, uključujući AI alat koji je razvila kompanija Yoti, koji procenjuje koliko imate ... Dalje

Twitter se javno izvinio korisnicima zbog zloupotrebe njihovih podataka

Twitter se javno izvinio korisnicima zbog zloupotrebe njihovih podataka

Twitter je u sredu objavio izvinjenje zbog toga što je bez znanja i saglasnosti korisnika koristio podatke o bezbednosti naloga za ciljano oglašavan... Dalje

Otkrivena velika fišing kampanja na Facebooku, napadači za nekoliko meseci zaradili milione dolara

Otkrivena velika fišing kampanja na Facebooku, napadači za nekoliko meseci zaradili milione dolara

Istraživači iz američke firme za sajber-bezbednost PIXM, sa sedištem u Njujorku, otkrili su veliku fišing operaciju koja je zloupotrebljavala Fac... Dalje

LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva sve više prevara, lažnih profila i spama na platformi

LinkedIn otkriva i blokira sve više lažnih naloga, zahvaljujući poboljšanjima u svojim automatizovanim sistemima, ali poboljšanja su primetna i ... Dalje

Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger

Meta promenila Politiku privatnosti za Facebook, Instagram i Messenger

U nastojanju da Politiku privatnosti, ranije poznatu kao Politika podataka, učini manje komplikovanom, Meta je ponovo napisala i praktično redizajni... Dalje