Twitter uvodi oznake za bot naloge

Društvene mreže, 13.09.2021, 09:30 AM

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi ljudi mogli da razlikuju automatizovane naloge od naloga koje vode ljudi.

Kompanija je navela primere „dobrih botova“, kao što su nalozi koji vam mogu pomoći da zakažete vakcinaciju ili nalozi koji upozoravaju na prirodne i druge katastrofe.

„Kada znate da su ovi nalozi automatizovani, bolje razumete njihovu svrhu kada komunicirate sa njima“, rekla je kompanija.

U početku, tokom test faze, mali broj programera će biti pozvan da primeni oznake na svoje naloge, a do kraja godine, nova funkcija biće dostupna svim programerima. Za naloge u testu koji su aktivirali oznake, oznaka „Automatizovano“ će se pojaviti na stranicama profila i na samim tvitovima.

Oznake, međutim, neće biti obavezne.

Kompanija će nastaviti da uklanja neautentične naloge za koje smatra da krše pravila platforme.

Botovi su često povezani sa dezinformacijama na platformi i predstavljaju veliki problem za kompaniju.

Studija Univerziteta Karnegi Melon prošle godine pokazala je da skoro polovina naloga na Twitteru koji objavljuju informacije na platformi o pandemiji korona virusa su verovatno automatizovani nalozi.

Twitter je uklonio desetine miliona sumnjivih bot naloga poslednjih godina.

Ipak, Twitter smatra da neki automatizovani nalozi imaju pozitivan uticaj na platformu.

Jedan takav nalog koji je istaknut kao “dobar bot” objavljuje uživo tvitove svaki put kada dođe do zemljotresa u San Francisku.

Twitter smatra da će oznake povećati legitimnost takvih naloga i izgraditi poverenje i transparentnost kod njihove publike.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje