Većina Facebook korisnika ne obraća pažnju na reklame

Društvene mreže, 17.05.2012, 10:54 AM

Većina Facebook korisnika ne obraća pažnju na reklame

Istraživanje koje su sproveli CNBS i Associated Press pokazalo je da 57% korisnika Facebook-a nikada ne klikće na reklame niti se na drugi način bavi sponzorisanim sadržajima na sajtu, dok 26% korisnika se izjasnilo da to skoro nikad ne radi. Samo 4% ispitanika je reklo da često klikću na reklame.

Rezultati ovog istraživanja objavljeni su istog dana kada je General Motors objavio da će prestati da se reklamira na Facebook-u. Ova odluka proizvođača automobila je rezultat procene u kompaniji da reklamiranje na Facebook-u ima male efekte na potrošače.

Odluka General Motors koji je treći najveći oglašivač u SAD (prošle godine je na reklamiranje potrošeno 1,1 milijarda dolara), otvorila je pukotinu u strategiji društvene mreže i produbila sumnje o tome da li je reklamiranje na Facebook-u bolji marketinški pristup nego reklame u tradicionalnim medijima.

U General Motors kažu da će kompanija i dalje imati Facebook stranice, čije je otvaranje besplatno i na kojima će nastaviti reklamiranje svojih automobila koje kompaniju neće koštati ni centa.

General Motors je do sada za prisustvo kompanije na društvenoj mreži trošio 40 miliona dolara godišnje, od čega je samo 10 miliona dolara plaćao Facebook-u za reklame, dok je ostatak ove sume korišćen za kreiranje sadržaja i plaćanje agencija koje su učestvovale u kampanjama.

Odluka General Motors-a dolazi u najgorem mogućem trenutku za Facebook, koji je na pragu inicijalne prodaje deonica. Predviđanja analitičara da je Facebook-ov biznis dostigao maksimum i da više nema prostora za rast, kao i činjenica da je profit kompanije smanjen u prvom kvartalu ove godine, uključujući i deo zarade koji potiče od reklama, ukazuje na to da će Facebook morati da menja nešto u pristupu oglašavanju kako bi ubedio investitore i oglašivače da je vredan uloženog novca.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

LastPass greškom uklonio ekstenziju iz Chrome Web prodavnice, korisnici bili zabrinuti za svoje lozinke

LastPass greškom uklonio ekstenziju iz Chrome Web prodavnice, korisnici bili zabrinuti za svoje lozinke

LastPass je u sredu greškom uklonio LastPass ekstenziju iz Chrome Web prodavnice, zbog čega su korisnici videli grešku 404 kada su pokušavali da j... Dalje

Zbog skandala sa Cambridge Analyticom, Facebook još jednom kažnjen sa 1,6 milijardi dolara

Zbog skandala sa Cambridge Analyticom, Facebook još jednom kažnjen sa 1,6 milijardi dolara

Skandal sa Cambridge Analyticom i dalje je noćna mora za Facebook. Kompanija je u više navrata kažnjena velikim novčanim kaznama zbog svog zanemar... Dalje

Posle napada na ljude koji boluju od epilepsije, Twitter zabranio animirane PNG fajlove na platformi

Posle napada na ljude koji boluju od epilepsije, Twitter zabranio animirane PNG fajlove na platformi

Twitter više neće dozvoljavati animirane PNG fajlove nakon što je prošlog meseca grupa napadača objavila više animacija sa svetlosnim efektima z... Dalje

Procureli podaci najmanje 267 miliona korisnika Facebooka

Procureli podaci najmanje 267 miliona korisnika Facebooka

Podaci više od 267 miliona korisnika Facebooka procurili su na internetu i sada se mogu preuzeti sa jednog hakerskog foruma, upozorili su kompanija C... Dalje

Facebook najavio da će prestati da koristi telefonske brojeve korisnika uzete za zaštitu naloga za predlaganje prijatelja

Facebook najavio da će prestati da koristi telefonske brojeve korisnika uzete za zaštitu naloga za predlaganje prijatelja

Facebook je najavio da će prestati sa praksom korišćenja telefonskih brojeva koje su korisnici dali kompaniji zbog zaštite naloga dvofaktornom au... Dalje