Većina Facebook korisnika ne obraća pažnju na reklame

Društvene mreže, 17.05.2012, 10:54 AM

Većina Facebook korisnika ne obraća pažnju na reklame

Istraživanje koje su sproveli CNBS i Associated Press pokazalo je da 57% korisnika Facebook-a nikada ne klikće na reklame niti se na drugi način bavi sponzorisanim sadržajima na sajtu, dok 26% korisnika se izjasnilo da to skoro nikad ne radi. Samo 4% ispitanika je reklo da često klikću na reklame.

Rezultati ovog istraživanja objavljeni su istog dana kada je General Motors objavio da će prestati da se reklamira na Facebook-u. Ova odluka proizvođača automobila je rezultat procene u kompaniji da reklamiranje na Facebook-u ima male efekte na potrošače.

Odluka General Motors koji je treći najveći oglašivač u SAD (prošle godine je na reklamiranje potrošeno 1,1 milijarda dolara), otvorila je pukotinu u strategiji društvene mreže i produbila sumnje o tome da li je reklamiranje na Facebook-u bolji marketinški pristup nego reklame u tradicionalnim medijima.

U General Motors kažu da će kompanija i dalje imati Facebook stranice, čije je otvaranje besplatno i na kojima će nastaviti reklamiranje svojih automobila koje kompaniju neće koštati ni centa.

General Motors je do sada za prisustvo kompanije na društvenoj mreži trošio 40 miliona dolara godišnje, od čega je samo 10 miliona dolara plaćao Facebook-u za reklame, dok je ostatak ove sume korišćen za kreiranje sadržaja i plaćanje agencija koje su učestvovale u kampanjama.

Odluka General Motors-a dolazi u najgorem mogućem trenutku za Facebook, koji je na pragu inicijalne prodaje deonica. Predviđanja analitičara da je Facebook-ov biznis dostigao maksimum i da više nema prostora za rast, kao i činjenica da je profit kompanije smanjen u prvom kvartalu ove godine, uključujući i deo zarade koji potiče od reklama, ukazuje na to da će Facebook morati da menja nešto u pristupu oglašavanju kako bi ubedio investitore i oglašivače da je vredan uloženog novca.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Posle intervencije irske Komisije za zaštitu podataka, Facebook odložio pokretanje usluge za traženje partnera u Evropi

Posle intervencije irske Komisije za zaštitu podataka, Facebook odložio pokretanje usluge za traženje partnera u Evropi

Facebook je odložio pokretanje svoje usluge za traženje partnera Facebook Dating u Evropi, nakon što su početkom nedelje kompaniju posetili služb... Dalje

Hakovani Facebookovi Instagram i Twitter nalozi

Hakovani Facebookovi Instagram i Twitter nalozi

Facebook je potvrdio da su u petak popodne hakovani zvanični Twitter nalozi kompanije za Facebook i Messenger, kao i Facebookov nalog na Instagramu. ... Dalje

Organizacije za zaštitu dece pozivaju Facebook da zaustavi svoje planove o enkripciji

Organizacije za zaštitu dece pozivaju Facebook da zaustavi svoje planove o enkripciji

Više od 120 organizacija iz celog sveta potpisalo je otvoreno pismo u kojima su pozvale Facebooka da zaustavi planove o implementaciji jake enkripcij... Dalje

Twitter ispravio bag koji su napadači koristili za povezivanje telefonskih brojeva sa nalozima korisnika

Twitter ispravio bag koji su napadači koristili za povezivanje telefonskih brojeva sa nalozima korisnika

Twitter je saopštio da je otkrio i rešio problem koji su nepoznati napadači iskoristili za povezivanje određenih brojeva telefona sa odgovarajuć... Dalje

Facebook postigao nagodbu od 550 miliona dolara u sporu sa korisnicima zbog prikupljanja biometrijskih podataka

Facebook postigao nagodbu od 550 miliona dolara u sporu sa korisnicima zbog prikupljanja biometrijskih podataka

Facebook je juče saopštio da je postigao nagodbu vrednu 550 miliona dolara sa svojim korisnicima iz Ilinoisa koji su tužili kompaniju. Tužba je po... Dalje