Većina Facebook korisnika ne obraća pažnju na reklame

Društvene mreže, 17.05.2012, 10:54 AM

Većina Facebook korisnika ne obraća pažnju na reklame

Istraživanje koje su sproveli CNBS i Associated Press pokazalo je da 57% korisnika Facebook-a nikada ne klikće na reklame niti se na drugi način bavi sponzorisanim sadržajima na sajtu, dok 26% korisnika se izjasnilo da to skoro nikad ne radi. Samo 4% ispitanika je reklo da često klikću na reklame.

Rezultati ovog istraživanja objavljeni su istog dana kada je General Motors objavio da će prestati da se reklamira na Facebook-u. Ova odluka proizvođača automobila je rezultat procene u kompaniji da reklamiranje na Facebook-u ima male efekte na potrošače.

Odluka General Motors koji je treći najveći oglašivač u SAD (prošle godine je na reklamiranje potrošeno 1,1 milijarda dolara), otvorila je pukotinu u strategiji društvene mreže i produbila sumnje o tome da li je reklamiranje na Facebook-u bolji marketinški pristup nego reklame u tradicionalnim medijima.

U General Motors kažu da će kompanija i dalje imati Facebook stranice, čije je otvaranje besplatno i na kojima će nastaviti reklamiranje svojih automobila koje kompaniju neće koštati ni centa.

General Motors je do sada za prisustvo kompanije na društvenoj mreži trošio 40 miliona dolara godišnje, od čega je samo 10 miliona dolara plaćao Facebook-u za reklame, dok je ostatak ove sume korišćen za kreiranje sadržaja i plaćanje agencija koje su učestvovale u kampanjama.

Odluka General Motors-a dolazi u najgorem mogućem trenutku za Facebook, koji je na pragu inicijalne prodaje deonica. Predviđanja analitičara da je Facebook-ov biznis dostigao maksimum i da više nema prostora za rast, kao i činjenica da je profit kompanije smanjen u prvom kvartalu ove godine, uključujući i deo zarade koji potiče od reklama, ukazuje na to da će Facebook morati da menja nešto u pristupu oglašavanju kako bi ubedio investitore i oglašivače da je vredan uloženog novca.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje