Apple ima najlojalnije kupce: 84% korisnika bi ponovo kupilo iPhone

Mobilni telefoni, 28.11.2011, 01:09 AM

Apple ima najlojalnije kupce: 84% korisnika bi ponovo kupilo iPhone

Kada je reč o lojalnosti korisnika, kompanija Apple se može pohvaliti time da su kupci iPhone-a odaniji u poređenju sa korisnicima drugih pametnih mobilnih telefona. Naime, 84% korisnika iPhone-a koji su učestvovali u istraživanju kaže da bi se prilikom zamene starog telefona novim, ponovo odlučili za iPhone.

Svega 60% vlasnika smart telefona sa Google-ovim operativnim sistemom Android bi se prilikom kupovine novog modela telefona ponovo odlučili za smart telefon sa istim operativnim sistemom.

Rezultati ovog istraživanja najmanje laskaju proizvođaču mobilnih telefona Blackberry, kompaniji Research in Motion, koja može da računa na svega 48% starih kupaca svojih modela telefona.

Rajan Garner, analitičar u kompaniji GfK, kaže da je trka za zauzimanjem pozicije na tržištu mobilnih telefona od ključnog značaja za budućnost brendova zbog toga što se 63% korisnika vezuje za model mobilnog telefona koji poseduje, čime se značajno smanjuje šansa da može doći do brzih i većih promena na tržištu mobilnih uređaja.

Više od 70% anketiranih potrošača kaže bi se držalo svog prvobitnog izbora mobilnog telefona zbog potpune integracije funkcija i pristupa sadržaju. Taj podatak govori da je prostor da se privuku korisnici mobilnih telefona rivalskih kompanija značajno sužen i da će najviše profitirati one kompanije koje svojim potrošačima pruže najbolje korisničko iskustvo i razviju lojalnost brendu, kao što pokazuje primer proizvođača iPhone-a.

U istraživanju GfK učestvovalo je 4500 korisnika mobilnih telefona iz Velike Britanije, Francuske, Nemačke, Italije, Španije, Brazila, Kine, SAD i Japana.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na Google Play pronađene 224 aplikacije koje su korišćene za masovnu prevaru sa oglasima

Na Google Play pronađene 224 aplikacije koje su korišćene za masovnu prevaru sa oglasima

Istraživački tim Satori Threat Intelligence kompanije HUMAN otkrio je i prekinuo masovnu prevaru nazvanu SlopAds, u kojoj su korišćene 224 zloname... Dalje

Samsung zakrpio kritičnu ranjivost koju su hakeri koristili za napade na Android uređaje

Samsung zakrpio kritičnu ranjivost koju su hakeri koristili za napade na Android uređaje

Samsung je objavio zakrpu za ozbiljnu bezbednosnu ranjivost (CVE-2025-21043) koju su, prema izveštajima, hakeri već koristili u napadima na Android ... Dalje

RatOn: Android trojanac nove generacije krade novac i kriptovalute i zaključava zaražene uređaje

RatOn: Android trojanac nove generacije krade novac i kriptovalute i zaključava zaražene uređaje

Istraživači iz ThreatFabric-a upozoravaju na novi Android malver nazvan RatOn, koji je od jednostavnog alata za NFC relay napade evoluirao u sofisti... Dalje

Malver Brokewell u oglasima na Facebooku, ugroženi korisnici Androida

Malver Brokewell u oglasima na Facebooku, ugroženi korisnici Androida

Istraživači iz Bitdefender Labsa upozorili su na lažne oglase na Facebooku preko kojih se širi Brokewell spyware koji od korisnika Androida krade ... Dalje

Hook 3.0: najopasniji Android malver ikada

Hook 3.0: najopasniji Android malver ikada

Istraživači iz Zimperium Labs-a otkrili su novu verziju Android malvera HOOK, koja ima čak 107 funkcija što ga svrstava među najopasnije mobilne ... Dalje