Snapchat se najzad izvinio korisnicima zbog propusta u bezbednosti aplikacije

Mobilni telefoni, 10.01.2014, 08:16 AM

Snapchat se najzad izvinio korisnicima zbog propusta u bezbednosti aplikacije

Snapchat se najzad izvinio korisnicima zbog baga koji su hakeri nedavno iskoristili da bi preuzeli lične podatke miliona korisnika popularne aplikacije koja omogućava razmenu slika i kratkih video snimaka koji se automatski brišu deset sekundi nakon prijema i otvaranja. Snapchat je u saopštenju koje je objavljeno juče potvrdio da su aplikacije za Android i iOS ažurirane tako da je poboljšana funkcionalnost koja omogućava korisnicima da pronađu prijatelje.

“Naš tim nastavlja da poboljšava Snapchat servis da bi se sprečili budući pokušaji zloupotrebe našeg API”, kaže se u saopštenju u kome je Snapchat najzad izrazio žaljenje zbog problema koje je bag prouzrokovao korisnicima i zahvalnost za strpljenje i podršku korisnika.

Nove verzije aplikacije će omogućiti korisnicima da istupe iz baze podataka koja se koristi za pronalaženje prijatelja. Ipak, korisnici će i dalje morati da unesu svoj broj telefona radi verifikacije onda kada počnu da koriste aplikaciju.

Snapchat je pre nekoliko dana objavio i posebnu email adresu [email protected] na koju će kompaniji moći da se obrate oni koji otkriju sigurnosne propuste u aplikaciji.

Nedelju dana pošto je australijska firma Gibson Security po drugi put u roku od nekoliko meseci upozorila da je funkcija “Find Friends” ranjiva i da može biti zloupotrebljena tako da omogući preuzimanje korisničkih imena i telefonskih brojeva, hakeri su poslednjeg dana decembra iskoristili slabost na koju je ukazao Gibson Security i preuzeli 4,6 miliona korisničkih imena i telefonskih brojeva, koje su objavili na sajtu Snapchatdb.info, ali tako da se dve poslednje cifre procurelih telefonskih brojeva ne vide da bi se sprečio spam i drugi problemi. Hakeri su ipak ponudili pristup necenzurisanim podacima pod određenim uslovima, verovatno misleći na one koji će platiti za to. Ipak, oni su rekli da su hakovali Snapchat da bi pokazali kompaniji da mora da reši problem kao i da podignu svest korisnika o slabostima u sistemu Snapchat-a.

Snapchat se oglasio saopštenjem posle dva dana potvrdom da su hakeri preuzeli ogromnu bazu podataka korisnika Snapchat-a, ali je iz saopštenja upadljivo izostalo izvinjenje. Snapchat je priznao da je znao za problem još u avgustu ali da su tada primenjene samo izvesne mere kojima je pojačana bezbednost. Međutim, posle drugog upozorenja koje je stiglo iz Gibson Security Snapchat se oglasio na blogu nazivajući pretnje na koje je upozorila australijska firma teoretskim. Hakeri su upali u sistem Snapchat-a samo nekoliko dana kasnije.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Više od 250 aplikacija sa Google Play koristi se za sakrivanje ''zlonamernih blizanačkih aplikacija'' i prevaru sa oglasima

Više od 250 aplikacija sa Google Play koristi se za sakrivanje ''zlonamernih blizanačkih aplikacija'' i prevaru sa oglasima

Istraživači iz kompanije HUMAN Security otkrili su masovnu prevaru sa oglasima koja koristi stotine aplikacija u Google Play prodavnici koje služe ... Dalje

Nove verzije Android bankarskog trojanca Medusa šire se po svetu

Nove verzije Android bankarskog trojanca Medusa šire se po svetu

Bankarski trojanac za Android pod nazivom Medusa ponovo se pojavio nakon skoro godinu dana. On se trenutno koristi za napade na uređaje korisnika u K... Dalje

Opasni trojanac Rafel RAT inficira i zaključava starije Android telefone

Opasni trojanac Rafel RAT inficira i zaključava starije Android telefone

Sve više hakerskih grupa koristi moćnog trojanca za Android otvorenog koda pod nazivom „Rafel RAT“ za napade na starije uređaje. Neki o... Dalje

Isključujete li nekad svoj pametni telefon? Evo zašto bi to trebalo raditi barem jednom nedeljno

Isključujete li nekad svoj pametni telefon? Evo zašto bi to trebalo raditi barem jednom nedeljno

Isključujete li nekad svoj telefon? Ako je odgovor ne, trebalo bi da promenite to i bar jednom nedeljno isključite i uključite telefon. Ovo je samo... Dalje

Bankarski trojanac Anatsa (Teabot) ponovo pronađen u aplikacijama u Google Play prodavnici

Bankarski trojanac Anatsa (Teabot) ponovo pronađen u aplikacijama u Google Play prodavnici

Istraživači iz kompanije Zscaler pronašli su više od 90 Android aplikacija instaliranih više od 5,5 miliona puta preko Google Play, koje su uređ... Dalje