Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes

Mobilni telefoni, 14.10.2020, 09:30 AM

Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes

Britansko nadzorno telo koje kontroliše poštovanje standarda oglašavanja (ASA) zabranilo je dve reklame za mobilne igre zbog toga što obmanjuju korisnike. Reč je o reklamama za igre Homescapes i Gardenscapes programera Playrix.

Reklame prikazuju igru u kojoj korisnici povlače iglice određenim redosledom kako bi rešili zagonetku iako se igre zapravo igraju na potpuno drugačiji način.

ASA je rekla da se ove reklame više ne smeju koristiti.

Poslednjih godina, brojne mobilne igre koriste video oglase koji prikazuju mehanizme slagalica koje ne koriste ili ih jedva koriste, zbog čega se igrači žale.

Homescapes i Gardenscapes se igraju na isti način: dom ili baštu treba obnoviti, a igrači zarađuju resurse koji su im potrebni igrajući igru tipa „spoji tri“, slično drugim popularnim igrama poput Bejewelled ili Candy Crush.

I Homescapes i Gardenscapes su izuzetno popularne igre, sa više od 100 miliona instalacija iz Google Play prodavnice.

Ali igre su često koristile reklame koje prikazuju "mozgalicu" u kojoj se povlače igle da bi se izbegla katastrofa.

Dve Facebook reklame za Homescapes i Gardenscapes, iz marta i aprila ove godine, upućene su ASA na procenu zbog obmanjivanja.

Uprkos kratkom upozorenju na dnu videa da „sve slike ne predstavljaju stvarni način igre“, ASA je stala na stranu ljudi koji su se žalili.

Međutim, i posle zabrane iste reklame se i dalje mogu videti.

Playrix je rekao da je ono što se videlo u reklamama zapravo bilo i u njihovim igrama, ali da igre imaju hiljade nivoa, i da su igre iz reklama bile dostupne samo na svakih 20 nivoa.

Playrix je takođe rekao ASA da „većina korisnika“ prestaje da igra već na početku igre. U aprilu, kada su se pojavile sporne reklame, te mini-igre u igrama bile su „samo na višim nivoima“, što znači da ih većina igrača nikada neće videti.

Kompanija je od tada promenila igru, tako da su ove mini-igre sada bliže početku.

Međutim, ASA je rekla da se oglasi ne smeju ponovo prikazivati i poručila Playrixu da se pobrine da njihove reklame ubuduće reprezentuju njihove igre na pravi način.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Opasni trojanac Triada otkriven u prodavnici aplikacija za mobilne telefone

Opasni trojanac Triada otkriven u prodavnici aplikacija za mobilne telefone

Aplikacija APKPure, jedne od najvećih i najpopularnijih alternativnih prodavnica aplikacija, inificirana je malverom koji se koristi za infekciju And... Dalje

Direktor popularne iOS aplikacije Clubhouse negira izveštaje o curenju podataka korisnika

Direktor popularne iOS aplikacije Clubhouse negira izveštaje o curenju podataka korisnika

Generalni direktor Clubhousea Pol Dejvison izjavio je juče da je izveštaj u kome se tvrdi da su lični podaci korisnika aplikacije procurili „... Dalje

U Huaweijevoj prodavnici Android aplikacija prvi put pronađen malver

U Huaweijevoj prodavnici Android aplikacija prvi put pronađen malver

Više od 500.000 korisnika Huawei Android uređaja je iz službene prodavnice kompanije preuzelo aplikacije zaražene malverom Joker koji pretplaćuj... Dalje

Gigaset mobilni telefoni zaraženi preko sistemske aplikacije za ažuriranje

Gigaset mobilni telefoni zaraženi preko sistemske aplikacije za ažuriranje

Istraživači iz firme Malwarebytes otkrili su maliciozne aplikacije na Gigaset mobilnim uređajima koje se preuzimaju i instaliraju pomoću preinsta... Dalje

Novi Android malver sakriven u lažnoj Netflix aplikaciji širi se preko WhatsAppa

Novi Android malver sakriven u lažnoj Netflix aplikaciji širi se preko WhatsAppa

Novi Android malver otkriven je u Google Play prodavnici sakriven u lažnoj aplikaciji koja pokušava da privuče korisnike obećavajući besplatne ... Dalje