Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes

Mobilni telefoni, 14.10.2020, 09:30 AM

Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes

Britansko nadzorno telo koje kontroliše poštovanje standarda oglašavanja (ASA) zabranilo je dve reklame za mobilne igre zbog toga što obmanjuju korisnike. Reč je o reklamama za igre Homescapes i Gardenscapes programera Playrix.

Reklame prikazuju igru u kojoj korisnici povlače iglice određenim redosledom kako bi rešili zagonetku iako se igre zapravo igraju na potpuno drugačiji način.

ASA je rekla da se ove reklame više ne smeju koristiti.

Poslednjih godina, brojne mobilne igre koriste video oglase koji prikazuju mehanizme slagalica koje ne koriste ili ih jedva koriste, zbog čega se igrači žale.

Homescapes i Gardenscapes se igraju na isti način: dom ili baštu treba obnoviti, a igrači zarađuju resurse koji su im potrebni igrajući igru tipa „spoji tri“, slično drugim popularnim igrama poput Bejewelled ili Candy Crush.

I Homescapes i Gardenscapes su izuzetno popularne igre, sa više od 100 miliona instalacija iz Google Play prodavnice.

Ali igre su često koristile reklame koje prikazuju "mozgalicu" u kojoj se povlače igle da bi se izbegla katastrofa.

Dve Facebook reklame za Homescapes i Gardenscapes, iz marta i aprila ove godine, upućene su ASA na procenu zbog obmanjivanja.

Uprkos kratkom upozorenju na dnu videa da „sve slike ne predstavljaju stvarni način igre“, ASA je stala na stranu ljudi koji su se žalili.

Međutim, i posle zabrane iste reklame se i dalje mogu videti.

Playrix je rekao da je ono što se videlo u reklamama zapravo bilo i u njihovim igrama, ali da igre imaju hiljade nivoa, i da su igre iz reklama bile dostupne samo na svakih 20 nivoa.

Playrix je takođe rekao ASA da „većina korisnika“ prestaje da igra već na početku igre. U aprilu, kada su se pojavile sporne reklame, te mini-igre u igrama bile su „samo na višim nivoima“, što znači da ih većina igrača nikada neće videti.

Kompanija je od tada promenila igru, tako da su ove mini-igre sada bliže početku.

Međutim, ASA je rekla da se oglasi ne smeju ponovo prikazivati i poručila Playrixu da se pobrine da njihove reklame ubuduće reprezentuju njihove igre na pravi način.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Stručnjaci upozoravaju na dramatičan porast napada malvera na mobilne uređaje

Stručnjaci upozoravaju na dramatičan porast napada malvera na mobilne uređaje

Izveštaj kompanije Kaspersky predstavljen na Svetskom kongresu mobilnih tehnologija u Barseloni, otkrio je eskalaciju rizika sa kojima se korisnici m... Dalje

Trojanac Anatsa ponovo pronađen u aplikacijama na Google Play

Trojanac Anatsa ponovo pronađen u aplikacijama na Google Play

Istraživači iz firme ThreatFabric primetili su na Google Play pet aplikacija koje je preuzelo više od 150.000 korisnika koji su na taj način infic... Dalje

Android malver XLoader se širi preko SMS poruka

Android malver XLoader se širi preko SMS poruka

Istraživači iz kompanije McAfee otkrili su novu verziju Android malvera XLoader koji se širi uglavnom putem SMS poruka koje sadrže skraćeni URL k... Dalje

Lažna verzija popularne aplikacije LastPass u Apple App Storeu

Lažna verzija popularne aplikacije LastPass u Apple App Storeu

U Apple App Storeu pojavila se lažna aplikacija LassPass za koju se pretpostavlja da se koristi kao aplikacija za krađu lozinki korisnika. Kompanija... Dalje

Google će blokirati instaliranje aplikacija iz spoljnih izvora koje zahtevaju rizične dozvole

Google će blokirati instaliranje aplikacija iz spoljnih izvora koje zahtevaju rizične dozvole

Google pokreće pilot program za borbu protiv finansijskih prevara blokiranjem bočnog učitavanja Android APK fajlova koji zahtevaju pristup rizični... Dalje