Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes

Mobilni telefoni, 14.10.2020, 09:30 AM

Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes

Britansko nadzorno telo koje kontroliše poštovanje standarda oglašavanja (ASA) zabranilo je dve reklame za mobilne igre zbog toga što obmanjuju korisnike. Reč je o reklamama za igre Homescapes i Gardenscapes programera Playrix.

Reklame prikazuju igru u kojoj korisnici povlače iglice određenim redosledom kako bi rešili zagonetku iako se igre zapravo igraju na potpuno drugačiji način.

ASA je rekla da se ove reklame više ne smeju koristiti.

Poslednjih godina, brojne mobilne igre koriste video oglase koji prikazuju mehanizme slagalica koje ne koriste ili ih jedva koriste, zbog čega se igrači žale.

Homescapes i Gardenscapes se igraju na isti način: dom ili baštu treba obnoviti, a igrači zarađuju resurse koji su im potrebni igrajući igru tipa „spoji tri“, slično drugim popularnim igrama poput Bejewelled ili Candy Crush.

I Homescapes i Gardenscapes su izuzetno popularne igre, sa više od 100 miliona instalacija iz Google Play prodavnice.

Ali igre su često koristile reklame koje prikazuju "mozgalicu" u kojoj se povlače igle da bi se izbegla katastrofa.

Dve Facebook reklame za Homescapes i Gardenscapes, iz marta i aprila ove godine, upućene su ASA na procenu zbog obmanjivanja.

Uprkos kratkom upozorenju na dnu videa da „sve slike ne predstavljaju stvarni način igre“, ASA je stala na stranu ljudi koji su se žalili.

Međutim, i posle zabrane iste reklame se i dalje mogu videti.

Playrix je rekao da je ono što se videlo u reklamama zapravo bilo i u njihovim igrama, ali da igre imaju hiljade nivoa, i da su igre iz reklama bile dostupne samo na svakih 20 nivoa.

Playrix je takođe rekao ASA da „većina korisnika“ prestaje da igra već na početku igre. U aprilu, kada su se pojavile sporne reklame, te mini-igre u igrama bile su „samo na višim nivoima“, što znači da ih većina igrača nikada neće videti.

Kompanija je od tada promenila igru, tako da su ove mini-igre sada bliže početku.

Međutim, ASA je rekla da se oglasi ne smeju ponovo prikazivati i poručila Playrixu da se pobrine da njihove reklame ubuduće reprezentuju njihove igre na pravi način.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes

Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes

Britansko nadzorno telo koje kontroliše poštovanje standarda oglašavanja (ASA) zabranilo je dve reklame za mobilne igre zbog toga što obmanjuju ko... Dalje

Android ransomware MalLocker aktivira se pritiskom na dugme Home

Android ransomware MalLocker aktivira se pritiskom na dugme Home

Istraživači Microsofta otkrili su novu verziju sofisticiranog ransomwarea za Android poznatog pod imenom MalLocker koji zaključava mobilne uređaje... Dalje

Zbog bombardovanja korisnika reklamama, Google iz Play prodavnice uklonio više od 240 aplikacija

Zbog bombardovanja korisnika reklamama, Google iz Play prodavnice uklonio više od 240 aplikacija

Google je ovog leta uklonio više od 240 Android aplikacija iz Play prodavnice zbog prikazivanja vankontekstualnih oglasa i kršenja novouvedenih Goog... Dalje

Chrome će upozoravati korisnike Androida i iPhonea kada im je lozinka hakovana

Chrome će upozoravati korisnike Androida i iPhonea kada im je lozinka hakovana

Chrome sada i na vašem pametnom telefonu može da proveri da li su vaše lozinke hakovane. Ta funkcija je ranije radila samo na računarima, ali sada... Dalje

Bag u aplikaciji za upoznavanje Grindr: Za hakovanje naloga dovoljno je znati email adresu korisnika

Bag u aplikaciji za upoznavanje Grindr: Za hakovanje naloga dovoljno je znati email adresu korisnika

Od aplikacije za upoznavanje koja zna seksualnost i HIV status korisnika očekivalo bi se da preduzima mere predostrožnosti kako bi te informacije za... Dalje