Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes
Mobilni telefoni, 14.10.2020, 09:30 AM
Britansko nadzorno telo koje kontroliše poštovanje standarda oglašavanja (ASA) zabranilo je dve reklame za mobilne igre zbog toga što obmanjuju korisnike. Reč je o reklamama za igre Homescapes i Gardenscapes programera Playrix.
Reklame prikazuju igru u kojoj korisnici povlače iglice određenim redosledom kako bi rešili zagonetku iako se igre zapravo igraju na potpuno drugačiji način.
ASA je rekla da se ove reklame više ne smeju koristiti.
Poslednjih godina, brojne mobilne igre koriste video oglase koji prikazuju mehanizme slagalica koje ne koriste ili ih jedva koriste, zbog čega se igrači žale.
Homescapes i Gardenscapes se igraju na isti način: dom ili baštu treba obnoviti, a igrači zarađuju resurse koji su im potrebni igrajući igru tipa „spoji tri“, slično drugim popularnim igrama poput Bejewelled ili Candy Crush.
I Homescapes i Gardenscapes su izuzetno popularne igre, sa više od 100 miliona instalacija iz Google Play prodavnice.
Ali igre su često koristile reklame koje prikazuju "mozgalicu" u kojoj se povlače igle da bi se izbegla katastrofa.
Dve Facebook reklame za Homescapes i Gardenscapes, iz marta i aprila ove godine, upućene su ASA na procenu zbog obmanjivanja.
Uprkos kratkom upozorenju na dnu videa da „sve slike ne predstavljaju stvarni način igre“, ASA je stala na stranu ljudi koji su se žalili.
Međutim, i posle zabrane iste reklame se i dalje mogu videti.
Playrix je rekao da je ono što se videlo u reklamama zapravo bilo i u njihovim igrama, ali da igre imaju hiljade nivoa, i da su igre iz reklama bile dostupne samo na svakih 20 nivoa.
Playrix je takođe rekao ASA da „većina korisnika“ prestaje da igra već na početku igre. U aprilu, kada su se pojavile sporne reklame, te mini-igre u igrama bile su „samo na višim nivoima“, što znači da ih većina igrača nikada neće videti.
Kompanija je od tada promenila igru, tako da su ove mini-igre sada bliže početku.
Međutim, ASA je rekla da se oglasi ne smeju ponovo prikazivati i poručila Playrixu da se pobrine da njihove reklame ubuduće reprezentuju njihove igre na pravi način.
Izdvojeno
Google uvodi novu zaštitu tokom poziva: Android upozorava na moguće prevare u realnom vremenu
Nekada je bilo lako prepoznati prevaru - loš engleski, čudne poruke, očigledno lažni pošiljaoci. Ali u poslednjih nekoliko godina prevaranti su p... Dalje
Google objavio zakrpe za ranjivosti koje se već koriste u napadima
Google je u svom najnovijem Android bezbednosnom biltenu otkrio 107 ranjivosti „nultog dana“ koje pogađaju Android i sve uređaje baziran... Dalje
Albiriox: novi Android bankarski malver daje kriminalcima potpunu kontrolu nad telefonom
Albiriox je novi Android bankarski malver koji omogućava napadačima potpunu daljinsku kontrolu nad zaraženim telefonom uživo, što je dovoljno da ... Dalje
Android „Quick Share“ sada podržava iOS „AirDrop“ – evo kako da ga bezbedno koristite
Google je objavio da Androidova funkcija „Quick Share“ sada radi i sa Appleovim AirDrop-om, omogućavajući dvosmernu, direktnu razmenu fa... Dalje
RadzaRat: nevidljivi Android špijun
Stručnjaci za sajber bezbednost u Certo Software-u otkrili su novi špijunski softver za Android nazvan RadzaRat. Ovaj trojanac je trenutno potpuno n... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





