Zabeležen porast PPC "klik prevara"

Ostale vesti, 21.10.2010, 01:31 AM

Zabeležen porast PPC

Više od 20% klikova na PPC oglase (pay-per-click, engl. - plaćanje po kliku) u poslednja tri meseca su bili ili slučajni ili zlonamerni, što znači da je novac oglašivača protraćen na posetioce web sajtova koji uopšte nisu bili zainteresovani za reklamirane proizvode ili usluge, niti su imali nameru da ih kupe.

Prema globalnom istraživanju koje je u sredu objavila kompanija Click Forensics, oko 22,3% ovakvih slučajeva čine takozvane "klik prevare", što predstavlja porast od 8% u poređenju sa istim periodom prošle godine.

Klik prevare utiču na efikasnost PPC reklamnih kampanja, u kojima oglašivači plaćaju po kliku, odnosno svaki put kada posetilac sajta klikne na njihov oglas. PPC oglasi su obično kratki, tekstualni i sa linkom ka sajtu oglašivača. PPC oglasi se obično nalaze pored rezultata pretrage pretraživača i na web stranicama povezanim sa njihovom tematikom.

PPC oglasi su najpopularniji vid internet oglašavanja, kojem pripada uobičajeno 45% do 50% budžeta oglašivača namenjenog online marketingu. Google je svetski lider u prodaji i distribuciji PPC oglasa, od kojih kompanija ostvaruje najveći deo svog profita.

Do klik prevara dolazi kada se na PPC oglase klikne ili greškom ili zlonamerno. Slučajni klikovi se dešavaju kada korisnici nenamerno kliknu na oglas. Zlonamerni klikovi obično potiču od vlasnika web sajtova koji nastoje da povećaju naplatu svojih PPC oglasa.

Kompanija Click Forensics, koja kvartalno objavljuje izveštaje počev od 2006. godine, je za porast klik prevara okrivila automatizovane napade pomoću bot mreža i nove izvore oglasa koje prevaranti koriste, kao što su mobilni telefoni, društvene mreže i video.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Microsoft reklamira Edge u Windowsu 10 na račun konkurentskog Firefoxa

Microsoft reklamira Edge u Windowsu 10 na račun konkurentskog Firefoxa

Microsoft je nedavno objavio novu verziju Microsoft Edgea baziranu na Chromiumu, tako da ne iznenađuje to što kompanija sada pokušava da ubedi kori... Dalje

Google uvodi nova ograničenja za oglase u Chromeu i na YouTubeu

Google uvodi nova ograničenja za oglase u Chromeu i na YouTubeu

Google postavlja nova ograničenja za video oglase u Chromeu i na YouTubeu. Chrome će blokirati oglase koji se reprodukuju usred kratkih videa, duž... Dalje

Da li spremni dočekujete 14. januar i ukidanje podrške za Windows 7?

Da li spremni dočekujete 14. januar i ukidanje podrške za Windows 7?

Samo nekoliko dana nas deli od trenutka kada će Windows 7 dobiti poslednji paket bezbednosnih ispravki, posle čega će Microsoft ukinuti podršku za... Dalje

Booking.com obećao da će prestati da obmanjuje i vrši pritisak na korisnike

Booking.com obećao da će prestati da obmanjuje i vrši pritisak na korisnike

Popularni sajt Booking.com pristao je da izvrši niz promena na platformi nakon razgovora sa Evropskom komisijom i nacionalnim potrošačkim organizac... Dalje

Zbog Googleovog kršenja zakona o konkurenciji, novi Android telefoni u Turkoj ostaju bez Play prodavnice, Gmaila i YouTubea

Zbog Googleovog kršenja zakona o konkurenciji, novi Android telefoni u Turkoj ostaju bez Play prodavnice, Gmaila i YouTubea

Google je prestao da izdaje licence za nove modele Android telefona koji se prodaju u Turskoj, što znači da se oni neće prodavati sa Googleovim se... Dalje