Adobe planira da olakša brisanje Flash kolačića iz browsera
Vesti, 14.01.2011, 10:35 AM

Novi API u browserima trebalo bi da olakša brisanje Flash kolačića iz browsera. Za razliku od kolačića u browseru, Flash kukizi ne mogu biti jednostavno isključeni ili obrisani iz opcije podešavanja browsera. Sve do nedavno, Flash kukizi su ignorisali neka podešavanja browsera koja služe za zaštitu podataka, kao što je “private browsing mode”.
Flash kolačićima se može upravljati preko podešavanja u Flash Player, a oni mogu biti obrisani jedino preko Settings Manager na Adobe-ovom veb-sajtu ili ručnim brisanjem među sistemskim fajlovima u operativnom sistemu.
Novi API, NPAPI: ClearSiteData je rezultat ideje četiri kompanije - Mozilla, Google, Apple i Adobe. NPAPI omogućava brisanje Flash kolačića, poznatih i kao Local Shared Object (LSO) direktno iz podešavanja browsera. API takođe omogućava brisanje svih podataka koje su prikupili dodaci browsera.
Očekuje se da API najpre bude implemetiran u Google Chrome tokom narednih nekoliko nedelja. Dalji planovi kompanije Adobe su da Setting Manager za Flash učini dostupnim preko lokalnih podešavanja u Windowsu, Mac OS X i Linuxu.
Ovaj potez kompanije Adobe je reakcija na kritike onih koji brane pravo korisnika da štite svoje podatke, kao što je Federalna trgovinska komisija (FTC) koja je je “optužila” Fleš kolačiće za kontrlou korisnika, kao i povećanu zloupotrebu.

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade