Apple najavio svoj alat za prijavu na online servise koji čuva vaše podatke
Vesti, 04.06.2019, 01:00 AM
Na godišnjoj World Wide Developers konferenciji koji se održava u San Hozeu u Kaliforniji, Apple je predstavio novi alat za prijavu (ili SSO) čiji je naziv “Prijavite se sa Appleom”, a koji je dizajniran za autentifikaciju korisnika u aplikacijama, tako da se deli najmanje ličnih podataka sa trećim stranama. Alat je direktan konkurent uslugama koje nude Facebook i Google, i deo je Appleovih širih nastojanja da se pozicionira kao „provajder privatnosti“. Novi sistem će biti dostupan u svim aplikacijama kao i na webu.
Kao što je opisao šef Appleovog softvera Kreg Federiki, alat funkcioniše kao jednostavno dugme za prijavu, koje je alternativa registrovanju sa korisničkim imenom i lozinkom za određenu uslugu. Ali dok Google i Facebook koriste slične alate da bi vas povezali sa vašim širim profilom koji im je potreban za ciljano oglašavanje, Appleova usluga je dizajnirana tako da daje minimum vaših neophodnih podataka.
Appleov sistem neće deliti vašu email adresu sa trećom stranom, već će svakoj aplikaciji davati nasumično generisanu email adresu. Zbog toga će trećim stranama biti mnogo teže da povežu informacije upoređivanjem sa email adresama.
Nije jasno kako i da li Apple planira da zaradi od svog sistema za prijavu. Za sve koji će preći na Appleov alat, važno je da znaju da će njihovi podaci u velikoj meri biti u Appleovim rukama - Apple će nadgledati taj alat a direktori kompanije tvrde da ćete više verovati Appleu nego kompanijama koje finansiraju reklame, kao što su Google i Facebook.
Izdvojeno
Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata
Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Pratite nas
Nagrade