Da li zaboravljate svoje lozinke? 8 do 10 korisnika u poslednja 3 meseca tražilo je resetovanje lozinke za bar jedan nalog
Vesti, 17.12.2019, 02:00 AM
Istraživanje o korišćenju lozinki koje je u Sjedinjenim Državama i Kanadi sprovela kompanija HYPR a koje je trajalo dve i po godine, otkrilo je zabrinjavajući odnos korisnika prema lozinkama kojima štite svoje privatne i poslovne naloge.
78% od 500 ispitanika reklo je da je resetovalo lozinku za bar jedan privatni nalog u poslednjih 90 dana, dok je 57% njih reklo da je poništilo lozinku i za poslovni nalog.
Takođe zabrinjava činjenica da se mnogo ljudi oslanja na digitalne i fizičke spiskove na kojima čuvaju svoje lozinke. Što se privatnih naloga tiče, 65% korisnika je reklo da imaju spisak sa svojim lozinkama, a samo 30% je na svoje uređaje instaliralo namenski menadžer lozinki.
Kada su primorani da menjaju lozinku, 49% anketiranih kaže da koristi istu lozinku sa manjom promenom, jer ju je lakše upamtiti.
Ponovna upotreba lozinke je takođe zabrinjavajuća jer samo 28% korisnika kreira jedinstvene lozinke za svaki svoj nalog. Preostalih 72% koristi istu lozinku za više privatnih naloga.
49% zaposlenih svakih 90 dana samo promeni ili doda broj ili slovo u svojoj lozinki kada menja lozinku za svoj poslovni nalog.
„Ljudi se još uvek oslanjaju na tradicionalne načine za čuvanje važnih informacija od zaborava. To je ranije značilo komad papira ili beležnicu, ali sa digitalnom revolucijom ljudi su prešli na Word dokumente, emailove, tabele itd. Ljudi se ne oslanjaju na tehnologiju koja je stvorena kako bi im pomogla da upravljaju svojim lozinkama“, otkriva studija.
Razlog je to što ljudi ne znaju da postoje takvi programi, što ne znaju kako da ih koriste, i što ne žele da povere svoje lozinke nekom na čuvanje.
35% korisnika je reklo da svoje lozinke čuva u nezaštićenim fajlovima na računarima, kao što su Excel tabele ili tekstualni dokumenti.
Izdvojeno
Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta
Istraživači iz kompanije Sekoia.io otkrili su masovnu fišing kampanju koja koristi kompromitovane hotelske naloge za napade na ljude koji su rezerv... Dalje
Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu
Istraživači kompanije Check Point otkrili su ozbiljne bezbednosne propuste u Microsoft Teamsu, koji su omogućavali napadačima da se predstave kao ... Dalje
Google redizajnira reCAPTCHA: pametniji filter za botove
Google je najavio veliku nadogradnju svog besplatnog servisa reCAPTCHA, koji štiti veb sajtove od spama i zloupotrebe. Novi sistem sada inteligentno ... Dalje
Bez zvanične zabrane, Rusija blokira verifikaciju na Telegramu i WhatsAppu
Ruski korisnici sve teže mogu da se registruju na Telegram i WhatsApp, jer su ruski mobilni operateri počeli da blokiraju SMS i kodove za verifikaci... Dalje
WhatsApp uvodi passkey - kraj lozinkama za bekape
WhatsApp je najavio da uvodi novu opciju zaštite razgovora - passkey-šifrovane bekape, koja korisnicima omogućava da šifruju rezervne kopije ćas... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





