Dropbox greškom tokom nekoliko sati ostavio otvorenim korisničke naloge
Vesti, 22.06.2011, 08:14 AM
Autorizacije lozinke za pristup popularnom internet servisu za skladištenje podataka Dropbox u ponedeljak je greškom bila isključena satima, ali iz kompanije tvrde da je tokom tog perioda manje od 1% od preko 25 miliona korisnika Dropbox-a pristupilo svojim nalozima. U toku je istraga povodom ovog slučaja u okviru koje se proverava da li je nekim nalozima pristupano nepropisno.
Do incidenta je došlo zbog promene u kodu, odnosno ažuriranja koda servisa, pri čemu je novi kod imao bag koji je uzrokovao problem u sistemu za autorizaciju, što je otkriveno četiri sata kasnije. To znači da svakom fajlu koji se nalazi u skladišnom prostoru servisa moglo da se pristupi bez zahteva za unosom bilo kakvih podataka koji su u normalnim okolnostima potrebni za autorizaciju. Puna četiri časa je svako ko je želeo mogao da pristupi svim dokumentima korisnika. Kompanija je, pošto je problem uočen, reagovala prekidanjem svih tog trenutka aktivnih sesija korisnika koji su bili prijavljeni na naloge.
“Ovo nikada nije trebalo da se desi. Temeljno ćemo ispitati našu kontrolu i primeniti dodatne zaštitne mere da bi smo sprečili da se tako nešto dogodi ponovo,” napisao je prvi čovek tehničkog sektora kompanije, Araš Ferdowsi, u saopštenju objavljenom na kompanijskom blogu.
Kompanija je pozvala korisnike koji su u vreme kada je došlo do greške bili prijavljeni na naloge da pregledaju aktivnosti na nalozima tokom tog perioda i da oni koji su zabrinuti zbog ovoga mogu da se obrate kompaniji putem email-a na adresu “[email protected]”. Na email adrese korisnika čijim je nalozima pristupano tokom četiri sata trajanja incidenta kompanija će poslati email-ove sa pregledom aktivnosti naloga.
Ovo nije prvi negativni publicitet za Dropbox ove godine. U maju je istakniti stručnjak u oblasti kompjuterske bezbednosti Kristofer Sogojan podneo tužbu Federalnoj trgovinskoj organizaciji (Federal Trade Commision - FTC) protiv kompanije tvrdeći da je Dropbox obmanjivao korisnike u vezi bezbednosti i enkripcije podataka koje čuvaju u skladišnom prostoru ovog servisa, jer je kompanija kao prednost svog u odnosu na konkurentske servise isticala da je enkripcija korisničkih podataka takva da ni zaposleni u kompaniji ne mogu da vide sadržaj uskladištenih podataka. Dropbox je tada odbacio Sogojanove optužbe, o čemu smo vas u ono vreme izvestili.
Izdvojeno
ClickFix napad: lažni ChatGPT Atlas krade lozinke pomoću “copy-paste” trika
ClickFix napadi beleže dramatičan rast od čak 517%. Iako naizgled jednostavan “copy-paste” trik, ovaj napad je postao je ozbiljna pretn... Dalje
Ažurirane ekstenzije za Chrome i Edge zarazile 4,3 miliona uređaja
Istraživači iz kompanije Koi Security upozoravaju na opsežnu i izuzetno dobro prikrivenu kampanju koja je zarazila uređaje 4,3 miliona korisnika v... Dalje
Procurelo 1,3 milijarde lozinki i 2 milijarde imejl adresa - proverite da li je i vaša među njima
Ako niste skoro proveravali da li su vaše lozinke negde procurele, sada je pravi trenutak. U javnosti se pojavilo 1,3 milijarde jedinstvenih lozinki ... Dalje
OpenAI potvrdio curenje podataka - ChatGPT nalozi bezbedni
OpenAI je potvrdio da je došlo do curenja podataka, ali ne zbog direktnog napada na njihove sisteme, već kompromitovanjem Mixpanel-a, analitičkog ... Dalje
Piratske kopije Battlefield 6 pune malvera
Istraživači iz Bitdefender Labs-a upozorili su na novu kampanju koja cilja gejmere koji su u potrazi za „besplatnim“ ili hakovanim verzi... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





