Dropbox otkrio da je bio žrtva fišing napada: nema dokaza da su hakeri pristupili podacima korisnika

Vesti, 02.11.2022, 08:30 AM

Dropbox otkrio da je bio žrtva fišing napada: nema dokaza da su hakeri pristupili podacima korisnika

Dropbox je otkrio da je bio žrtva fišing napada koji su omogućili neidentifikovanim napadačima da dobiju pristup za 130 skladišta njegovog koda na GitHubu. Kompanija tvrdi da napadači nisu pristupili ničijem sadržaju, lozinkama ili informacijama o plaćanju, napominjući da je problem brzo rešen.

„Ova skladišta su uključivala naše sopstvene kopije biblioteka trećih strana malo modifikovanih za korišćenje od strane Dropboxa, interne prototipove i neke alate i konfiguracione fajlove koje koristi bezbednosni tim“, otkrila je kompanija.

Napadači su pristupili i nekim API ključevima koje koriste programeri Dropboxa, kao i „hiljadama imena i email adresa koje pripadaju zaposlenima u Dropboxu, sadašnjim i bivšim kupcima, potencijalnim kupcima i prodavcima“.

Međutim, kompanija je naglasila da njihove glavne aplikacije i infrastruktura nisu pogođeni ovim napadima „jer je pristup ovom kodu još ograničeniji i strogo kontrolisan”, kao i da veruje da je rizik za kupce minimalan.

Dropbox, koji nudi usluge skladištenja u oblaku, ima preko 17,37 miliona korisnika koji plaćaju uslugu i 700 miliona registrovanih korisnika.

Pre više od mesec dana GitHub i platforma CircleCI upozorili su na fišing napade u kojima se kradu GitHub akreditivi putem lažnih obaveštenja za koje se tvrdi da su sa CI/CD platforme. Dropbox je rekao da je početkom oktobra „više Dropboxera primilo fišing emailove u kojima se lažno predstavlja CircleCI“, od kojih su neki prošli kroz njihove automatizovane filtere za neželjenu poštu.

„Ovi emailovi legitimnog izgleda upućuju zaposlene da posete lažnu CircleCI stranicu za prijavu, unesu svoje GitHub korisničko ime i lozinku, a zatim koriste svoj ključ za hardversku autentifikaciju da proslede jednokratnu lozinku (OTP) na zlonameri sajt“, objasnio je Dropbox.

Kompanija nije otkrila koliko je njenih zaposlenih prevareno, ali je rekla da je preduzela hitne mere da zameni sve otkrivene akreditive programera i da je obavestila nadležne organe. Dropbox je rekao i da nisu pronađeni dokazi da su podaci o klijentima ukradeni, dodajući da nadograđuje svoje sisteme dvofaktorne autentifikacije kako bi podržali hardverske sigurnosne ključeve.

„Ljudi su preplavljeni porukama i obaveštenjima, zbog čega je teško otkriti fišing mamce. I oprezni profesionalci mogu postati žrtve pažljivo osmišljene poruke isporučene na pravi način u pravo vreme“, zaključila je kompanija. „Upravo zbog toga fišing ostaje tako efikasan.“


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje

Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje

Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke

Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke

Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje

Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi

Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi

Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje

Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje