Dropbox otkrio da je bio žrtva fišing napada: nema dokaza da su hakeri pristupili podacima korisnika
Vesti, 02.11.2022, 08:30 AM
Dropbox je otkrio da je bio žrtva fišing napada koji su omogućili neidentifikovanim napadačima da dobiju pristup za 130 skladišta njegovog koda na GitHubu. Kompanija tvrdi da napadači nisu pristupili ničijem sadržaju, lozinkama ili informacijama o plaćanju, napominjući da je problem brzo rešen.
„Ova skladišta su uključivala naše sopstvene kopije biblioteka trećih strana malo modifikovanih za korišćenje od strane Dropboxa, interne prototipove i neke alate i konfiguracione fajlove koje koristi bezbednosni tim“, otkrila je kompanija.
Napadači su pristupili i nekim API ključevima koje koriste programeri Dropboxa, kao i „hiljadama imena i email adresa koje pripadaju zaposlenima u Dropboxu, sadašnjim i bivšim kupcima, potencijalnim kupcima i prodavcima“.
Međutim, kompanija je naglasila da njihove glavne aplikacije i infrastruktura nisu pogođeni ovim napadima „jer je pristup ovom kodu još ograničeniji i strogo kontrolisan”, kao i da veruje da je rizik za kupce minimalan.
Dropbox, koji nudi usluge skladištenja u oblaku, ima preko 17,37 miliona korisnika koji plaćaju uslugu i 700 miliona registrovanih korisnika.
Pre više od mesec dana GitHub i platforma CircleCI upozorili su na fišing napade u kojima se kradu GitHub akreditivi putem lažnih obaveštenja za koje se tvrdi da su sa CI/CD platforme. Dropbox je rekao da je početkom oktobra „više Dropboxera primilo fišing emailove u kojima se lažno predstavlja CircleCI“, od kojih su neki prošli kroz njihove automatizovane filtere za neželjenu poštu.
„Ovi emailovi legitimnog izgleda upućuju zaposlene da posete lažnu CircleCI stranicu za prijavu, unesu svoje GitHub korisničko ime i lozinku, a zatim koriste svoj ključ za hardversku autentifikaciju da proslede jednokratnu lozinku (OTP) na zlonameri sajt“, objasnio je Dropbox.
Kompanija nije otkrila koliko je njenih zaposlenih prevareno, ali je rekla da je preduzela hitne mere da zameni sve otkrivene akreditive programera i da je obavestila nadležne organe. Dropbox je rekao i da nisu pronađeni dokazi da su podaci o klijentima ukradeni, dodajući da nadograđuje svoje sisteme dvofaktorne autentifikacije kako bi podržali hardverske sigurnosne ključeve.
„Ljudi su preplavljeni porukama i obaveštenjima, zbog čega je teško otkriti fišing mamce. I oprezni profesionalci mogu postati žrtve pažljivo osmišljene poruke isporučene na pravi način u pravo vreme“, zaključila je kompanija. „Upravo zbog toga fišing ostaje tako efikasan.“
Izdvojeno
Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta
Istraživači iz kompanije Sekoia.io otkrili su masovnu fišing kampanju koja koristi kompromitovane hotelske naloge za napade na ljude koji su rezerv... Dalje
Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu
Istraživači kompanije Check Point otkrili su ozbiljne bezbednosne propuste u Microsoft Teamsu, koji su omogućavali napadačima da se predstave kao ... Dalje
Google redizajnira reCAPTCHA: pametniji filter za botove
Google je najavio veliku nadogradnju svog besplatnog servisa reCAPTCHA, koji štiti veb sajtove od spama i zloupotrebe. Novi sistem sada inteligentno ... Dalje
Bez zvanične zabrane, Rusija blokira verifikaciju na Telegramu i WhatsAppu
Ruski korisnici sve teže mogu da se registruju na Telegram i WhatsApp, jer su ruski mobilni operateri počeli da blokiraju SMS i kodove za verifikaci... Dalje
WhatsApp uvodi passkey - kraj lozinkama za bekape
WhatsApp je najavio da uvodi novu opciju zaštite razgovora - passkey-šifrovane bekape, koja korisnicima omogućava da šifruju rezervne kopije ćas... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





