Evropska unija će zatražiti od Google-a da promeni politiku privatnosti
Vesti, 16.10.2012, 09:23 AM
Posle devetomesečne istrage kompanijske prakse u vezi prikupljanja podataka korisnika, Evropska unija će zatražiti od Google-a da promeni način na koji prikuplja podatke korisnika.
Google je u martu ove godine promenio politiku privatnosti objedinjujući 60 politika privatnosti za sajtove koji su u vlasništvu kompanije u jednu koja se od tada primenjuje za sve Google-ove servise. Tako počev od marta, Google kombinuje podatke sa sajtova kao što su YouTube i Gmail za potrebe ciljanog oglašavanja, iako su u kompaniji ponudili drugo objašnjenje za promene navodeći kao razlog unapređenje usluga.
Evropska unija je tada zatražila od francuske komisije za zaštitu podataka (CNIL) da u ime ostalih članica Evropske unije sprovede istragu o praksi kompanije u vezi prikupljanja podataka korisnika, izražavajući zabrinutost da su promene politike privatnosti koje je Google počeo da primenjuje od 1. marta ove godine u sukobu sa evropskim zakonima.
Ubrzo pošto je Google najavio promene politike privatnosti, kompanija se našla na udaru kritika, a protiv nje je podneta i kolektivna tužba korisnika zbog toga što je Google primorao korisnike na deljenje podaka ne ostavljajući im izbor da se iz toga isključe.
Prema izvorima koje citira britanski Guardian, CNIL će u ime Evropske unije zatražiti od Google-a da vrati staru politiku privatnosti mada nije jasno šta će se dogoditi ukoliko kompanija odbije ovaj zahtev.
Izdvojeno
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova
Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje
Pratite nas
Nagrade