Google Chrome će od decembra blokirati sve oglase na sajtovima koji krše standarde za bolje oglase
Vesti, 06.11.2018, 10:30 AM
Google je najavio da će od decembra 2018. Chrome 71 blokirati sve oglase na web sajtovima sa “perzistentnim iskustvima zloupotrebe”.
Kako je detaljno opisao Vivek Šekar, menadžer proizvoda u Googleu, vlasnici sajtova će imati rok od 30 dana da poprave to pre nego što Chrome ukloni oglase.
Iskustva sa zloupotrebama oglasa Google Chrome će uzeti u obzir prilikom odlučivanja da li će svi oglasi biti blokirani za određeni web sajt, uključujući i oglase koji dovode korisnike u zabludu da kliknu na dugmad koja izgledaju kao da su dugmad za zatvaranje ili sistemska dugmad.
Veliki deo ovih varljivih reklama koriste lopovi u prevarama i fišing kampanjama da bi ukrali lične podatke od korisnika koji kliknu na ovu vrstu oglasa.
Kako je objasnio Šekar, vlasnici sajtova mogu da koriste izveštaj o doživljaju oglasa u Google Search konzoli da bi videli da li njihov web sajt sadrži oglase koji krše standarde za bolje oglase. Ovi standardi su “skup doživljaja oglasa za koje su stručnjaci utvrdili da veoma nerviraju korisnike”. Vlasnici sajtova u Google Search konzoli na ovaj način mogu popraviti ili ukloniti oglase koji krše pomenute standarde.
Google je ranije dodao dodatnu zaštitu u Chrome 68 da bi blokirao iskustva zloupotrebe oglasa kao što su neželjena preusmeravanja i neželjene kartice/prozori, kako bi se poboljšalo iskustvo korisnika tokom korišćenja Google Chromea.
Među ostalim zlonamernim iskustvima smišljenim da dovode u zabludu korisnike, Google navodi i lažne poruke, neočekivana polja za klikove, fišing stranice, automatsko preusmeravanje, lažne pokazivače miša, elemente stranica koji vode do oglasa ili ciljnih strana kada se klikne i oglase ili elemente stranica koji vode do neželjenog softvera.
Korisnici koji neće želeti da iskoriste prednosti novih zaštitnih mera za zaštitu od zloupotrebe oglasa mogu u postavkama Google Chromea onemogućiti funkciju filtriranja sajtova na kojima ima ovakvih zloupotreba.
Korisnici koji žele da pregledaju "čistije" web sajtove koji ih ne dovode u zabludu na svakom koraku, zapravo će kazniti sajtove koji se bave zloupotrebama oglasa kako bi povećali svoju zaradu.
Izdvojeno
Najnovija WhatsApp prevara: video poziv, panika i krađa novca
ESET je objavio upozorenje o WhatsApp prevari u kojoj prevaranti koriste funkciju deljenja ekrana da bi ukrali novac i osetljive podatke korisnika. Ov... Dalje
Nova opcija na Google Mapama: zaštita od lažnih ocena i pokušaja ucene
Google je objavio da uvodi novu opciju za prijavljivanje pokušaja ucene putem lažnih negativnih recenzija na Google Mapama. Reč je o situacijama u ... Dalje
Najčešće korišćene lozinke u 2025.
Novo istraživanje kompanije Comparitech otkriva da ljudi i dalje masovno koriste slabe lozinke poput „123456“, „admin“ i &bdq... Dalje
Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta
Istraživači iz kompanije Sekoia.io otkrili su masovnu fišing kampanju koja koristi kompromitovane hotelske naloge za napade na ljude koji su rezerv... Dalje
Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu
Istraživači kompanije Check Point otkrili su ozbiljne bezbednosne propuste u Microsoft Teamsu, koji su omogućavali napadačima da se predstave kao ... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





