Google Chrome će od decembra blokirati sve oglase na sajtovima koji krše standarde za bolje oglase

Vesti, 06.11.2018, 10:30 AM

Google Chrome će od decembra blokirati sve oglase na sajtovima koji krše standarde za bolje oglase

Google je najavio da će od decembra 2018. Chrome 71 blokirati sve oglase na web sajtovima sa “perzistentnim iskustvima zloupotrebe”.

Kako je detaljno opisao Vivek Šekar, menadžer proizvoda u Googleu, vlasnici sajtova će imati rok od 30 dana da poprave to pre nego što Chrome ukloni oglase.

Iskustva sa zloupotrebama oglasa Google Chrome će uzeti u obzir prilikom odlučivanja da li će svi oglasi biti blokirani za određeni web sajt, uključujući i oglase koji dovode korisnike u zabludu da kliknu na dugmad koja izgledaju kao da su dugmad za zatvaranje ili sistemska dugmad.

Veliki deo ovih varljivih reklama koriste lopovi u prevarama i fišing kampanjama da bi ukrali lične podatke od korisnika koji kliknu na ovu vrstu oglasa.

Kako je objasnio Šekar, vlasnici sajtova mogu da koriste izveštaj o doživljaju oglasa u Google Search konzoli da bi videli da li njihov web sajt sadrži oglase koji krše standarde za bolje oglase. Ovi standardi su “skup doživljaja oglasa za koje su stručnjaci utvrdili da veoma nerviraju korisnike”. Vlasnici sajtova u Google Search konzoli na ovaj način mogu popraviti ili ukloniti oglase koji krše pomenute standarde.

Google je ranije dodao dodatnu zaštitu u Chrome 68 da bi blokirao iskustva zloupotrebe oglasa kao što su neželjena preusmeravanja i neželjene kartice/prozori, kako bi se poboljšalo iskustvo korisnika tokom korišćenja Google Chromea.

Među ostalim zlonamernim iskustvima smišljenim da dovode u zabludu korisnike, Google navodi i lažne poruke, neočekivana polja za klikove, fišing stranice, automatsko preusmeravanje, lažne pokazivače miša, elemente stranica koji vode do oglasa ili ciljnih strana kada se klikne i oglase ili elemente stranica koji vode do neželjenog softvera.

Korisnici koji neće želeti da iskoriste prednosti novih zaštitnih mera za zaštitu od zloupotrebe oglasa mogu u postavkama Google Chromea onemogućiti funkciju filtriranja sajtova na kojima ima ovakvih zloupotreba.

Korisnici koji žele da pregledaju "čistije" web sajtove koji ih ne dovode u zabludu na svakom koraku, zapravo će kazniti sajtove koji se bave zloupotrebama oglasa kako bi povećali svoju zaradu.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje