Google Chrome će vam uskoro omogućiti da odaberete koje lozinke ne želite da sinhronizujete
Vesti, 19.02.2020, 02:30 AM
Google Chrome već omogućava korisnicima da sinhronizuju svoje lozinke kada su prijavljeni sa Google nalogom, ali u nekom narednom ažuriranju pregledač će pružiti dodatne kontrole kako bi im omogućio da konkretnije odaberu koje lozinke žele da sačuvaju u Google nalogu.
Drugim rečima, korisnici će moći da odaberu lozinke koje ne bi trebalo da napuste njihov uređaj, a Googleov tim već eksperimentiše sa nekoliko ideja kako bi se to omogućilo.
Prema za sada dostupnim informacijama, jedna od njih svodi se na korišćenje oznaka koje bi se prikazivale na ekranu sa podešavanjima. One bi se pojavljivale samo ako je omogućena funkcija EnablePasswordsAccountStorage.
Google Chrome će korisnicima omogućiti da odaberu gde će sačuvati svaku lozinku, a namenske ikone koje će biti prikazane pored svake lozinke pomoći će im da saznaju da li su sačuvane na uređaju ili u oblaku.
Za sada još uvek nema tačnog datuma kada bi se ova funkcija mogla pojaviti, ali rana primena u Canary izdanjima Chromea bi trebalo da se dogodi kasnije ove godine.
Nakon što ova funkcija bude dostupna u Google Chromeu, trebalo bi je očekivati i u drugim na Chromiumu baziranim pregledačima, uključujući i Microsoft Edge.
Izdvojeno
Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata
Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Pratite nas
Nagrade