Google formira 'crveni tim' za privatnost

Vesti, 24.08.2012, 09:56 AM

Google formira 'crveni tim' za privatnost

Nakon serije gafova u vezi privatnosti korisnika i nedavne nagodbe sa Federalnom trgovinskom komisijom (Federal Trade Commission, FTC) koja je kompaniju koštala kazne u iznosu od 22,5 miliiona dolara, u Google-u su odlučili da formiraju takozvani “crveni tim” za privatnost, u koji će ući stručnjaci čiji će zadatak biti otkrivanje i rešavanje rizika po privatnost u proizvodima kompanije.

Koncept ovog tima koristi se u oblasti kompjuterske bezbednosti decenijama unazad sa malim timovima stručnjaka koji testiraju bezbednost softverskih proizvoda i sistema.

Ipak, Google-ov koncept internog tima koji treba da kritički razmatra proizvode i servise kompanije sa aspekta privatnosti je jedinstven. Kompanija se u prošlosti često nalazila na udaru kritika zbog svoje prakse u vezi privatnosti korisnika. Najnoviji incident koji se završio nagodbom sa FTC bio je takođe u vezi privatnosti jer je Google zaobilazio podešavanja privatnosti u Apple-ovom brauzeru Safari i ostavljao kukize (cookies) na računarima korisnika. Iako nisu priznali krivicu kompanija se saglasila sa tim da plati 22,5 miliona dolara kazne što je rekordni iznos za ovakve slučajeve.

Zbog svega ovoga, u Google-u su rešili da promene svoje shvatanje privatnosti i način na koji proizvodi i servisi kompanije upravljaju podacima korisnika sa aspekta privatnosti. Google je objavio oglas u kome traži inženjera za privatnost podataka koji će ući u crveni tim a iz teksta oglasa je jasno da opis odgovornosti budućeg člana Google-ovog tima pokriva različite oblasti. Njegov glavni zadatak će biti da proverava da li su Google-ovi proizvodi i servisi u skladu sa standardima i praksom kompanije koji su u vezi privatnosti.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje