Google kupio tehnologiju za otkrivanje prevara sa oglasima
Vesti, 24.02.2014, 06:25 AM
Google je izgradio imperiju od klikova na reklame, ali kompanija se već dugo bori sa lažnim klikovima koji ne dolaze od ljudi već od malvera. Prošle nedelje je Google uvećao svoj arsenal protiv lažnih klikova na reklame kupovinom firme Spider.io čija je specijalnost borba protiv prevara sa klikovima na reklame.
Spider.io je firma sa sedištem u Londonu, osnovana pre 3 godine, koja ima svega sedam zaposlenih.
Detalji o prodaji nisu saopšteni.
Google je saopštio da je će odmah integrisati tehnologiju Spider.io za otkrivanje prevara sa reklamama u svoje video proizvode i proizvode za prikazivanje reklama i a dugoročni cilj je da se unapredi celokupan ekosistem digitalnog oglašavanja.
Spider.io je prošle godine otkrio bot mrežu Kameleon koja je zarađivala milione od lažnih klikova na reklame, i koštala oglašivače milione dolara mesečno koje su oni plaćali web sajtovima kojih je bilo više od 200. Bot mreža je koristila 120000 zaraženih računara iz SAD za lažne klikove na oglase na tim sajtovima.
Spider.io je tada saopštio da su lažni pregledi reklama, koji su uključivali i simulirane pokrete kursora, činili skoro dve trećine svih poseta na nekim od tih sajtova.
Spider.io je opisao nekoliko načina na koji funkcionišu ovakve prevare, koji uključuju između ostalog, i pop-up i pop-under prozore i skrivene reklame na web stranicama na koje korisnici kliknu slučajno dok rade nešto drugo.
Pored toga, korišćeni su i dodaci koji su ubacivali dodatne reklame oko YouTube videa.
Izdvojeno
Ove nedelje stupio na snagu prvi zakon koji zabranjuje slabe lozinke na pametnim uređajima
Nacionalni centar za sajber bezbednost Velike Britanije (NCSC) pozvao je proizvođače pametnih uređaja da se pridržavaju novog zakona koji im zabra... Dalje
Većina ljudi priznaje da se i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir za lozinke
Istraživanje o lozinkama koje je sprovela kompanija Bitwarden pokazalo je da se većina ljudi i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir kada je r... Dalje
Posle SAD, Avast kažnjen i u EU zbog kršenja zakona o zaštiti podataka korisnika
Kancelarija za zaštitu ličnih podataka u Češkoj (UOOU) izrekla je kaznu od 15,8 miliona evra kompaniji Avast zbog kršenja Opšte uredbe za zašti... Dalje
Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata
Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Pratite nas
Nagrade