Google kupuje firmu za sajber bezbednost za Google Cloud

Vesti, 09.03.2022, 09:00 AM

Google kupuje firmu za sajber bezbednost za Google Cloud

Google je objavio da planira da kupi firmu Mandiant, specijalizovanu za sajber bezbednost i reagovanje na incidente, i integriše je u Google Cloud.

Za Mandiant će Google platiti oko 5,4 milijardi dolara u gotovini, objavile su u juče dve tehnološke kompanije. Cena akcija Mandianta porasla je za oko 20%, sa oko 18,75 dolara po akciji kolika je bila u ponedeljak, na 22,50 dolara po akciji u utorak rano ujutro.

Ova akvizicija bi bila druga najveća kupovina Googlea svih vremena, nakon kupovine firme Motorola Mobility 2012. godine za 12,5 milijardi dolara, koju je Google ubrzo posle toga prodao kompaniji Lenovo, uz ogroman gubitak.

Mandiant je osnovan 2004. godine kao Red Cliff Consulting, a njegov osnivač je bivši oficir vazduhoplovnih snaga SAD Kevin Mandia, koji se proslavio u industriji sajber bezbednosti svojim detaljnim izveštajima o kampanjama sajber špijunaže iza kojih stoje države. Firmu je krajem 2013. kupio FireEye, procenjujući vrednost kompanije na više od milijardu dolara.

Mandiant je ponovo postao samostalan entitet u junu 2021. godine kada je FireEye prodao svoje poslovanje i brend FireEye za 1,2 milijarde dolara konzorcijumu predvođenom privatnom firmom Simphony Technology Group. Simphony, koji je takođe kupio McAfee Enterprise za 4 milijarde dolara u martu 2021., spojio je ove dve kompanije da bi pokrenuo Trellix ranije ove godine.

Mandiant je najpoznatiji po otkrivanju i istraživanju hakovanja SolarWindsa, razornog sajber napada koji je uticao na hiljade klijenata kompanije, a koji je bio neprimećen mesecima do decembra 2020.

Pre Googleove najave, bilo je glasina da Microsoft želi da kupi Mandiant.

Google je rekao da će iskoristiti akviziciju za poboljšanje bezbednosnih ponuda za Google Cloud.

„Danas se organizacije suočavaju sa izazovima sajber bezbednosti koji se ubrzavaju po učestalosti, ozbiljnosti i raznolikosti, stvarajući globalni bezbednosni imperativ“, navodi se u saopštenju Googlea.

Tomas Kurijan, izvršni direktor Google Clouda, rekao je da se kompanije sada suočavaju sa sajber izazovima bez presedana.

„Radujemo se što ćemo poželeti dobrodošlicu Mandiantu u Google Cloud kako bismo dodatno unapredili naš paket bezbednosnih operacija i savetodavne usluge i pomogli klijentima da reše svoje najvažnije bezbednosne izazove.“


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje

Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje

Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke

Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke

Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje

Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi

Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi

Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje

Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje