Google najavio da će promeniti izgled ekrana za prijavljivanje

Vesti, 11.06.2018, 10:30 AM

Google najavio da će promeniti izgled ekrana za prijavljivanje

Google je najavio da će 14. juna 2018. promeniti izgled svojih ekrana za prijavljvanje. Promene su čisto kozmetičke, ali je ovo dobro znati jer će sigurno biti korisnika koje će ove promene zbuniti i navesti ih na pomisao da su na pogrešnom sajtu ili da je u pitanju pokušaj fišinga.

Google je 2014. objavio open source dizajn nazvan Material Design koji je kompanija koristila na svojim sajtovima i u svojim aplikacijama, kao što je Chrome. Google je takođe omogućio da ova tema bude javno dostupna tako da je drugi mogu koristiti za stvaranje digitalnih iskustava u zajedničkoj temi.

Trenutno, prijavljivanje na Google naloge izgleda ovako:

Od 14. juna, Googleova stranica za prijavljivanje izgledaće ovako:

Iako je kompanija ovu novinu najavila na svom G Suite blogu, ona će se zapravo primeniti na svim Google ekranima za prijavljivanje a ne samo za korisnike G Suite.

Dakle, ako vidite novi dizajn kada se budete prijavljivali na Google ove nedelje, nemojte se iznenaditi i misliti da neko pokušava da vas prevari.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje