Google počinje sa blokiranjem mejlova pošiljalaca koji ne ispunjavaju nove standarde
Vesti, 02.04.2024, 11:00 AM
Google je počeo da automatski blokira mejlove koje šalju masovni pošiljaoci koji ne ispunjavaju strože standarde za neželjenu poštu i da proverava autentičnost njihovih poruka u skladu sa novim smernicama za jačanje odbrane od spama i phishing napada.
Kao što je najavljeno u oktobru, kompanija sada zahteva od onih koji žele da šalju više od 5.000 poruka dnevno na Gmail naloge da podese SPF/DKIM i DMARC autentifikaciju e-pošte za svoje domene.
Nove smernice takođe zahtevaju od pošiljalaca masovne e-pošte da izbegavaju slanje neželjenih poruka, da obezbede opciju za otkazivanje pretplate jednim klikom i da odgovore na zahteve za odjavu u roku od dva dana.
Stope neželjene pošte takođe moraju da se održavaju ispod 0,3%, a zaglavlja „Od“ ne smeju da se lažno predstavljaju kao Gmail. Neusaglašenost sa smernicama može dovesti do problema sa isporukom e-pošte, uključujući odbijanje mejlova ili automatsko slanje mejlova u foldere sa neželjenom poštom.
Pošiljaoci koji ne ispunjavaju zahteve dobijaće privremene greške sa kodovima grešaka u malom delu poruka koje ne ispunjavaju zahteve.
„Ove privremene greške pomažu pošiljaocima da identifikuju e-poštu koja nije u skladu sa našim smernicama kako bi mogli da reše probleme koji sprečavaju usklađenost“, rekao je Google.
„Počev od aprila 2024. godine, počećemo da odbijamo saobraćaj koji nije usklađen [sa smernicama]. Odbijanje će biti postepeno i uticaće samo na saobraćaj koji nije usklađen. Preporučujemo pošiljaocima da koriste period privremene neusklađenosti kako bi izvršili sve izmene potrebne da bi se usaglasili.“
Googleova odbrana od spama koja se oslanja na veštačku inteligenciju može da blokira skoro 15 milijardi neželjenih mejlova dnevno, sprečavajući više od 99,9% neželjene pošte, pokušaja phishinga i pokušaja infiltriranja malvera u prijemne sandučiće korisnika.
Foto: Justin Morgan / Unsplash
Izdvojeno
Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta
Istraživači iz kompanije Sekoia.io otkrili su masovnu fišing kampanju koja koristi kompromitovane hotelske naloge za napade na ljude koji su rezerv... Dalje
Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu
Istraživači kompanije Check Point otkrili su ozbiljne bezbednosne propuste u Microsoft Teamsu, koji su omogućavali napadačima da se predstave kao ... Dalje
Google redizajnira reCAPTCHA: pametniji filter za botove
Google je najavio veliku nadogradnju svog besplatnog servisa reCAPTCHA, koji štiti veb sajtove od spama i zloupotrebe. Novi sistem sada inteligentno ... Dalje
Bez zvanične zabrane, Rusija blokira verifikaciju na Telegramu i WhatsAppu
Ruski korisnici sve teže mogu da se registruju na Telegram i WhatsApp, jer su ruski mobilni operateri počeli da blokiraju SMS i kodove za verifikaci... Dalje
WhatsApp uvodi passkey - kraj lozinkama za bekape
WhatsApp je najavio da uvodi novu opciju zaštite razgovora - passkey-šifrovane bekape, koja korisnicima omogućava da šifruju rezervne kopije ćas... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





