Hakerski napadi na WordPress
Vesti, 12.05.2010, 22:39 PM

Sajtovi bazirani na WordPress-u još jednom su meta napada. Ovog puta, hakovane sajtove hostuju različiti ISP (Internet service provider): DreamHost, GoDaddy, Media Temple i Bluehost, a ima naznaka da su i druge PHP-platforme potencijalne mete napada.
Još uvek se ne zna na koji se način pokreće napad koji za posledicu ima infekciju štetnim script-om koji omogućava instaliranje lažnog antivirusnog programa na sisteme posetilaca ovih sajtova. Browser-ima (Firefox i Chrome) onemogućeno je da upozore posetioce o opasnosti koja im preti zbog posete ovakvom sajtu.
Ni sajtovi sa najnovijom verzijom WordPress-a nisu bezbedni, a David Dede na svom blogu vlasnicima zaraženih sajtova nudi jednostavno rešenje za dezinfekciju.
Više detalja o ovome:
http://www.net-security.org/secworld.php?id=9284

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade