Još jedno „zagađenje“ pretrage lažnim antivirusom - slučaj Haiti
Vesti, 25.01.2010, 16:02 PM
Još jedan dan, još jedna katastrofa, ovog puta veliki zemljotres na Haitiju, i još jednom, loši momci koriste ovu situaciju da „zagade“ rezultate pretrage tako da oni koji tragaju za novim vestima budu „odvedeni“ na stranu sa ponudom lažnih antivirusnih programa. Otkrili smo ovaj lažni softver, i sve njegove varijante su: DangerousObject.Multi.Generic.
Naše kolege u Sunbelt Software su identifikovale više od 50 stavki koje su rezultat pretrage korišćenjem 'search' mehanizma koje vode korisnika na štetnu stranu. To nije rezervisano samo za Google - Yahoo je takođe pogođen istom prevarom:
Još jedna interesantna činjenica je da preusmeravanje na štetnu web stranu sa ponudom lažnog AV je moguće jedino ako se link koji vodi do nje nalazi na 'search' strani. Ako pokušate direktan pristup ka URL, zateći ćete praznu stranicu:
--------
Članak preuzet sa www.viruslist.com

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade