Kako veliki sajtovi štite podatke korisnika
Vesti, 26.11.2013, 07:57 AM
Posle otkrića programa MUSCULAR američke Agencije za nacionalnu bezbednosnt NSA, koja je hakovala glavne komunikacijske veze koji povezuju centre podataka internet kompanija Google i Yahoo, Fondacija za elektronske granice pozvala je provajdere internet servisa da implementiraju jaku enkripciju i predložila mere zaštite podataka korisnika kako bi se zaustavilo i sprečilo špijuniranje korisnika interneta.
Pre nekoliko dana EFF je objavio infografiku koja pokazuje u kojoj meri su najveće internet kompanije primenile preporuke EFF-a.
Informacije o merama koje koriste internet kompanije za zaštitu podataka svojih korisnika EFF je dobio od samih kompanija ali i nezavisnim pregledom i analizom web sajtova. Neke kompanije nisu odgovorile na pitanja koje im je uputila fondacija.
Iako je upravo zbog odnosa prema podacima korisnika Facebook u prošlosti često bio meta kritika, istraživanje EFF-a je pokazalo da ova kompanija ulaže značajne napore kako bi zaštitila svoje korisnike. Isto se može reći i za popularni Dropbox, dok je Microsoft kao i neke druge kompanije podbacio u odnosu na ono što bi se moglo očekivati od tako velike kompanije.
Više detalja o ovome možete naći na https://www.eff.org/deeplinks/2013/11/encrypt-web-report-whos-doing-what#crypto-chart.
Izdvojeno
Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata
Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Pratite nas
Nagrade