Korisnici optužuju Adobe da će njihov sadržaj koristiti za obuku AI modela
Vesti, 12.06.2024, 10:30 AM
Adobe se suočava sa negativnim reakcijama korisnika zbog nedavnih ažuriranja Uslova korišćenja usluge za generativne AI proizvode kompanije.
Promenjeni uslovi, koji utiču na više od 20 miliona korisnika Adobeovog Creative Cloud Suite iz celog sveta, uključuju tekst koji neki korisnici tumače kao davanje dozvole Adobeu za pristup, pregled ili slušanje njihovog sadržaja, uključujući osetljiv sadržaj kao što su informacije zaštićene ugovorima o neotkrivanju.
Ažuriranja Uslova korišćenja usluge su posebno izazvala zabrinutost među kreatorima, a neki tvrde da Adobe nadgleda njihov rad i može da ga koristi za obuku AI modela.
Odeljak 2.2 navodi da Adobe može da koristi tehnike kao što je mašinsko učenje za analizu korisničkog sadržaja kako bi poboljšao svoje usluge i softver.
Kompanija kaže da će to činiti da bi „odgovorila na povratne informacije ili zahteve za podršku, kao i zbog otkrivanja, sprečavaja ili rešavanja prevara, bezbednosnih, pravnih ili tehničkih problema i primene Uslova korišćenja usluga.”
Korisnici su svoje nezadovoljstvo podelili na brojnim internet platformama.
Portparol Adobea je izjavio da nije bilo promena politike, već je formulacija promenjena zarad veće jasnoće. Ponovili su da Adobe pristupa korisničkom sadržaju kako bi isporučio funkcije zasnovane na oblaku i preduzeo mere protiv zabranjenog sadržaja, naglašavajući da se ne pristupa lokalno sačuvanom sadržaju.
Adobe je takođe objavio post na blogu kako bi razjasnio sve nesporazume oko uslova.
Uprkos ovim uveravanjima, nejasnoće u Uslovima korišćenja usluge i porast generativne veštačke inteligencije naveli su neke korisnike da razmišljaju o otkazivanju pretplate za Adobe.
Foto: Steve Johnson | Unsplash
Izdvojeno
Piratske kopije Battlefield 6 pune malvera
Istraživači iz Bitdefender Labs-a upozorili su na novu kampanju koja cilja gejmere koji su u potrazi za „besplatnim“ ili hakovanim verzi... Dalje
Novi ClickFix napadi: lažni porno sajtovi iz oglasa šire malvere
Istraživači iz kompanije Acronis upozoravaju na novu kampanju koja kombinuje ClickFix trikove i lažne porno sajtove kako bi prevarila korisnike da ... Dalje
Novi ClickFix trik: lažno Windows ažuriranje navodi korisnike da instaliraju malver
Istraživač Danijel B. iz britanskog NHS-a, otkrio je kampanju koja je počela pre oko mesec dana na domenu groupewadesecurity[.]com. Kada žrtva otv... Dalje
Matrix Push C2: lažne notifikacije veb pregledača vode do malvera
Istraživači iz BlackFrog-a otkrili su novu komandno-kontrolnu infrastrukturu nazvanu Matrix Push C2, koja koristi legitimnu funkciju web pregledača... Dalje
WhatsApp propust otkrio 3,5 milijardi brojeva korisnika širom sveta
WhatsApp ima još jedan problem sa privatnošću - ovog puta zbog dizajna aplikacije. Kada je tim istraživača sa Univerziteta u Beču testirao funk... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





