Maliciozni oglasi na popularnim web sajtovima dovode do infekcije računara malverom Zemot
Vesti, 19.09.2014, 09:03 AM

Dve online oglasne mreže, Googleova DoubleClick i Zedo, isporučuju maliciozne oglase koji mogu instalirati malver na računarima korisnika, upozorila je kompanija Malwarebytes.
Među mnogim popularnim web sajtovima koji prikazuju maliciozne oglase su The Times of Israel, The Jeruslem Post, a najnovija žrtva malvertajzing napada je popularni last.fm.
Iz Malwarebytes kažu da se napadi ovog obima retko viđaju.
Iako oglasne mreže pokušavaju da filtriraju maliciozne oglase, povremeno se dešava da takvi oglasi promaknu oglasnim mrežama i da se nađu na web sajtovima koji imaju veliku posetu, što znači i potencijalno veliki broj žrtava. Web sajtovi koji prikazuju takve oglase uglavnom nisu svesni toga.
“Ono što je važno zapamtiti je da legitimni web sajtovi koji su uvučeni u lanac malvertajzinga (zlonamernog oglašavanja) nisu zaraženi”, kažu iz Malwarebytes. “Problem potiče iz same oglasne mreže.”
Iz Malwarebytes kažu da zlonamerni oglasi usmeravaju žrtve na sajtove koji hostuju Nuclear exploit kit, koji pokušava da pronađe ranjive verzije programa kao što su Adobe Flash ili Internet Explorera na računaru.
Uspešan napad znači da će na računaru biti instaliran malver Zemot, koji se povezuje sa udaljenim serverom i preuzima druge maliciozne programe.
Iz DoubleClick i Zedo za sada nema komentara o ovome.

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade