Malver koji krade podatke sa platnih kartica pronađen u sistemima 1200 hotela Hotelske grupe Intercontinental

Vesti, 20.04.2017, 07:30 AM

Malver koji krade podatke sa platnih kartica pronađen u sistemima 1200 hotela Hotelske grupe Intercontinental

Šteta koju je napravio malver koji je pronađen u objektima Hotelske grupe Intercontinental, koja je vlasnik hotelskih brednova Holiday Inn i Crowne Plaza, izgleda da je mnogo veća nego što se najpre mislilo.

U februaru ove godine, Intercontinental Hotels (IHG) grupa je objavila da je krajem prošle godine pretrpela hakerski napad u kome je došlo do kompromitovanja podataka. Objašnjeno je da se radi o manjem problemu, i da je napad uticao na 12 objekata koji su u vlasništvu kompanije. Međutim, sada je objavljeno da je broj hotela u čijim je sistemima pronađen malver koji je krade podatke sa platnih kartica daleko veći, i da je u pitanju oko 1200 hotela.

IHG je u februaru pozvala u pomoć profesionalce da se pozabave incidentom koji se dogodio i posledicama koje je ostavio. Međutim, ono što su oni zatekli bilo je mnogo gore nego što se na prvi pogled činilo. Napadači su mogli da instaliraju malver na serverima i da se mešaju u proces obrade podataka platnih kartica. Tako su hakeri mogli da prikupe informacije kao što su imena vlasnika kartica, brojevi kartica i interni verifikacioni kodovi. To im omogućava da naprave kopije kartica i da obavljaju transkacije pomoću kopija kartica.

Oštećeni gosti su upozoreni da su informacije o njihovim karticama možda ukradene i da ako primete sumnjive aktivnosti na svojim računima odmah o tome obaveste svoje banke.

Pre nego što se dogodio incident, mnogi hoteli koji imaju IHG franšizu implementirali su Secure Payment Solution IHG-a koji podatke kartica i transkacije štiti enkripcijom. Hoteli koji su implementirali SPS pre 29. septembra 2016. nisu oštećeni u ovom incidentu. Ovaj sistem sprečava malvere da pronađu podatke sa platnih kartica i zato kartice koje su korišćene u hotelima koji su primenili SPS nisu kompromitovane.

Problem je što je veoma mali broj hotela primenio ovo rešenje pre navedenog datuma, a neki su prilikom implementacije sistema imali problem koji je rešen tek krajem oktobra.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Korisnici iPhonea mete napada upitima za resetovanje lozinke

Korisnici iPhonea mete napada upitima za resetovanje lozinke

Sofisticirana phishing kampanja koja cilja korisnike iPhonea poslednjih meseci ukazala je na slabost u Appleovom mehanizmu za resetovanje lozinke. Pre... Dalje

Mobi Banka upozorava na pokušaje prevare na društvenim mrežama

Mobi Banka upozorava na pokušaje prevare na društvenim mrežama

Mobi Banka je upozorila korisnike da su se na društvenim mrežama pojavili lažni profili koji koriste ime i logo Mobi Banke i pozivaju korisnike da,... Dalje

Googleova AI pretraga preporučuje korisnicima opasne sajtove i prevare

Googleova AI pretraga preporučuje korisnicima opasne sajtove i prevare

Ranije ovog meseca, Google je počeo da uvodi novu funkciju pod nazivom Google Search Generative Experience (SGE) u rezultate pretrage, koja pruža br... Dalje

Lažne ponude popularnog leka Ozempic preplavile internet, stručnjaci upozoravaju na fišing prevare

Lažne ponude popularnog leka Ozempic preplavile internet, stručnjaci upozoravaju na fišing prevare

Stručnjaci kompanije Kaspersky upozorili su na alarmantan trend pojave fišing stranica koje se predstavljaju kao sajtovi legitimnih prodavaca koji n... Dalje

Uvedene sankcije protiv tri berze kriptovaluta zbog pomoći Rusiji

Uvedene sankcije protiv tri berze kriptovaluta zbog pomoći Rusiji

Kancelarija za kontrolu strane imovine američkog Ministarstva finansija (OFAC) sankcionisala je tri berze kriptovaluta zbog nuđenja usluga koje se k... Dalje