Microsoft i Apple su tehnološke kompanije kojima korisnici najviše veruju, a evo šta misle o Facebooku
Vesti, 13.04.2018, 10:00 AM
Greške koje je Facebook pravio u vezi privatnosti korisnika dovele su do toga da mnogi korisnici oklevaju kada treba da svoje lične podatke daju nekoj tehnološkoj kompaniji. Nema sumnje da će to u budućnosti dovesti do značajnih promena koje će regulisati pitanje korišćenja ličnih podataka korisnika od strane tehnoloških kompanija.
Rezultati nedavnog istraživanja koje su sproveli SurveyMonkey i Recode pokazuju da se korisnici u SAD izgleda osećaju najugodnije kada svoje daju kompanijama Tesla, Lyft, Microsoft, Amazon i Apple.
Na pitanje kojim kompanijama veruju najmanje kada su u pitanju njihovi lični podaci, najmanje 56% Amerikanaca je odabralo Facebook, kao kompaniju u koju imaju najmanje poverenja. Ovo ima smisla s obzirom na skandal u koji je društvena mreža trenutno umešana, ali će se ovo verovatno promeniti narednih meseci i godina, jer će ljudi zaboraviti na to.
Ali, s druge strane, rejting kompanija kao što su Apple i Microsoft i dalje je veoma dobar, posebno zahvaljujući njihovoj borbi sa američkom vladom koja ima kao cilj zaštitu privatnosti korisnika.
Apple je, na primer, uprkos sudskom nalogu odbio da pomogne agentima FBI i hakuje iPhone koji je koristio terorista iz San Bernardina. Kompanija je takvu odluku branila argumentom da bi to ugrozilo sigurnost svih korisnika uređaja koje proizvodi.
Microsoft je, s druge strane, došao do suda zbog spora sa američkim vlastima u vezi korisničkih podataka sačuvanih na serverima u inostranstvu. Od Microsofta je traženo da preda informacije koje su se nalazile u centrima podataka u Irskoj, ali je Microsoft to odbio tvrdeći da američki zakoni treba da važe samo u granicama SAD.
Na kraju, izgleda da se taj pristup isplatio, pošto kupci veruju Microsoftu i Appleu više nego drugima, a za sada se čini da je Facebook najveći gubitnik.
Izdvojeno
Nova prevara: hakeri u vašem WhatsApp nalogu
Istraživači kompanije Gen Digital upozoravaju na novu prevaru u kojoj korisnici sami, nesvesno, dele svoje WhatsApp naloge sa hakerima, verujući da... Dalje
Budući AI modeli donose nove sajber rizike, upozorava OpenAI
OpenAI upozorava da bi buduće generacije velikih jezičkih modela mogle značajno da utiču na sajber bezbednost, povećavajući i napadačke i odbra... Dalje
Malver GhostPoster otkriven u 17 Firefox ekstenzija
Istraživači kompanije Koi Security otkrili su novu kampanju pod nazivom GhostPoster, u kojoj su napadači zloupotrebljavali logo fajlove Firefox eks... Dalje
Popularne Chrome i Edge ekstenzije potajno prikupljale razgovore sa ChatGPT-om i drugim AI alatima
Popularne ekstenzije za Chrome i Edge potajno su prikupljale razgovore korisnika sa AI četbotovima, a zatim te podatke prosleđivale trećim stranama... Dalje
Lažni ChatGPT Atlas vodi do ClickFix napada i krađe lozinki na macOS-u
Infostealeri, malveri koji kradu lozinke, kolačiće, dokumenta i druge osetljive podatke, postali su najbrže rastuća sajber pretnja u 2025. godini,... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





