Microsoft i Apple su tehnološke kompanije kojima korisnici najviše veruju, a evo šta misle o Facebooku

Vesti, 13.04.2018, 10:00 AM

Microsoft i Apple su tehnološke kompanije kojima korisnici najviše veruju, a evo šta misle o Facebooku

Greške koje je Facebook pravio u vezi privatnosti korisnika dovele su do toga da mnogi korisnici oklevaju kada treba da svoje lične podatke daju nekoj tehnološkoj kompaniji. Nema sumnje da će to u budućnosti dovesti do značajnih promena koje će regulisati pitanje korišćenja ličnih podataka korisnika od strane tehnoloških kompanija.

Rezultati nedavnog istraživanja koje su sproveli SurveyMonkey i Recode pokazuju da se korisnici u SAD izgleda osećaju najugodnije kada svoje daju kompanijama Tesla, Lyft, Microsoft, Amazon i Apple.

Na pitanje kojim kompanijama veruju najmanje kada su u pitanju njihovi lični podaci, najmanje 56% Amerikanaca je odabralo Facebook, kao kompaniju u koju imaju najmanje poverenja. Ovo ima smisla s obzirom na skandal u koji je društvena mreža trenutno umešana, ali će se ovo verovatno promeniti narednih meseci i godina, jer će ljudi zaboraviti na to.

Ali, s druge strane, rejting kompanija kao što su Apple i Microsoft i dalje je veoma dobar, posebno zahvaljujući njihovoj borbi sa američkom vladom koja ima kao cilj zaštitu privatnosti korisnika.

Apple je, na primer, uprkos sudskom nalogu odbio da pomogne agentima FBI i hakuje iPhone koji je koristio terorista iz San Bernardina. Kompanija je takvu odluku branila argumentom da bi to ugrozilo sigurnost svih korisnika uređaja koje proizvodi.

Microsoft je, s druge strane, došao do suda zbog spora sa američkim vlastima u vezi korisničkih podataka sačuvanih na serverima u inostranstvu. Od Microsofta je traženo da preda informacije koje su se nalazile u centrima podataka u Irskoj, ali je Microsoft to odbio tvrdeći da američki zakoni treba da važe samo u granicama SAD.

Na kraju, izgleda da se taj pristup isplatio, pošto kupci veruju Microsoftu i Appleu više nego drugima, a za sada se čini da je Facebook najveći gubitnik.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje