Microsoft je ime koje se najčešće zloupotrebljava u phishing napadima
Vesti, 23.10.2024, 10:00 AM
Prema novom istraživanju CheckPointa, u trećem kvartalu 2024. Microsoft je bio brend koji se najčešće koristio za lažno predstavljanje u phishing napadima, sa 61% pokušaja phishinga u kojima su zlopotebljavana imena poznatih kompanija. Microsoft je bio na istom mestu na listi koja je deo izveštaja CheckPointa za prethodni kvartal.
Apple je takođe zadržao svoju poziciju drugog najčešće zloupotrebljavanog brenda, koji je korišćen u 12% pokušaja phishinga, a Google, koji je bio četvrti na prethodnoj rang listi, sada je na trećem mestu sa 7%. Na četvrtom mestu je sada Facebook (3%), a za njim slede WhatsApp (1,2%) i Amazon (1,2%).
Alibaba je debitovala u prvih 10 na sedmom mestu (1,1%), a Adobe je ponovo ušao na listu sa osmim mestom (0,8%), i to je prvo pojavljivanje kompanije na ovim listama od drugog kvartala 2022.
Jedan od najsofisticiranijih pokušaja lažnog predstavljanja brenda koje je uočio Check Point je sajt alibabashopvip[.]com, phishing veb sajt na vijetnamskom jeziku koji se predstavlja kao sajt kompanije Alibaba, a koji nudi falsifikovane proizvode.
Tim CheckPointa je takođe primetio pojavu niza veb sajtova u vezi sa WhatsAppom (npr. Whatsapp-io[.]com) koji oponašaju bezbednosni centar Whatsappa i podstiču korisnike da unesu lične podatke, uključujući broj telefona i zemlju ili region, pod izgovorom rešavanja problema sa nalogom.
Sve u svemu, tehnološki sektor je ostao industrija koja se najviše koristi za lažno predstavljanje u phishing napadima, a slede društvene mreže i banke.
Foto: Kaboompics.com | Pexels
Izdvojeno
OpenAI potvrdio curenje podataka - ChatGPT nalozi bezbedni
OpenAI je potvrdio da je došlo do curenja podataka, ali ne zbog direktnog napada na njihove sisteme, već kompromitovanjem Mixpanel-a, analitičkog ... Dalje
Piratske kopije Battlefield 6 pune malvera
Istraživači iz Bitdefender Labs-a upozorili su na novu kampanju koja cilja gejmere koji su u potrazi za „besplatnim“ ili hakovanim verzi... Dalje
Novi ClickFix napadi: lažni porno sajtovi iz oglasa šire malvere
Istraživači iz kompanije Acronis upozoravaju na novu kampanju koja kombinuje ClickFix trikove i lažne porno sajtove kako bi prevarila korisnike da ... Dalje
Novi ClickFix trik: lažno Windows ažuriranje navodi korisnike da instaliraju malver
Istraživač Danijel B. iz britanskog NHS-a, otkrio je kampanju koja je počela pre oko mesec dana na domenu groupewadesecurity[.]com. Kada žrtva otv... Dalje
Matrix Push C2: lažne notifikacije veb pregledača vode do malvera
Istraživači iz BlackFrog-a otkrili su novu komandno-kontrolnu infrastrukturu nazvanu Matrix Push C2, koja koristi legitimnu funkciju web pregledača... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





