Netflix planira da spreči korisnike da svoje lozinke dele sa drugima

Vesti, 12.03.2021, 12:30 PM

Netflix planira da spreči korisnike da svoje lozinke dele sa drugima

Netflix traži načine kako da spreči vlasnike naloga da svoje lozinke i pristup dele sa drugima koji ne plaćaju pretplatu.

Netflix sada ima više od 203 miliona pretplatnika širom sveta, a poslednjih godinu dana servis je postao još popularniji zbog COVID -19 pandemije koja je milione ljudi širom sveta zatvorila u kuće.

Međutim, kompanija se suočava sa izazovom da spreči pretplatnike da dele svoje lozinke za pristup nalozima.

Istraživanje koje je ESET sproveo prošle godine pokazalo je da 60% ispitanika deli svoju lozinku za Netlfix sa najmanje jednom osobom, a svaki treći deli svoj nalog sa dve ili više osoba.

Deljenje lozinke je nešto što se inače ne preporučuje, čak i ako je reč o bliskim osobama, članovima porodice ili prijateljima. Međutim, kada je u pitanju strimovanje to je postalo prihvaćeno i uobičajeno.

Sada Netflix traži način da zaustavi ovu praksu.

Kada su pristupili Netflix nalogu, neki korisnici su nedavno videli iskačuće poruke u kojima se kaže: „Ako ne živite sa vlasnikom ovog naloga, potreban vam je vaš vlastiti nalog da biste nastavili da gledate“. Zatim se od korisnika traži da potvrde da imaju dozvolu za korišćenje naloga putem koda poslatog putem e-maila ili SMS poruke.

Ovo je test koji, prema rečima portparola Netflixa, treba da pomogne da ljudima da koriste Netflix naloge za koje su ovlašćeni.

Test nije još uvek nije široko rasprostranjen, a ne znači ni da će kompanija u budućnosti nametati dodatne provere. Međutim, deljenje lozinke je protiv Netflixovih uslova korišćenja usluge, pa bi kompanija imala prava na to.

Sa druge strane, ovakva verifikacija mogla bi bar da zaustavi neovlašćenu upotrebu u slučajevima kada su nalozi kompromitovani ili lozinke podeljene bez dozvole.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje