Nova AI funkcija Google Chromea omogućava brzu proveru pouzdanosti veb sajtova
Vesti, 02.12.2024, 13:30 PM

Google Chrome će dobiti novu funkciju pod nazivom „Store reviews“ („Recenzije prodavnice“) koja koristi veštačku inteligenciju da bi prikazala rezime nezavisnih recenzija o prodavnici ili veb sajtu koji posećujete. Ova funkcija pruža kratak rezime recenzija sa pouzdanih nezavisnih platformi za recenzije kao što su Trust Pilot, ScamAdvisor i druge.
Rezime se prikazuje u „oblačiću sa informacijama o stranici“, koji se pojavljuje kada kliknete na ikonu pored URL adrese veb sajta. Tako se otvara tabla sa informacijama sa različitim detaljima o sajtu.
U ovoj tabli postoji odeljak pod nazivom „Recenzije prodavnice“. Ako kliknete na njega, videćete kratak rezime reputacije veb sajta generisan od veštačke inteligencije na osnovu recenzija iz više izvora. Ovo vam može pomoći da brzo steknete uvid u kredibilitet i pouzdanost sajta bez potrebe da posećujete više veb sajtova da biste pogledali recenzije.
Ova funkcija nije jedina koja koristi veštačku inteligenciju koja dolazi u Chrome. Kako je nedavno najavio BleepingComputer, Chromeova poboljšana zaštita će takođe koristiti veštačku inteligenciju za zaštitu u realnom vremenu od opasnih sajtova, preuzimanja i ekstenzija. Ranije se to nazivalo proaktivnom zaštitom, ali je sada promenjeno u zaštitu sa veštačkom inteligencijom.
Google radi na nekoliko funkcija veštačke inteligencije za Chrome o kojima ćemo saznati nešto više u narednim mesecima.

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade