Nova verzija Yahoo IM crva pogađa i korisnike Skype-a
Vesti, 09.05.2010, 21:12 PM

Pre nekoliko dana smo objavili vest da se pojavio crv koji pogađa korisnike Yahoo Instant Messenger-a. Novost je da i korisnici kod nas popularnijeg Skype-a nisi bezbedni.
Naime, pojavio se novi, sofisticiraniji crv koji se širi preko Yahoo IM ili Skype pomoću kratkih poruka (IM) sa različitim tekstom. U poruci je link koji naizgled vodi ka JPEG fajlu. Kada korisnik klikne na link, browser otvara stranu koja liči na RapidShare Web hosting sajt na kome se nudi download ZIP fajla. ZIP fajl prikriva izvršni fajl sa ekstenzijom a.com.
Fajl o kome je reč je „W32.Skyhoo.Worm“ i ima moćan payload - blokira AV softver na korisnikovom kompjuteru, automatski se kopira se na USB memorijske uređaje itd.
Više detalja o ovome na:
http://news.cnet.com/8301-27080_3-20004456-245.html?tag=hotTopicsBody.1

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade