Posle Googlea, i Microsoft pooštrio kriterijume za oglase koji obmanjuju korisnike

Vesti, 30.04.2015, 09:00 AM

Posle Googlea, i Microsoft pooštrio kriterijume za oglase koji obmanjuju korisnike

Posle Googlea, i Microsoft je odlučio da pooštri mere protiv oglasa koji obmanjuju korisnike i navode ih da posete zlonamerne web sajtove ili preuzimaju potencijalno štetne programe.

Efekti će biti vidljivi u Internet Exploreru, čiji je SmartScreen Filter primenjivati nova pravila protiv takvih oglasa počev od 1. juna. Filter će, ako je uključen, prikazivati upozorenje za korisnike kada se susretnu sa takvim reklama.

Iz Microsofta kažu da je primećen porast broja ovakvih oglasa koji obmanjuju korisnike.

“Utvrdili smo da ovakve vrste reklama često pokušavaju da ubede korisnika da uradi nešto tako da on možda ne razume u potpunosti kakve mogu biti posledice, kao što je poseta inficiranom web sajtu ili preuzimanje programa koji mogu negativno uticati na njegovo iskustvo pretraživanja”, kažu iz kompanije.

Microsoft je promenio svoje kriterijume za ocenjivanje zlonamernog i neželjenog softvera tako da oni sada uključuju oglase koje dovode korisnike u zabludu, koji varaju ili zbunjuju korisnike, zatim, oglase koji se ne razlikuju od sadržaja web sajtova na kojima se prikazuju, oglase koji sadrže maliciozni kod i oglase koji direktno pozivaju na preuzimanje fajlova.

Oglasi koji uključuju maliciozni ili exploit kod su i do sada detektovani, ali novi kriterijumi ocenjivanja su sada još eksplicitniji, i takvo ponašanje se neće tolerisati, kažu iz Microsofta.

Ako ste ikada posetili sajt i dobili upozorenje da vaš računar radi sporije i da mu je potrebno nekakvo ažuiriranje ili obaveštenje da je potrebno da ažurirate Java ili neki drugi dodatak browsera iako već koristite najnoviju verziju dodatka, onda znate na kakve obmanjujuće oglase u Microsoftu misle kada govore o pooštrenim kriterijumima i oglasima koji treba da nestanu.

Google je ove godine takođe uveo promene za svoje proizvode i servise da bi zaštitio korisnike od ovakvih oglasa i web sajtova koji vode do potencijalno neželjenog softvera. Nova Googleova pravila primenjena su u Chromeu koji prikazuje upozorenja, u Google pretrazi i Googleovoj oglasnoj mreži.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Većina ljudi priznaje da se i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir za lozinke

Većina ljudi priznaje da se i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir za lozinke

Istraživanje o lozinkama koje je sprovela kompanija Bitwarden pokazalo je da se većina ljudi i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir kada je r... Dalje

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje