Pošta Srbije: Ne odgovarajte na lažne SMS i WhatsApp poruke
Vesti, 08.02.2022, 11:00 AM
JP „Pošta Srbije“ otkrila je novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte kojim se građanima putem lažnih SMS i Whats app poruka sugeriše da bi trebalo da se izvrši uplata da bi se podigle pošiljke.
Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu JP „Pošta Srbije“, a na kojoj se traži uplata novca putem platnih kartica.
„Ovim putem želimo da skrenemo pažnju građana Srbije da JP „Pošta Srbije“ nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih”, navodi se u upozorenju objavljenom na sajtu JP „Pošta Srbije“.
U cilju edukacije građana Srbije otvorena je i stranica o onlajn bezbednosti na sajtu JP „Pošta Srbije“.
Ukoliko imate bilo kakve nedoumice, kontakt centar JP „Pošta Srbije“ čiji su brojevi telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, na raspolaganju je radnim danima od 8 do 20 časova, i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.
„Građanima savetujemo da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke”, navodi se u upozorenju.
Slučaj je odmah prijavljen Nacionalnom CERT-u Republike Srbije.
Izdvojeno
Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata
Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Pratite nas
Nagrade