Spotify upozorio korisnike da će blokiranje reklama biti zabranjeno
Vesti, 12.02.2019, 00:30 AM
Izmenjeni uslovi korišćenja servisa Spotify sadrže ozbiljno upozorenje za korisnike koji besplatno koriste Spotify a koji pribegavaju programima koji blokiraju reklame.
Ako koristite nešto slično da biste sprečili prikazivanje reklama, vaš nalog može biti ukinut, upozorava Spotify.
U ovom trenutku, Spotify svojim korisnicima nudi dve mogućnosti. Prva je premijum nalog, koji je dostupan uz naknadu i koji pruža neograničenu muziku bez reklama, a drugi je besplatna verzija koja vam omogućava da slušate muziku bez plaćanja, ali sa reklamama između pesama.
Međutim, prema izveštaju Rojtersa iz 2018. godine, najmanje 2 miliona korisnika Spotifya koristi softver za blokiranje oglasa kako bi sprečili da se reklame reprodukuju između pesama, i tehnički uživaju deo pogodnosti premijum naloga ali bez plaćanja.
Sve ovo treba da prestane 1. marta kada novi uslovi korišćenja servisa stupaju na snagu, jer kompanija navodi da je "zaobilaženje ili blokiranje reklama u Spotify servisu, ili stvaranje ili distribucija alata dizajniranih da blokiraju reklame" zabranjeno.
Korisnicima koji će zadržati aktivan softver za blokiranje reklama posle tog datuma nalog može bitu u potpunosti suspendovan ili ukinut.
Od korisnika koji besplatno koriste servis se ne traži ništa drugo do da prihvate uslove korišćenja, jer povezivanje sa Spotify nakon 1. marta znači da se slažu sa novim uslovima.
Ono čime se Spotify nije detaljno bavio je potencijalno upozorenje koje bi korisnici dobili kada krše nove uslove korišćenja servisa. Kompanija nije otkrila da li želi da najpre upozori korisnike koji besplatno koriste servis da rizikuju trajnu zabranu usluge ili će nalog biti ukinut bez prethodnog upozorenja.
Spotify još uvek nije objavio zvanično saopštenje o izmenjenim uslovima pružanja usluge, ali detalje treba očekivati kako se budemo približili danu stupanja na snagu novih uslova korišćenja servisa, 1. marta.
Izdvojeno
Malver u torentu novog filma Leonarda Dikaprija
Istraživači kompanije Bitdefender otkrili su da torent fajl za novi film Leonarda Dikaprija „Jedna bitka za drugom“ (One Battle After An... Dalje
Grok otkriva kućne adrese običnih ljudi i daje savete za uhođenje
Grok, AI četbot kompanije xAI Elona Maska, ponovo je pokazao zabrinjavajuće ponašanje, ovog puta tako što je na zahtev korisnika otkrivao kućne a... Dalje
Predator: najopasniji špijunski softver na svetu se instalira preko običnih oglasa
Jedan jedini oglas učitan na sasvim legitimnom sajtu ili u aplikaciji dovoljan je da instalira Intellexin Predator, jedan od najnaprednijih komercija... Dalje
ClickFix napad: lažni ChatGPT Atlas krade lozinke pomoću “copy-paste” trika
ClickFix napadi beleže dramatičan rast od čak 517%. Iako naizgled jednostavan “copy-paste” trik, ovaj napad je postao je ozbiljna pretn... Dalje
Ažurirane ekstenzije za Chrome i Edge zarazile 4,3 miliona uređaja
Istraživači iz kompanije Koi Security upozoravaju na opsežnu i izuzetno dobro prikrivenu kampanju koja je zarazila uređaje 4,3 miliona korisnika v... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





