Spotify upozorio korisnike da će blokiranje reklama biti zabranjeno

Vesti, 12.02.2019, 00:30 AM

Spotify upozorio korisnike da će blokiranje reklama biti zabranjeno

Izmenjeni uslovi korišćenja servisa Spotify sadrže ozbiljno upozorenje za korisnike koji besplatno koriste Spotify a koji pribegavaju programima koji blokiraju reklame.

Ako koristite nešto slično da biste sprečili prikazivanje reklama, vaš nalog može biti ukinut, upozorava Spotify.

U ovom trenutku, Spotify svojim korisnicima nudi dve mogućnosti. Prva je premijum nalog, koji je dostupan uz naknadu i koji pruža neograničenu muziku bez reklama, a drugi je besplatna verzija koja vam omogućava da slušate muziku bez plaćanja, ali sa reklamama između pesama.

Međutim, prema izveštaju Rojtersa iz 2018. godine, najmanje 2 miliona korisnika Spotifya koristi softver za blokiranje oglasa kako bi sprečili da se reklame reprodukuju između pesama, i tehnički uživaju deo pogodnosti premijum naloga ali bez plaćanja.

Sve ovo treba da prestane 1. marta kada novi uslovi korišćenja servisa stupaju na snagu, jer kompanija navodi da je "zaobilaženje ili blokiranje reklama u Spotify servisu, ili stvaranje ili distribucija alata dizajniranih da blokiraju reklame" zabranjeno.

Korisnicima koji će zadržati aktivan softver za blokiranje reklama posle tog datuma nalog može bitu u potpunosti suspendovan ili ukinut.

Od korisnika koji besplatno koriste servis se ne traži ništa drugo do da prihvate uslove korišćenja, jer povezivanje sa Spotify nakon 1. marta znači da se slažu sa novim uslovima.

Ono čime se Spotify nije detaljno bavio je potencijalno upozorenje koje bi korisnici dobili kada krše nove uslove korišćenja servisa. Kompanija nije otkrila da li želi da najpre upozori korisnike koji besplatno koriste servis da rizikuju trajnu zabranu usluge ili će nalog biti ukinut bez prethodnog upozorenja.

Spotify još uvek nije objavio zvanično saopštenje o izmenjenim uslovima pružanja usluge, ali detalje treba očekivati kako se budemo približili danu stupanja na snagu novih uslova korišćenja servisa, 1. marta.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje