Spotify upozorio korisnike da će blokiranje reklama biti zabranjeno
Vesti, 12.02.2019, 00:30 AM

Izmenjeni uslovi korišćenja servisa Spotify sadrže ozbiljno upozorenje za korisnike koji besplatno koriste Spotify a koji pribegavaju programima koji blokiraju reklame.
Ako koristite nešto slično da biste sprečili prikazivanje reklama, vaš nalog može biti ukinut, upozorava Spotify.
U ovom trenutku, Spotify svojim korisnicima nudi dve mogućnosti. Prva je premijum nalog, koji je dostupan uz naknadu i koji pruža neograničenu muziku bez reklama, a drugi je besplatna verzija koja vam omogućava da slušate muziku bez plaćanja, ali sa reklamama između pesama.
Međutim, prema izveštaju Rojtersa iz 2018. godine, najmanje 2 miliona korisnika Spotifya koristi softver za blokiranje oglasa kako bi sprečili da se reklame reprodukuju između pesama, i tehnički uživaju deo pogodnosti premijum naloga ali bez plaćanja.
Sve ovo treba da prestane 1. marta kada novi uslovi korišćenja servisa stupaju na snagu, jer kompanija navodi da je "zaobilaženje ili blokiranje reklama u Spotify servisu, ili stvaranje ili distribucija alata dizajniranih da blokiraju reklame" zabranjeno.
Korisnicima koji će zadržati aktivan softver za blokiranje reklama posle tog datuma nalog može bitu u potpunosti suspendovan ili ukinut.
Od korisnika koji besplatno koriste servis se ne traži ništa drugo do da prihvate uslove korišćenja, jer povezivanje sa Spotify nakon 1. marta znači da se slažu sa novim uslovima.
Ono čime se Spotify nije detaljno bavio je potencijalno upozorenje koje bi korisnici dobili kada krše nove uslove korišćenja servisa. Kompanija nije otkrila da li želi da najpre upozori korisnike koji besplatno koriste servis da rizikuju trajnu zabranu usluge ili će nalog biti ukinut bez prethodnog upozorenja.
Spotify još uvek nije objavio zvanično saopštenje o izmenjenim uslovima pružanja usluge, ali detalje treba očekivati kako se budemo približili danu stupanja na snagu novih uslova korišćenja servisa, 1. marta.

Izdvojeno
LastPass upozorio da „nije hakovan“, imejlovi koji stižu u ime kompanije su lažni

Menadžer lozinki LastPass upozorio je korisnike da „NIJE hakovan“, nakon što je otkrivena nova phishing kampanja koja zloupotrebljava nj... Dalje
Microsoft zaustavio talas ransomware napada: opozvano više od 200 sertifikata za lažne Teams instalere

Početkom oktobra Microsoft je zaustavio talas napada Rhysida ransomware-a povlačenjem više od 200 sertifikata kojima su hakeri potpisali zlonamerne... Dalje
Google uvodi „Recovery Contacts“: prijatelji vam mogu pomoći da vratite nalog

Google je najavio novu funkciju pod nazivom „Recovery Contacts“ (kontakti za oporavak naloga) - opciju koja korisnicima omogućava da u po... Dalje
Mango žrtva hakerskog napada: ukradeni podaci kupaca

Modni brend Mango obavestio je korisnike o bezbednosnom incidentu izazvanom propustom jedne od marketinških firmi sa kojima kompanija sarađuje. Iako... Dalje
Želite da zaradite 2 miliona dolara preko noći? Pronađite grešku u iPhone-u

Apple je značajno proširio svoj Security Bounty program - istraživači koji pronađu ranjivosti koje omogućavaju zero-click napade (napade bez kli... Dalje
Pratite nas
Nagrade