Spotify upozorio korisnike da će blokiranje reklama biti zabranjeno
Vesti, 12.02.2019, 00:30 AM
Izmenjeni uslovi korišćenja servisa Spotify sadrže ozbiljno upozorenje za korisnike koji besplatno koriste Spotify a koji pribegavaju programima koji blokiraju reklame.
Ako koristite nešto slično da biste sprečili prikazivanje reklama, vaš nalog može biti ukinut, upozorava Spotify.
U ovom trenutku, Spotify svojim korisnicima nudi dve mogućnosti. Prva je premijum nalog, koji je dostupan uz naknadu i koji pruža neograničenu muziku bez reklama, a drugi je besplatna verzija koja vam omogućava da slušate muziku bez plaćanja, ali sa reklamama između pesama.
Međutim, prema izveštaju Rojtersa iz 2018. godine, najmanje 2 miliona korisnika Spotifya koristi softver za blokiranje oglasa kako bi sprečili da se reklame reprodukuju između pesama, i tehnički uživaju deo pogodnosti premijum naloga ali bez plaćanja.
Sve ovo treba da prestane 1. marta kada novi uslovi korišćenja servisa stupaju na snagu, jer kompanija navodi da je "zaobilaženje ili blokiranje reklama u Spotify servisu, ili stvaranje ili distribucija alata dizajniranih da blokiraju reklame" zabranjeno.
Korisnicima koji će zadržati aktivan softver za blokiranje reklama posle tog datuma nalog može bitu u potpunosti suspendovan ili ukinut.
Od korisnika koji besplatno koriste servis se ne traži ništa drugo do da prihvate uslove korišćenja, jer povezivanje sa Spotify nakon 1. marta znači da se slažu sa novim uslovima.
Ono čime se Spotify nije detaljno bavio je potencijalno upozorenje koje bi korisnici dobili kada krše nove uslove korišćenja servisa. Kompanija nije otkrila da li želi da najpre upozori korisnike koji besplatno koriste servis da rizikuju trajnu zabranu usluge ili će nalog biti ukinut bez prethodnog upozorenja.
Spotify još uvek nije objavio zvanično saopštenje o izmenjenim uslovima pružanja usluge, ali detalje treba očekivati kako se budemo približili danu stupanja na snagu novih uslova korišćenja servisa, 1. marta.
Izdvojeno
WhatsApp propust otkrio 3,5 milijardi brojeva korisnika širom sveta
WhatsApp ima još jedan problem sa privatnošću - ovog puta zbog dizajna aplikacije. Kada je tim istraživača sa Univerziteta u Beču testirao funk... Dalje
Google objavio hitnu zakrpu za ranjivost u Chrome-u koja se koristi u napadima
Google je objavio hitnu bezbednosnu zakrpu za Chrome na računarima, nakon što je otkriveno da se jedna od ranjivosti verovatno već aktivno zloupotr... Dalje
Najnovija WhatsApp prevara: video poziv, panika i krađa novca
ESET je objavio upozorenje o WhatsApp prevari u kojoj prevaranti koriste funkciju deljenja ekrana da bi ukrali novac i osetljive podatke korisnika. Ov... Dalje
Nova opcija na Google Mapama: zaštita od lažnih ocena i pokušaja ucene
Google je objavio da uvodi novu opciju za prijavljivanje pokušaja ucene putem lažnih negativnih recenzija na Google Mapama. Reč je o situacijama u ... Dalje
Najčešće korišćene lozinke u 2025.
Novo istraživanje kompanije Comparitech otkriva da ljudi i dalje masovno koriste slabe lozinke poput „123456“, „admin“ i &bdq... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





