Stručnjaci upozoravaju: Facebook je pogodan za 'clickjacking'
Vesti, 03.02.2010, 16:55 PM
Facebook je „sklon“ određenim vrstama napada koji mogu omogućiti nekom da preotme nalog dok je korisnik na nekom drugom web sajtu, upozorili su stručnjaci u ponedeljak. Propust u dizajnu Facebook-a daje dozvolu 'third-party' aplikacijama da pristupe profilu korisnika i bez odobrenja korisnika.
Predstavnik Facebook-a, Simon Axten, demantuje ovo tvrdeći da na Facebook-u jedino što ne zahteva pojavljivanje prozora 'Allow'' („dozvoli“) su javno dostupni podaci (ime, slika sa profila, pol, mreže, lista prijatelja i strane) i podaci za koje je korisnik prethodno dao odobrenje da će biti vidljivi svima.
Međutim, stručnjaci za bezbednost tvrde da napadači mogi koristiti 'clickjacking' napade kako bi otimali Facebook naloge navodeći korisnike da kliknu na sajtove koji kriju štetan kod.
Opširnije možete pročitati na http://news.cnet.com/
---------
Vest preuzeta sa:
http://threatpost.com/

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade