Tumblr zabranjuje pornografiju

Vesti, 04.12.2018, 00:30 AM

Tumblr zabranjuje pornografiju

Tumblr će od 17. decembra trajno zabraniti pornografski sadržaj na svojoj platformi. Zabrana uključuje eksplicitni seksualni sadržaj i golotinju, sa nekoliko izuzetaka. Najava nove politike dolazi samo nekoliko dana nakon što je Tumblr uklonjen iz Appleovog iOS App Storea zbog incidenta sa dečijom pornografijom.

Zabranjeni sadržaj uključuje fotografije, video zapise i GIF-ove ljudskih genitalija i ženskih bradavica, bilo šta što uključuje seksualne radnje, uključujući i ilustracije. Izuzeci su statue i politički protesti u kojima je golotinja način protesta i poruka onih koji protestuju. Nove smernice ne zabranjuju tekstove, pa je erotika i dalje dozvoljena. Ilustracije i umetnost koje prikazuju golotinju su i dalje prihvatljive, a u prihvatljiv sadržaj spada i onaj sa dojiljama i fotografije nastale posle porođaja.

Posle 17. decembra, algoritmi će označavati i uklanjati sve seksualno eksplicitne postove. Za sada, Tumblr obaveštava korisnike koji su postavili sadržaj koji su algoritmi označili kao sporan da taj sadržaj uskoro neće biti vidljiv. Objave sa pornografskim sadržajem će biti podešene na privatno, što će sprečiti da budu reblogovane ili deljene na drugim mestima u Tumblr zajednici.

Korisnici imaju priliku da se žale na Tumblrovu odluku u situacijama kada misle da je došlo do greške, a platforma priznaje da postoji mogućnost da automatizovani alati koje koriste mogu napraviti grešku. To je proces koji može potrajati, jer mnogo Tumblr objava sadrži pornografski sadržaj. Korisnici koji imaju pornografske blogove mogu takođe da izvezu svoj sadržaj pre nego što ova novina bude počela da se primenjuje, kako bi spasili ono što imaju. Takvim blogovima će biti dozvoljeno da ostanu na servisu, ali će biti veoma cenzurisani za sve posetioce.

Web sajtovi kao što je Tumblr su osnovani u drugoj internet eri kada je fokus bio na pravu na objavljivanje sadržaja. Oni sve češće moraju razmotriti svoju politiku jer su godinama predmet kritika zbog prevelikih sloboda i slabe moderacije. Pored toga, velike kompanije su sve više zabrinute zbog sadržaja sa kojim se njihovi oglasi pojavljuju zajedno.

Izvršni direktor Tumblra, Džef D'Onofrio, kaže da je sajt porastao, a tim je veća I odgovornost prema različitim starosnim I demografskim grupama, kulturama i mentalnom sklopu. One je rekao da su u kompaniji mnogo vremena proveli vagajući između za I protiv izražavanja zajednice koje uključuje pornografski sadržaj.

“Radeći ovo, postaje jasno da bez takvog sadržaja, mi imamo mogućnost da napravimo mesto gde će se više ljudi osećati komforno.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje