“Twilight” prevara u rezultatima Google pretrage
Vesti, 02.07.2010, 01:28 AM
Kako se datum premijernog prikazivanja trećeg dela filma “Twilight” približavao, raslo je i interesovanje publike, a ovaj trend prate i sajber-kriminalci. Rommel Garcia, istraživač PC Tools-a, u postu na blogu PC Tools Malware Research Center objavio je da jedan oblik lažnog antvirusnog programa koristi teme koje su u vezi sa filmom “Twilight”, kao što su datum premijernog prikazivanja filma, ulaznice, muzika iz filma itd.
Ova tehnika zagađenja rezultata pretrage, o kojoj smo pisali pre nekoliko dana, je u poslednje vreme uobičajena. Scareware sa filmom “Twilight” u tom smislu nije izuzetak.
Kako ova prevara funkcioniše?
Korisnik pretražuje Google koristeći npr. ključne reči "Twilight Eclipse Release Date", zaraženi linkovi se nalaze u vrhu rezultata pretrage, korisnik klikne na neki od njih i biva preusmeren na sajt koji je pod kontrolom sajber-kriminalaca. Tada se pojavljuje pop-up prozor koji liči na Windows-ove sistemske poruke i obaveštava korisnika da je njegov kompjuter zaražen i nudi mu se mogućnost sprečavanja napada (“prevent attack” dugme). Klikom na “prevent attack” korisnik preuzima lažni antivirusni program koji ne samo da ne obezbeđuje zaštitu i uklanjanje virusa sa kompjutera korisnika nego i sam može biti štetan program.
Više detalja na
Izdvojeno
Najnovija WhatsApp prevara: video poziv, panika i krađa novca
ESET je objavio upozorenje o WhatsApp prevari u kojoj prevaranti koriste funkciju deljenja ekrana da bi ukrali novac i osetljive podatke korisnika. Ov... Dalje
Nova opcija na Google Mapama: zaštita od lažnih ocena i pokušaja ucene
Google je objavio da uvodi novu opciju za prijavljivanje pokušaja ucene putem lažnih negativnih recenzija na Google Mapama. Reč je o situacijama u ... Dalje
Najčešće korišćene lozinke u 2025.
Novo istraživanje kompanije Comparitech otkriva da ljudi i dalje masovno koriste slabe lozinke poput „123456“, „admin“ i &bdq... Dalje
Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta
Istraživači iz kompanije Sekoia.io otkrili su masovnu fišing kampanju koja koristi kompromitovane hotelske naloge za napade na ljude koji su rezerv... Dalje
Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu
Istraživači kompanije Check Point otkrili su ozbiljne bezbednosne propuste u Microsoft Teamsu, koji su omogućavali napadačima da se predstave kao ... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





