“Twilight” prevara u rezultatima Google pretrage
Vesti, 02.07.2010, 01:28 AM

Kako se datum premijernog prikazivanja trećeg dela filma “Twilight” približavao, raslo je i interesovanje publike, a ovaj trend prate i sajber-kriminalci. Rommel Garcia, istraživač PC Tools-a, u postu na blogu PC Tools Malware Research Center objavio je da jedan oblik lažnog antvirusnog programa koristi teme koje su u vezi sa filmom “Twilight”, kao što su datum premijernog prikazivanja filma, ulaznice, muzika iz filma itd.
Ova tehnika zagađenja rezultata pretrage, o kojoj smo pisali pre nekoliko dana, je u poslednje vreme uobičajena. Scareware sa filmom “Twilight” u tom smislu nije izuzetak.
Kako ova prevara funkcioniše?
Korisnik pretražuje Google koristeći npr. ključne reči "Twilight Eclipse Release Date", zaraženi linkovi se nalaze u vrhu rezultata pretrage, korisnik klikne na neki od njih i biva preusmeren na sajt koji je pod kontrolom sajber-kriminalaca. Tada se pojavljuje pop-up prozor koji liči na Windows-ove sistemske poruke i obaveštava korisnika da je njegov kompjuter zaražen i nudi mu se mogućnost sprečavanja napada (“prevent attack” dugme). Klikom na “prevent attack” korisnik preuzima lažni antivirusni program koji ne samo da ne obezbeđuje zaštitu i uklanjanje virusa sa kompjutera korisnika nego i sam može biti štetan program.
Više detalja na

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade