Većina najpopularnijih web sajtova ne nudi sve opcije dvofaktorne autentifikacije
Vesti, 31.10.2018, 09:30 AM
Kompanija koja se bavi upravljanjem lozinkama Dashlane objavila je rezultate svog istraživanja koji pokazuju da većina vodećih 30 sajtova ne nudi kompletan opseg opcija za potvrdu autentičnosti sa dva faktora (2FA) prilikom prijavljivanja korisnika. Od 30 vodećih sajtova, samo 8 nudi sve testirane 2FA opcije.
Dvofaktorna autentifikacija (2FA) obezbeđuje dodatnu sigurnost za postupak prijavljivanja na nalog tako što osim lozinke zahteva i neki dodatni kod ili mehanizam za potvrđivanje identiteta. Na primer, sajtovi se mogu konfigurisati za korišćenje 2FA koja bi zahtevala da se prijavite pomoću svoje lozinke, a zatim unesete kod koji je poslat na vaš mobilni uređaj ili prikazan u softveru za autentifikaciju, pre nego što vam se omogući prijavljivanje.
Dashlane je istraživao da li svaki analizirani sajt nudi tri različita tipa 2FA autentifikacije. Za svaku vrstu 2FA koju podržava, sajt bi dobio bodove.
Evo koje opcije 2FA je analizirao Dashlane:
- SMS i/ili email: ako sajt nudi 2FA baziranu na SMS ili email porukama dobio bi 1 bod.
- 2FA softverski token: sajtovi koji nude 2FA pomoću odgovarajućeg softvera kao što je Authy, Google Authenticator ili Microsoft Authenticator zaradili su 1 bod.
- Hardverski 2FA token: sajtovi koji dozvoljavaju da koristite hardverski token za 2FA, kao što je YubiKey i Google Titan, zaradili su 3 boda.
Od vodećih 30 sajtova koji su testirani, samo 23% (8 sajtova) ostvarilo je najbolji rezultat nuđenjem svih proverenih 2FA opcija. Ovi sajtovi su Bank of America, Dropbox, E*TRADE, Facebook, Google, Stripe, Twitter i Wells Fargo. Četiri testirana web sajta uopšte nisu ponudila opcije za 2FA: Best Buy, Nextdoor, TaskRabbit i Zocdoc.
Iz Dashlanea kažu da su izostavili neke od najpopularnijih sajtova jer nije bilo jasnih informacija o 2FA opcijama koje nude.
"Tokom našeg istraživanja otkrili smo da su informacije o 2FA često predstavljene na način koji je nejasan, što otežava korisnicima da prihvate ponude 2FA", rekao je Emanuel Šalit, izvršni direktor Dashlanea. "Zapravo, naši istraživači su bili prinuđeni da izostave veliki broj popularnih web sajtova iz našeg testiranja jednostavno zato što ovi sajtovi ne pružaju nikakve jednostavne ili lako dostupne informacije o svojim ponudama za 2FA. Razumno je zaključiti da mnogi korisnici ne iskorišćavaju u potpunosti sigurnosne opcije koje su im dostupne zbog tog nedostatka transparentnosti."
Izdvojeno
Novi ClickFix trik: lažno Windows ažuriranje navodi korisnike da instaliraju malver
Istraživač Danijel B. iz britanskog NHS-a, otkrio je kampanju koja je počela pre oko mesec dana na domenu groupewadesecurity[.]com. Kada žrtva otv... Dalje
Matrix Push C2: lažne notifikacije veb pregledača vode do malvera
Istraživači iz BlackFrog-a otkrili su novu komandno-kontrolnu infrastrukturu nazvanu Matrix Push C2, koja koristi legitimnu funkciju web pregledača... Dalje
WhatsApp propust otkrio 3,5 milijardi brojeva korisnika širom sveta
WhatsApp ima još jedan problem sa privatnošću - ovog puta zbog dizajna aplikacije. Kada je tim istraživača sa Univerziteta u Beču testirao funk... Dalje
Google objavio hitnu zakrpu za ranjivost u Chrome-u koja se koristi u napadima
Google je objavio hitnu bezbednosnu zakrpu za Chrome na računarima, nakon što je otkriveno da se jedna od ranjivosti verovatno već aktivno zloupotr... Dalje
Najnovija WhatsApp prevara: video poziv, panika i krađa novca
ESET je objavio upozorenje o WhatsApp prevari u kojoj prevaranti koriste funkciju deljenja ekrana da bi ukrali novac i osetljive podatke korisnika. Ov... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





