Više od 51 miliona lozinki korisnika iMesha prodaje se za 335 dolara
Vesti, 14.06.2016, 00:30 AM

Haker koji prodaje lozinke korisnika LinkedIna, Tumblra, Twittera i MySpacea stavio je na prodaju i informacije više od 51 miliona korisnika iMesh P2P fajl šering servisa koji više ne radi.
iMesh je bio jedan od prvih i najpopularnijih fajl šering servisa, sličan Napsteru. Servis je omogućavao deljenje multimedijalnih fajlova sa drugim korisnicima preko P2P protokola. iMesh je pokrenut krajem devedesetih i radio je do maja ove godine.
LeakedSource, kompanija koja se bavi prikupljanjem kompromitovanih podataka ukradenih prilikom hakerskih napada, objavila je da je došla u posed podataka korisnika iMesha.
Ovi podaci prodaju se na sajtu The Real Deal, na Dark Webu. Njihova cena je svega 0,5 bitocina (oko 335 dolara).
LeakedSource procenjuje da su podaci najverovatnije ukradeni 22. septembra 2013. Ukradeni podaci uključuju email adrese, korisnička imena, lozinke, IP adrese i informacije o lokaciji korisnika.
Većina korisnika je iz SAD (13,7 miliona), najveći broj njih se prijavljivao na iMesh sa Hotmail (14,3) i Yahoo (10,5) email adresama, a skoro milion njih je koristilo lozinku 123456.

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade