WhatsApp uvodi korisnička imena koja će štititi privatnost korisnika aplikacije
Vesti, 29.05.2023, 07:55 AM

Jedna od mana WhatsAppa, koji je verovatno najpopularnija aplikacija za komunikaciju koju koristi više od 2 milijarde ljudi širom sveta, je to što morate da delite svoj broj telefona sa svakim sa kim želite da ćaskate.
Mnogima se to ne dopada, posebno kada žele da komuniciraju sa ljudima koje ne poznaju ili preduzećima a ne žele da otkriju svoje lične podatke. WhatsApp je odlučio da to promeni, i sada radi na novoj funkciji koja će omogućiti korisnicima da biraju jedinstvena korisnička imena za svoje naloge u okviru podešavanja aplikacije.
Korisnička imena su već dostupna u drugim aplikacijama za razmenu poruka kao što je Telegram, koji korisnicima omogućava da sakriju svoj broj telefona i kontaktiraju jedni druge tako što ukucati korisničko ime. WhatsApp će verovatno slediti sličan pristup, omogućavajući korisnicima da sami odaberu svoja korisnička imena i dođu do drugih ljudi iako ne znaju njihove brojeve telefona, samo unošenjem korisničkog imena u aplikaciju.
Kako izveštava WABetaInfo, funkcija je još uvek u razvoju i WhatsApp je još nije zvanično najavio, tako da je nejasno kako će tačno funkcionisati. Ona može omogućiti korisnicima da samo sa korisničkim imenom komuniciraju sa preduzećima, ili će njena upotreba biti još ekstenzivnija omogućavajući privatnu komunikaciju sa svima. Takođe, nova opcija može imati određena ograničenja kao, na primer, koliko često korisnici mogu da menjaju svoja korisnička imena ili koliko znakova mogu da koriste u korisničkom imenu.

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade