Wizz Air resetovao lozinke korisnika

Vesti, 23.07.2019, 01:30 AM

Wizz Air resetovao lozinke korisnika

Wizz Air je obavestio svoje klijente da su njihove lozinke automatski poništene zbog tehničkih problema u sistemu.

Mađarska avio-kompanija Wizz Air ima više od 3000 zaposlenih, i preko 600 linija iz 25 baza u centralnoj i istočnoj Evropi.

Kompanija je poslala emailove kojima obaveštava korisnike da je otkrila i rešila “neku privremenu tehničku nepravilnost”. Zbog predostrožnosti, avio-kompanija je odlučila da zaključa korisničke naloge i prisili korisnike da promene lozinku za prijavu na nalog.

U email obaveštenju nema konkretnih detalja o incidentu, tako da su se neki korisnici uplašili da je email obaveštenje način da se klijenti informišu da je kompanija hakovana. Razmišljajući o tom scenariju, jedan korisnik je preko Twittera podsetio kompaniju da prema GDPR (Opšta uredba o zaštiti podataka EU) moraju pružiti potpuni i detaljni uvid u incident, umesto izjava poput “neke tehničke nepravilnosti”.

Međutim, izgleda da nema mesta za ovakve pretpostavke. Kompanija je potvrdila da lični podaci koji pripadaju klijentima nisu ni na koji način ugroženi.

Kompanija nije želela da otkriva više od onoga što je otkrila u obaveštenju koje je poslala na email adrese korisnika, ali je naglasila da je sigurnost prioritet Wizz Aira, što uključuje i sigurnost podataka putnika.

Posle poruke sa obaveštenjem, Wizz Air je svim svojim korisnicima koji imaju nalog poslao email sa uputstvom o tome kako da ponovo dobiju pristup svim funkcijama Wizz naloga.

Nova lozinka može biti niz od najviše 16 alfanumeričkih znakova, ali ne kraći od sedam. Velika i mala slova, brojevi i specijalni znakovi se preporučuju da bi lozinka bila jača.

Preporuka kompanije je da “izbegavate da koristite prethodnu lozinku kao novu i da izbegnete da koristite istu lozinku na svim web sajtovima na kojima se registrujete”.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Časopis PLOS ONE objavio je 10. aprila naučni rad pod nazivom „Mapiranje globalne geografije sajber kriminala sa svetskim indeksom sajber krim... Dalje

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

LastPass je objavio da su prevaranti pokušali da prevare jednog od zaposlenih u kompaniji koristeći lažnu glasovnu poruku izvršnog direktora Last... Dalje